Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hallo allemaal,

Het gaat zo goed met het vrouwtje dat ze een uur geleden zomaar binnen kwam wandelen.
Wat waren wij blij zeg. Wow wat een feest zeg. We liggen nu lekker allebei bij het vrouwtje en we gaan zometeen slapen.

Groetjes van een blije Doggy en Pukkie

Gerda

Hoi Doggy en Pukkie,

Wat zullen jullie blij zijn dat het vrouwtje er weer is!!
Maar jullie moeten wel rustig doen hoor, want ze heeft nog veel rust nodig!!

Groetjes, Gerda

Mara

HOi Doggy en Pukkie

Wat fijn dat vrouwtje weer thuis is, maar zoals Gerda al zei, zijn jullie wel een beetje voorzichtig met het vrouwtje? Want ik had van mijn vrouwtje begrepen dat jullie vrouwtje iets best wel ergs heeft gehad. Maar gelukkig is ze nu weer thuis. Geven jullie haar een voorzichtige maar lieve knuffel van ons?

Oscar en Mara

Anja

Hoi Gerda en Mara,

Tuurlijk zijn wij voorzichtig en we liggen de hele dag bij haar om haar te beschermen. De knuffel hebben we gegeven.
Kijk maar eens hoe voorzichtig we zijn.

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

:o Wat zijn jullie voorzichtig, mijn complimentjes. Ja, bescherm vrouwtje maar goed!

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Dank je wel. Doggy is niet bij me weg te slaan. Het is zelfs zo erg dat ze weer binnen plast. Dat kan natuurlijk niet. Ik denk dat ze bang is dat ik weer weg ga.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat kun je nu inderdaad er niet bij gebruiken maar ik denk dat het inderdaad een soort van verlatingsangst is. En ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Ik hoop dat Doggy er gauw weer overheen is en niet meer binnenplast.

Liefs

Oscar

Anja

Hoi Mara,

Dat hoop ik ook. Ze is niet bij me weg te slaan en o wee als ik naar boven ga zonder haar.
Maar ze moet het toch leren en dat zal allemaal wel goed komen.

Groetjes Anja

Inge88

Hoi wat een lieverds op de foto's zeg! Als Doggy verlatingsangst heeft zegt dat maar wel even hoe belangrijk je voor haar bent. Hopelijk is het binnen plassen wel weer gauw voorbij.

Anja

Hoi Inge,

Dat hoop ik ook. Vandaag heeft ze gewoon op de bank gepoept. Nou ja zeg dat gaat toch wel te ver en ze heeft straf gekregen hoor.
Weet je wat de volgende zet van haar was? Ze was stiekum naar de kelder geslopen en heeft daar gewoon een kauwschoentje gepakt. Wat is ze toch een draak zeg maar wel een lieve. Kijk maar eens hoe ondeugend ze kijkt op de foto's.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat gaat wel erg ver, inderdaad. En wat is ze ondeugend zeg! Echt waar, maar wel heel erg lief.

Groetjes

Mara

Gerda

Wat een dondersteentje.
Het lijkt bijna meer 'van de gelegenheid gebruik maken' dan verlatingsangst.
Natuurlijk zal ze je enorm gemist hebben, maar nu gaat ze lekker uitproberen, omdat je in de blijdschap om thuis te zijn haar niet zo zal corrigeren als anders.

Wat voelen die rakkers dat toch feilloos aan!!

Toch een schatje hoor!!
Groetjes, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Ik denk dat het is zoals jij beschrijft. Maar ze krijgt gewoon straf en nu is het al stukken minder. Vandaag heeft ze pas 2 keer binnen geplast (2 keer te veel eigenlijk) maar ze weet het verdomd goed. Ook heeft ze er een handje van dat als ik de achterdeur open doe om haar buiten te laten dan plast ze op de drempel.
Gekke Doggy maar de aanhouder win en dat zal ik zijn ;D ;D ;D
Ik kan wel al de kamer uit gaan zonder dat ze alles bij elkaar piept en blaft. Ze weet nu denk ik wel dat ik geen dagen meer weg blijf.
Ze is ontzettend groot geworden vind ik en de kleur van de haartjes is veranderd. Ze weegt nu 2,5 kilo.

Groetjes Anja

Anja

Hoi iedereen,

Doggy heeft gisteren en vandaag niet meer binnen gedaan. Gelukkig maar zeg. Ze weet nu weer dat ze dat buiten moet doen.
Als ik naar het toilet ben geweest of ik ben even de kamer uitgeweest nou dan zijn ze allebei zo blij of ik een week weggeweest ben.
Stakkers ze denken natuurlijk straks laat ze ons weer in de steek.

Groetjes Anja

imv

Hoi Anja,
Het zijn echt net kinderen, he?!  ::)
Weegt Pukky 2,5 kilo?  :o :o

Max weegt 6,5 kilo  8)

Groetjes en sterkte (ik las dat je een aardig tijdje in het ziekenhuis hebt gelegen)

Irene