Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: Monky op  1 juni 2007, 11:53:05
Hi Anja,

Sterkte vandaag met Doggy. Zoiets is altijd spannend. Vooral als hij een tijdje bij de dierenarts moet blijven  :-\

Geef Doggy maar een enorme knuf van mij als hij weer terug is.  :-*

Groetjes,
Monky

Hoi Monique,

Ze is al terug en ik heb haar heel voorzichtig je knuffel gegeven.
Ze is nog heel suf van de narcose en ze kan ook nog niet lopen.

groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja,

Fijn dat Doggy weer thuis is en dat alles goed is gegaan.
Zielig zijn ze dan he als ze nog zo suf zijn.
Maar jeetje dat zijn zeker grote tanden zeg...tenminste...de wortels zijn erg groot  :-X
Het eten zal ze nog niet echt doen denk ik want dat zal wel heel vreemd aan voelen in der mond...maar ja als ze maar drinkt dat is het belangrijkste...eten komt dan vanzelf wel..dan eet ze jullie arm  ;D ;D ;)

Groetjes en knuffel voor Doggy
Miranda en Corine

Anja

Hoi Mico,

een knuffeltje gegeven hoor. Groot hè die tanden. Lijken wel slagtanden van een olifant ;D ;D ;D ;D
Ze is zo zielig zeg en ligt continu te bibberen. Ik ga maar een kruikje voor haar maken dat helpt mss.

Groetjes Anja

Mara

Hoi lieve Doggy

Als ik nu dicht bij je was had ik je lekker warm gehouden. Daar ben ik goed in, in warm houden, ben ook een grote hond he. Wat heb jij grote tanden zeg! En je bent zelf maar een heel lief klein hondje, niet verkeerd opvatten hoor mooie Doggy.

Ik hoop dat je gauw beter bent, wij hebben allemaal aan je gedacht vanmorgen.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Doggy ligt nu bij mij op schoot. Ik denk dat ze toch wel pijn heeft want ze piept vooral als we haar aanraken.
Erg lief van je om Doggy warm te houden.
Grote tanden hè, bijna net zo groot als die van jou ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Doggy

Ja, de tandjes van jou zijn bijna net zo groot als die van mij. Ik ben wel lief hoor. Zojuist lag Ivanka weer bij me. En ja, vrouwtje heeft daar foto's van gemaakt want de batterijen zijn weer vol. Ik geloof graag dat je pijn hebt hoor Doggy, het is ook niet niks in je mond snijden. Heel veel beterschap lieve meid.

Oscar en Mara

imv

:o :o :o
Wat een tanden heb jij joh!  :o
Ik slik ze gewoon lekker door, hoor, dus ik weet niet hoe groot mijn tandjes zijn  :P

pootje van Max

Anja

Hoi Oscar en Mara,

Die willen we dan wel zien die foto's hè.

Hoi Irene en Max,

Doggy heeft ze ook allemaal opgegeten. Maar deze vielen niet uit en zaten nu nog niet los dus is het maar goed dat de DA ze er uit heeft gehaald.

Doggy heeft lekker bij mij op de bank gelegen en ze stinkt. Ooooo dat opgedroogd bloed zo kan ruiken. Ze heeft net een beetje water gedronken en we hadden haar buiten gezet en ze heeft geplast. Ze loopt nu erg wankel.
Nu ligt ze weer in diepe slaap. Wat me wel opvalt is dat ze het heel warm heeft.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Gedroogd bloed stinkt echt wel he. Dat weet ik nog goed toen Oscar geopereerd is en ik herken dat ook wel van Tarzan (Tarzan had veel problemen met zijn gebit). Ik weet niet zeker of ze heel warm aan moeten voelen maar ik meen dat Oscar dat ook wel is, wat warmer. Heb er eigenlijk nooit zo opgelet. Ik hoop dat Doggy gauw weer beter is.

Mara

Anja

Hoi Mara,

dank je voor je toelichting en als ik het niet vertrouw dan bel ik gewoon de DA.
Ik zal straks eens koorts meten dan weet ik het zeker.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zou gewoon even bellen ja en vragen hoe en wat omdat Oscar natuurlijk ook een stuk groter is dan Doggy. Ik hoop dat het er gewoon bij hoort.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Heb net de temperatuur opgenomen en die was 38.50 dus die is goed.
Zal straks wat pap voor haar maken en kijken of ze eet. Anders probeer ik maar wat pudding.
Ben al gerust gesteld doordat ze geen koorts heeft.

Groetjes Anja

Mico

Hoi Anja,

We lezen net over Doggy dat ze het heel warm heeft , ook
Kelly had dat na haar operatie dus ik neem aan dat dat toch normaal is  ::) en word het te gek dan kan je altijd ff de dierenarts bellen.
We zijn benieuwd ofdat ze zal eten...de lieve kleine Doggy  :-*

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Mico,

Ze heeft niet gegeten maar gevreten. Ze heeft gewoon Cesar gegeten en keek ons verontwaardigt aan toen haar bakje leeg was.
Ze kan nu ook weer zelf op de bank springen en nu ligt ze te slapen.

Groetjes Anja

imv

gelukkig, het gaat de goede kant op.

Beterschap nog even.

groetjes,
Irene