Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

marga

Anja

Hoi Irene en Marga,

Ze heeft zojuist een koekje gehad nadat ik haar snoetje voorzichtig heb gewassen. Nu is ze aan het spelen.
Komt goed hoor. Gelukkig maar.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Onvoorstelbaar he? wat er uit zo'n bekkie kan komen.  ;D
Gelukkig dat ze weer lekker kan (vr)eten.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Doggy

Hoe is het vandaag met je? Ik hoop dat het weer beter met je gaat.

Weet je wat ik vandaag heb gekregen? Een riem zodat ik in de auto nergens meer naartoe kan. Het is eigenlijk meer een tuigje en heb daar net ook al een stukje mee gewandeld. Vrouwtje zei dat het beter ging dan aan de riem.

Pootje

oscar

Anja

Hoi Yvon,

Niet normaal hè zo'n grote tanden zeg.

Hoi Mara en Oscar,

Het gaat weer als vanouds met Doggy. Ze heeft haar streken niet verloren hoor. De nacht is goed gegaan en ze is als anders hoor. Gelukkig maar.
Pukkie heeft ook een tuigje. Wandelt idd een stuk fijner.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Ik hoop ook dat het met Doggy snel beter gaat. Je hebt tuigjes, lees ik. Wat is het voordeel hiervan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Op dit moment snapt Ira nog niet veel van de riem en halsband.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Manja,

het voordeel van het tuigje van Pukkie vind ik dat ze nu niet meer zo hoest als ze mee gaat wandelen.
Als ze aan de riem trekt dan voelt ze dit niet bij de nek maar om haar middel.
Trekken bij de nek ben ik altijd bang dat er iets beschadigt in haar keel ofzo.
Als je een tuigje gaat kopen wacht dan tot Ira volgroeid is anders heb je kans dat het te klein is.

Groetjes Anja

*Amanda*

Wij hebben ook een tuigje voor onze hond Jacky. Het is inderdaad veel fijner wandelen. Onze hond is een Jack Russel en dus best druk en soms behoorlijk ongehoorzaam. Hij luistert nu veel beter en trekt niet meer zoveel aan de riem. Deed hij eerst heel veel zodat hij elke keer moest hoesten en buiten adem was.

Ben blij dat het weer wat beter gaat.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Gelukkig heeft Doggy haar streken weer terug. Het tuigje dat ik heb is eigenlijk voor in de auto maar vrouwtje vind het ook fijner om er zo mee te wandelen, want dan trek ik schijnbaar niet zo. Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga lekker luieren want het is al best warm, vind ik.

Liefs

Oscar

Anja

Hoi Lieve Oscar,

Ik (Doggy) ben net van de bank af gevallen. Ik heb zo'n pijn in mijn linker achterpoot dat ik er niet op kon staan. Vrouwtje heeft alles nagekeken en me weer neer gezet om te zien hoe het ging. Ik liep erg mank. Vrouwtje allebei mijn achterpootjes na gevoeld en toen wist ze het in een keer. Ze draaide mijn pootje naar binnen en toen knakte het zodat mijn knieschijfje weer terug op zijn plaats schoot en toen kon ik weer lopen. Mocht meteen een blokje mee. Nu liggen wij lekker te luieren op de bank.

Groetjes Doggy.

Mara

Hoi Doggy

Het zit je ook niet mee he. Arme, kleine Doggy. Gelukkig dat je vrouwtje weet wat er met je aan de hand was.

Vrouwtje heeft vanmiddag foto's gemaakt, die zal ze zo plaatsen! Hoop dat jullie gaan kijken.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Ja gelukkig wist het vrouwtje wat te doen.

We hebben al naar de foto's gekeken en je staat er erg knap op.

Groetjes Pukkie en Doggy

Mico

Hoi Anja,

Jeetje wat goed dat je wist wat je moest doen bij Doggy. Ik zou het een eng idee vinden om het zelf te doen  ;) ik ben dan niet zo'n held hoor hahaha. Onze Kelly heeft vaak last gehad van haar achterpootje en ben ik al mee naar een arts geweest...die vertelde dat der kniebandjes iets uitgerekt konden zijn. Als dat veel erger zou worden en er echt pijn van zou hebben dan zouden ze haar eraan opereren.
Gelukkig heeft ze het de laatste tijd een stuk minder.

En lieve Doggy...wel voorzichtig aan doen he  :-*

Groetjes,
Miranda en Corine

Sally

Hallo Doggie, hallo Pukkie,

Ik ben Kyra de hond van Sally en kom me even voorstellen.
Jullie zien er mij 2 leuke en speelse hondjes uit. Ik kom even vertellen dat ik zelf ook graag ravot en soms durf ik sokken van de wasdraad te halen en verstop ze zodat baasje haar sok niet meer vind. Grappig vind ik dat. maar dan doe ik gewoon dat ik van niets weet en loop ik verder.

Pootje Kyra

Mara

Hoi Kyra

Wat ben jij mooi zeg. Ik ben Oscar, een vriendje van Doggy en Pukkie. HOop dat je ook eens bij mij langs komt.

Oscar