Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Hoe is het met jullie? Met mij is alles goed maar het is zo warm....echt heel erg warm. Benauwd gewoon. Ik wil niet wandelen. Jullie wel?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Nee wij willen ook niet wandelen veel te warm.
Vrouwtje heeft de planten gesproeid buiten en wij hebben lekker met water gespeeld. Super nat waren we maar het was lekker fris.

Groetjes Doggy en Pukkie.

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Lekker, maar ik hou niet zo van water. Ik hou ook niet van regen, ik weet het, ben soms een beetje saai. Maar ik lig nu lekker in de keuken op de koele vloer. Heerlijk.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Wij vinden de regen ook niet fijn maar als de vrouw gaat sproeine zijn we er allebei als de kippen bij. Douchen vinden we ook niet leuk.

Wij liggen hier lekker bij de ventilator. Heerlijk dat windje.

Groetjes Pukkie en Doggy

Sally

Hallo doggy & pukkie.

Wat heeft het hard geregent hier zeg!
Bij jullie ook? En een beetje geonweert ook. Wij vinden dit helemaal niet fijn. En mijn baasje ook niet want als wij dan buiten zijn geweest en we komen terug binnen zie het hier binnen helemaal vuil van onze pootjes. Maar dit vinden wij niet zo erg ze :D
Soms probeert ze onze pootjes af te kuisen maar dan gaan wij rap lopen want dit hebben wij helemaal niet graag.

pootje kyra & Flanel

Anja

Hoi Kyra&Flanel,

Hier is geen drup gevallen en heeft het 2 keer gerommeld.
Pukkie is net in bad geweest en ze was me toch vies. Het water was gewoon zwart :o :o :o
Nu is het buiten weer lekker afgekoeld hè.

Groetjes Doggy&Pukkie

Sally

Ja wij zijn van België eh :)
Dan is het in Nederland toch beter weer dan hier? :p

groetjes

imv

Nou, Hier heeft het zóóó hard geregend..
Vrouwtje was vergeten het zonnescherm in te draaien toen ze met de mensenmeisjes naar de manege ging..
Gaat het hard regenen, breekt het zonnescherm finaal af!  :o :o
Het was ineens hartstikke donker in huis  :-\
Ik ben me een mona-toetje geschrokken!

het is hier nu wel lekker fris  ;D

pootje
Max

*Yvon

Hoi hoi

Nou dan heeft het bad vast niet helemaal vol gezeten ??  :o  ;D
En zo vuill kan je toch niet geweest zijn?
Wat heb je dan anders gedaan dat het water zwart werd?  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Lief_Kuifje,

In nederland heeft het ook erg geregend en er zijn zelfs 2 doden gevallen. Een vrouw in Goirle is getroffen door de bliksem en een man is van het dak afgevallen doordat hij dit wilde controleren.

Hoi Max,

Wow een zonnescherm helemaal afgebroken. Wat zal jij geschrokken zijn zeg. Wel 10 mona toetjes. Het heeft hier vannacht en vanmorgen wat geregend en er is wat onweer geweest maar het valt mee hoor. Lekker koel is het nu wel.

Hoi Yvon,

Pukkie gaat altijd onder de douche (we hebben geen bad) Ze houdt er erg van om door het zand te rollen en daar gaat ze ook inliggen als het warm is. Ze kan ook zo op haar rug over de tegels heen gaan alsof ze jeuk op haar rug heeft. Ben blij dat ze een zwarte vacht heeft en niet wit is. Het was al een tijd geleden dat ze in de douche was geweest en het was hoognodig.

Groetjes Anja

Sally

amaai,

wat een schade dat die bliksem toch kan aanbrengen eh... Onze hondjes hebben het niet zo met onweer ze. Zijn die van u er bang van?

Anja

Hoi Sally,

Zeg maar gewoon je hoor ;D ;D
Pukkie is er wel bang van en van Doggy wten we niet of ze er bang van is. Die heeft eigenlijk nog niet echt onweer mee gemaakt. Pukkie is ook altijd bang van het vuurwerk.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Hier heeft het gisteren ook een beetje gedonderd maar geregend niet. Vanmorgen heeft het hier wel geregend. Heerlijk gewoon. Het is nu lekker koel buiten!!

Ik heb gehoord dat vrouwtje vanavond bij jullie komt, dus ik heb gezegd dat ze jullie een knuffeltje moet geven!

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

hier heeft het ook geregend vanmorgen. Oooo wat gezellie als jou vrouwtje komt zeg. Dan zullen wij ook tegen haar zeggen dat ze jou een dikke knuffel terug moet geven van ons.

Groetjes Doggy en Pukkie

ManjaV

Hoi Anja,

Hoe gaat het met Doggy en Pukkie? :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki