Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mico,

Ik wist het omdat ze op het pootje wel kon staan maar ze had wel pijn. Pukkie heeft het wel eens dat de knieschijf eraf schiet. Dus ik dacht ik doe maar hetzelfde als bij Pukkie en dat werkte.
Pukkie kan ik daaraan laten opereren maar ze kunnen niet de garantie geven dat het dan over is dus ik doe dat niet.
Doggy is weer even wild als anders hoor.

Hoi Kyra,

wat een gave zonnebril heb jij. En wat ben jij mooi zeg.

Hihihihi sokken verstoppen tja wij kunnen niet bij de waslijn ;D ;D ;D maar we halen ook vanalles uit hoor. De papierbak vind Doggy heel leuk om leeg te halen en dan ligt het hele huis vol papier.

Hoi Oscar grote vriend,

Vind jij Kyra ook zo lief en stoer met die zonnebril.

Groetjes Anja Doggy en Pukkie

Mara

HoI Doggy en Pukkie

Ja, ik vind Kyra ook stoer hoor met haar zonnenbril. Jullie krijgen steeds meer grote vriendjes.

Oscar

Sally

Hallo doggy en pukkie,

Zullen we eens samen vanalles gaan uitsteken. Ik heb mijn dochter Flanel ook vanalles geleerd. Zij neemt bv altijd stokjes mee naar binnen en dan gaat ze die op de zetel lekker kapot bijten zodat heel de zetel onder ligt. Toch een stoute dochter heb ik eh? :p

Hier liggen we dan lekker in het zonnetje

Mico

Hoi hoi Anja,

Goed hoor dat je dat zelf durft..ik heb daar dan toch angst voor.
En och nee als ze je geen garantie kunnen geven dat het dan over is dan is het zielig om aan het beestje te laten klooien,dat zouden wij in zo'n geval ook niet doen.

Fijn dat Doggy weer lekker wild is...is dus een goed teken  ;) :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Oscar,

Dat vinden wij wel leuk hoor van die grote vrienden.

Hoi Sally,

Wat een ondeugden zeg. Doggy neemt ook ooit een halve tuin mee naar binnen hoor. Of graaft kuilen waar ze zelf 3 keer in past.

Hoi Mico,

Nee daarom laten we Pukkie ook niet opereren.
Met Doggy is weer alles goed hoor. Kleine lieve dondersteen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Hoe is het met jullie? Ik heb jullie gisteren een dagje moeten missen omdat vrouwtje niet online was. Ze had geen zin zei ze....Kwam door het weer en ze had ook in de voliere gewerkt. Met mij is alles goed, ik vind het alleen veel te warm....jullie ook?

Pootje

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Hier is het benauwd. Wij liggen lekker binnen op de bank te luieren. Ik (Doggy) ben zojuist gekamd en nu heeft ze weer mijn haren omhoog gedaan  >:( >:( >:(
Ik krijg wat van dat mens en ik moest ook nog op de foto.
stelletje gekken wat is daar nou leuk aan.

Groetjes Doggy

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik lig ook lekker op de bank, ik moest eigenlijk ook geborsteld worden maar ik weet me er elke keer uit te werken en nu is het te warm, nouja, het is benauwd. Hier gaat ook de zon zu nu en dan weg. Ik heb het toch liever wat koeler, jullie ook?

Oscar

Anja

Ja wij ook hoor. vooral het vrouwtje die kan er sinds die Tia niet meer goed tegen. Ze wordt er nog duizeliger van dan als ze al was.
Ze heeft de foto's net bekeken en vond mij erg lief. Eigenlijk moet ik haar wel gelijk geven. Heb het stiekje nog steeds in maar het speldje is er al uit.

groetjes Doggy

Mara

Hoi Doggy....

Wat ben jij mooi zeg.

Oscar

imv

:-* :-* :-*
Wat ben je leuk, Doggy! Maar Pukkie vindt ik ook erg leuk  ;D]]

pootje Max

Inge88

*Yvon

Hoi Doggy

Ik vind dat stiekje je wel erg goed staan hoor.  :P ;D
Nu kunnen we ook eens in de poppetjes van je ogen kijken.   :-* ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Oscar,

Thnx hoor wordt er gewoon verlegen van. Wij vinden jou ook heel leuk hoor en heel lief.

Hoi Max,

Wij vinden jou ook heel leuk. een lekkere dondersteen daar houden wij wel van. Gaat al goed op de puppycursus hè.

Hoi Inge,

Dank je wel hoor van al die complimentjes wordt ik toch een beetje verlegen.

Hoi Yvon,

hihihihihihi ja anders moet je eerst langs de tralies heen kijken.
Vandaag heb ik lekker geen stiekje. Ik weet niet hoe ze dat gister vast heeft gemaakt maar ik kreeg het er niet uit.

Groetjes en pootjes,

Doggy en Pukkie

Sally

Hallo anja,

Leuke foto's heb je weer van Doggy. Ik zal ook nog eens nieuwe foto's moeten trekken van Flanel & Kyra.
Ik zal ze dan wel in mijn boekje zetten :).

groetjes Sally