Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Irene,

Dank je wel.
Pukkie weegt 5,5 kilo en Doggy 2,5 kilo.
Samen iets zwaarder dan Max. Ik denk dat Max ze wel inhaalt of niet?
En idd ze zijn net kinderen. In alles hoor.

Groetjes Anja

imv

:-[ :-[ 0, ja.. Doggy  :-[ :-[ Ik lees weer eens niet goed  :-[

Max wordt een kilo of 16. Hij is dus bijna op de helft  ;D
We zien bij Max ook , net als bij een kind, een "huil-uurtje". Hij heeft altijd rond dezelfde tijd een "vervelend-3 uurtje"  ???

Kan me voorstellen dat je hondjes  het vertrouwen dat je echt wel terugkomt een beetje kwijt zijn. Gelukkig gaat dat nu beter.

groetjes,
Irene

Anja

Hoi Irene,

Gelukkig wel. Doggy heeft ook nog een plaaguurtje. Dan plaagt ze Pukkie steeds. Een speeluurtje en mijn favoriet het slaapuurtje ;D :o :o ;D En tussendoor eet ze ook nog en doet ze haar behoefte. Een hele dagtaak zo ;D ;D
Met de zindelijkheid van Max gaat het ook weer de goede kant op las ik.

Groetjes Anja
Gelukkig maar hè.

imv

Yep  ;D Gaat al een stuk beter weer.
Hij heeft vandaag nog maar 2 plasjes in huis gedaan. Bravo!

Groetjes,
Irene

Anja

Goed zo Max ga zo door.
Ik ben trots op je hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

Hoi Anja,

Ik vergeet dit boekje helemaal te kijken  ::) maar wat lief zeg, beiden zo dichtbij je op de bank....zo kun je niet, zonder dat ze het merken, weggaan en zullen ze je overal achterna lopen  :D wel erg trouw een hond!!!

Dat zelf pakken van een kauwschoentje, moest ik erg om lachen....tja JIJ moet rustig aan doen....duzzzzz "bedienen" ze zichzelf maar  ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Maar het is niet de bedoeleing dat ze over gaan tot zelfbediening want dan is het einde zoek.
Ze volgen me echt overal niet normaal meer. Maar ook dat zal wel weer minder worden.

Groetjes Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Gisteren dacht ik, ik zal bij Doggy eens een staartje maken want volgens mij moet dat toch wel vervelen die haren voor je ogen.
Nou ik daar heel veel moeite gedaan had mevrouw het binnen 10 minuten alweer uit. Nou ja zeg. Heb nog snel wat foto's kunnen maken.

Pukkie ligt alles rustig af te kijken en is al lang blij dat zij geen staartje in hoeft.

Groetjes Anja

imv

HAHA!! het moet ook wel een beetje stoer blijven, hoor!  ;D

:-* :-* :-*

groetjes,
Irene

Wilma1

;D Zij heeft liever haar voor haar ogen  ;D een beetje incognito  ::) :P

Als je een peuter haar eerste staartje indoet, vind je het elastiekje ook heel snel weer terug op de grond. Je moet het er vaak lopend en wel inmaken.

Zo heb ik vaak achter mijn oppas buurmeisjes aan gelopen, met elastiekjes om de arm en kam in de hand en 1 hand vrij het haar te pakken  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

was dat met Doggy ook zo ???
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ze is me steeds te snel af. Ik ben nog niet zo snel. Als ik een staartje maak dan doe ik het als ze slaapt. Dan is zij langzamer als ik :o :o ;D ;D
Ik ga ze maar niet elke keer klieren hoor. Anders heb ik een klieruurtje  ;D ;D ;D ;D
Graag of niet zou ik zeggen.

Groetjes Anja

imv

HAha..
JA, bij mijn meiden heb ik ook heel wat elastiekjes weer teruggekregen.
En weet je? De dochter die nóóit staartjes wilde en altijd kort haar heeft.... die wil ineens vlechten  ??? ::)
Tuurlijk!
Dus Anja, kortknippen zou ik zeggen.. dan komt ze vanzelf met een elastiekje aan  ;D ;D

groetjes,
Irene

Mara

Hoi Anja

Wat leuk zeg dat staartje van Doggy. Ik ben nu weer kaal. Lekker luchtig zomerkapsel maar helaas, het is dus nog geen zomer......Wel fijn dat het al beter met je gaat!

Pootje

Oscar

p.s. ik krijg vanavond lekker macaroni.

Anja

Hoi Oscar,

Nu nog mooi weer dan kan het helemaal niet meer stuk.
Mmmmmm lekker macaroni dat lusten wij ook heel graag. Wij krijgen vanavond Cesar omdat ze hier frietjes eten. Maar het vrouwtje laat af en toe wel eens wat vallen en dat vinden wij niet erg hoor.

Groetjes Doggy en Pukkie