Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi  hoi

Je zou miss ook een staartje kunnen maken met een klemmetje.  ;)
Dat is nou eigenlijk wel het leuke van die kleine hondjes.
Je kan zo lekker luieren op de bank en lekker aan ze friemelen.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

totdat ze het klemmetje eruit hebben..
Koop er dan maar vast een pallet van.. haha

:P

ik had voor de kinderen toen ze nog heel klein waren strikjes met klittenband. ideetje??  ::)
Anders gewoon invlechten, hoor! *lol*

groetjes,
Irene

ps..max ziet momenteel ook nog maar weinig.. maareh.. een man met een strikje  ??? :-\  ehh.. nee!

carco

Waar een schaar al niet goed voor is :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

;D ;D  nu alleen nog stil leren zitten  :-\

Anja, waarom is je ene hondje eigenlijk helemaal geknipt en de andere niet? is daar een reden voor, of gewoon, zomaar??

Hoe gaat het verder mer je? Knap je al een beetje op?
groetjes,
Irene

Anja

Hoi Yvon,

Ook al geprobeerd en geen succes. We houden vol en op den duur houdt ze het stiekje mss wel in.

Hoi Irene,

Ik denk dat ze dat ook zo eruit heeft. Ze blijft net zo lang met haar pootjes aan het krabben tot alles uit haar haren is.

Hoi Caroline,

Hoi Irene,

Pukkie wordt geknipt omdat ze erg veel jeuk krijgt als haar vacht te lang wordt. Ze heeft namelijk nogal een dikke ondervacht. Ze is zo blij als de haren eraf zijn. Als ik Doggy laat knippen dan blijft er helemaal niets van over. Dan heb ik een zakje met botjes ;D ;D ;D
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Wel snel moe en nogal eens licht in mijn hoofd. Het gaat wel al beter als vorige week dus vooruitgang is er. Moeite met concentreren en dat is niet leuk kan ik je vertellen. Woorden af en toe niet meer weten en wat ik heel raar vind is sinds ik uit het ziekenhuis ben heb ik veel pijn in mijn rug.
Als ik teveel doe waarschuwt mijn lichaam wel gelukkig.
Ik doe het lekker rustig aan.

Groetjes Anja

Hallo allemaal,

Wilma is hier geweest met een heel raar groen iets. En als hij geluid maakte dachten wij dat het speelgoed was wat een geluid maakte. Doggy wilde er mee spelen en ook uit het glaasje drinken waar Coco uit dronk. Wilma kon ook niet teveel aandacht aan de vogels geven want Doggy liet dan wel merken dat ze ook aandacht wilde.
Wij vonden het erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Kijk eens wat we hebben gekregen. Wat een schat is ze toch vinden jullie niet.

Groetjes en knuffels,

Doggy en Pukkie

*Yvon

Hoi hoi

Nou zo tezien zijn jullie lekker verwend.
Zo'n schat wil ik ook wel op visite krijgen.  ;)  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Nou nou, wat een cadeaus hebben jullie gekregen. Was dat groene ding dan geen speelgoed? Volgens mij zei vrouwtje dat het een halsbandparkiet was. Maar jullie zijn wel verwend zeg....

Ik lust ook wel Cesar maar ik krijg meestal Pedigree, zo'n klein bakje Cesar is in een dag op. En dat is zonde.

Zo, nu ga ik denk ik maar eens gauw want dadelijk komt die kleine meid weer en wordt er gewerkt aan de voliere. En dan moet ik natuurlijk bij de box liggen en op die kleine meid letten.

Tot straks!

Pootje van Oscar

Anja

Hoi Yvon,

Dat geloven wij graag.

Hoi Mara en Oscar,

Dat groene ding was geen speelgoed. Dat was een hele lieve vogel die kon praten. Wij dachten het af en toe wel dat hij speelgoed was. Dat kwam door het geluid wat hij maakte. Je vrouwtje heeft dat goed verteld. Coco is idd een halsbandparkiet.
Wij samen eten een kuipje Cesar ook in 1 dag op. Peigree blijft hier te lang open staan en dan moeten we dat weggooien en dat vind ons vrouwtje zonde.
Doen jullie die kleine meid van ons de groetjes.
Pukkie is al 2 dagen chagrijnig. Ze moet loops worden en komt niet uit de mand. Nu zitten we samen met het vrouwtje en de jarige Lisa buiten. Even genieten van het mooie weer.
Pukkie moet eigenlijk een heel raar broekje aan. Ik lach me dood en ben blij dat ik dat niet aan hoef. Ik vind het leuk om in dat broekje te bijten en nou doet de vrouw Pukkie haar broekje niet meer aan.

Groetjes Doggy en Pukkie

Anja

Hier nog wat foto's van Pukkie en Doggy. Doggy is niet helemaal in haar hum. Vanochtend zat ze maar te bibberen(geen koorts) en wilde ze niet lopen. Ze deed echt heel zielig en bleef maar op de bank liggen. Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ze loops moet worden. We wachten het maar af.Nu ben ik 2 keer met haar een blokje om gaan wandelen en is ze toch al wat beter. Ze eet en drinkt wel gewoon. Mss heeft ze haar dag wel niet.

Groetjes Anja

Bello

Mooie foto´s,
ach germ, hoe gaat het nu met Pukkie?

En wat word Doggy al mooi grijs en dat op haar leeftijd hihihi

Groetjes
Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Ze zijn allebei zielig nu. ik denk dat Doggy last heeft van buikpijn en Pukkie die is loops en heeft daar ook weer last van.
Gaat wel weer over hoor.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Ik hoop dat Doggy en Pukkie gauw weer de oude zijn zeg, dat is niet leuk om buikpijn te hebben.

Liefs

Oscar

p.s. Mooie foto's!

Anja

Hoi Oscar,

Dank je wel hoor. En wat Pukkie en Doggy betreft, dat komt wel goed hoor en een kruikje doet wonderen hoor.
Ze worden goed verwent en dat scheelt ook weer.
Hoe is het verder met jou? Heb je al voedingssupplementen gekregen?

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Nu gaat het heel goed met me, hoef geen voedingssuplement maar ga wel over op ander voer als het erger wordt, daar zit dat spul al in wat ik moet hebben.

Ik hoop dat Doggy en Pukkie weer gauw beter gaat!

Liefs

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Fijn dat je geen voedingssupplementen hoeft. Kan je dan zo overschakelen naar dat andere voer of moet je dat langzaam opbouwen?

Met Doggy en Pukkie gaat het al een stuk beter. Pukkie wil opeens met Doggy spelen en ze moedert ook over haar. Zal wel met de loopsheid te maken hebben. Het is wel leuk om te zien.

Groetjes Anja