Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Romy op  3 december 2008, 09:17:23
Hoi Anja

Ik dacht er ook over om een pup te nemen. Die kan je inderdaad alles leren wat je nog wil. Ook al vind ik het heel nobel als mensen een hond halen in het asiel, ik zie het mezelf niet doen. Ben veels te bang dat die al verkeerde dingen zijn aangeleerd en zo...  :-\

Groetjes
Romy

Hoi Romy

Met veel geduld en liefde kun je een asielhond ook heel veel leren. Geloof me maar, ik spreek uit ervaring, heb twee keer een hond uit het asiel gehad.

Hoi Anja

Mooie foto's van Doggy en Pukkie. Geef ze maar een dikke knuffel van Beau en mij.

Mara

Anja

Hoi hoi,

Wat we nu weer meemaken. Ga ik op 1e kerstdag met de doggies wandelen worden ze aangevallen.
Doggy door een Jack Russel en Pukkie door een hond die nog groter was dan een Bouvier.

Na veel pijn en moeite kreeg ik ze los. De Jack Russel heb ik over het veld heen geslingerd en zijn baasje gewaarschuwd dat als ik die nog zie zijn hond eens wat aan doe. Tuurlijk doe ik dat niet maar je bent zo kwaad op dat moment.

Ik zat helemaal onder de poep omdat ze alles lieten lopen. Zo bang. Thuis aangekomen heb ik ze 1 voor 1 gebadderd en gecontroleerd.
Er was gelukkig niet door gebeten.

Pukkie is het al weer vergeten lijkt het maar Doggy is niet meer de Doggy die wij kennen.
Ze is erg bang en gisteren beet ze bijna een puppie terwijl ze altijd zo lief voor andere honden is.

Ik hoop maar dat het bij gaat trekken. Ik heb ze net maar een tabletje gegeven waar ze rustig van wordt. Normaal geef ik die als het vuurwerk losbarst maar ik kon die bange blik niet meer zien. Zo zielig zeg.

Liefs Anja

Mara

Hoi Anja

Die arme doggies zeg. Aangevallen worden door een hond die nog groter is dan een bouvier? Wow, ik moet er niet aan denken dat Beau aangevallen wordt....Hoop dat het gedrag van Doggy nog bijtrekt na dit, want ze was een hele lieve hond voor andere honden.

Sterkte ermee.

mara

Caroline

Ach gossie!!!

Gelukkig hebben ze geen lichamelijke schade .... ik hoop dat Doggy snel weer Doggy is.

Geen haar maar een lekker knuffel van me.  :-*

Fijne jaarwisseling, liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Anja

Oh wat erg! De eigenaars van die andere honden zouden gestraft moeten worden dat ze hun hond niet aan de leiband hebben! Zeker omdat ze zo agressief zijn! Stel je voor dat ze een klein kindje aanvallen...
Natuurlijk is het ook verschrikkelijk erg dat Doggy en Pukkie aangevallen zijn. Gelukkig hebben ze geen lichamelijke schade opgelopen. Hopelijk is Doggy snel terug zichzelf... Wat moet ie geschrokken zijn zeg!!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi hoi,

Doggy heeft het nog steeds niet op andere honden. Denk niet dat dit nog bij gaat draaien.

Wel is ze heel stoer geweest. Ze is op oudejaarsdag 2 keer mee gaan wandelen. Een paar meter van ons vandaan werden er knalbommen afgestoken. Ze keek nog niet. Ze is er helemaal niet bang van.
Nu trekken we dus de conclusie dat ze bang wordt omdat Pukkie zo bang is.
We hebben alleen Pukkie tabletjes gegeven en Doggy niet. Dat ging perfect.

Pukkie is nu ziek. Ze heeft de hele nacht overgegeven en heet diarree. Arm ding. Ik ga straks kip koken en rijst dan komt het hoop ik weer goed.

Liefs Anja

Romy

Hoi Anja

Oh wat is Doggy een stoere hond!! :)

Hopelijk wordt Pukkie snel beter. Geef ze maar een dikke knuf van me  :-*

Groetjes
Romy

Caroline

Beterschapsknuffel, lieve Pukkie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi hoi,

Gisteren zijn Pukkie en Doggy naar de da geweest. Ze moesten  hun nagels laten knippen.
Verder heeft ze de doggies goed nagekeken. Pukkie is helemaal in orde maar Doggy niet.

Doggy heeft aan beide oren een fikse oorontsteking. de da verbaasde zich dat ze zo'n hoge pijngrens heeft. Nu heb ik druppeltjes meegekregen en moet ik minstens 1 week druppelen.
Nu maar hopen dat het snel overgaat.
Ze is nu wel suffig van de druppels lijkt het. Ze slaapt veel maar speelt wel hoor.

Hier ook nog even wat foto's.

Liefs,

Anja

Kimm

och arme doggy. geef hem maar een dikke knuffel van mij. ik hoop dat hij gauw weer beter is hoor.

leuk lieve foto's trouwens! grappig met die ballon, hihi.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Anja

Oh wat sneu dat Doggy aan beide oren een ontsteking heeft  :-\ Gelukkig zijn jullie met hen naar de DA geweest zodat het ontdekt werd!
Doggy is echt wel een flinkerd! Is ze al wat meer bekomen van het incident net voor ouderjaarsavond? Ik moet er nog dikwijls op denken. Verschrikkelijk gewoon hoe mensen zo'n gevaarlijke hond gewoon laten loslopen  >:(

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi hoi Anja, hoe is het daar met de twee hondjes en hamsters? Grtjs Ann

Anja

Hoi Kim, Romy en Ann,

Doggy is weer opgeknapt van de oorontstekingen. Ze is idd al bekomen Romy. Ze is niet meer zo heel bang van andere honden en gaat er weer gewoon naar toe.

Verder heb ik afgelopen zaterdag bij de da aangegeven dat Pukkie een bult bij haar tepel heeft.
Het kan zijn dat ze borstkanker heeft :'( :'( :'( :'(

Maar de bult zit los en is te bewegen, geen pijn, geen afscheiding en ze heeft er geen last van. Aangezien ik nu zelf niet naar de da kan konden we dit wel even uitstellen.
Zo gauw ik weer op de been ben ga ik met Pukkie naar de da en laat ik de bult wegsnijden.

Met de hamsters gaat het goed. Doggy vind het helemaal geweldig als ze in de kooitjes mag kijken.

Liefs,

Anja

Romy

Hoi Anja

Kan het geen vetbolletje zijn? Die had Filoe (ons vroegere malthezerwijfje). Ze had er zelfs verschillende rond haar tepeltjes.
Ik hoop dat het bij Pukkie ook maar dat is hoor!

Gelukkig heb je het heel snel gezien :)

Fijn dat Doggy helemaal is opgeknapt en niet meer bang is van andere honden. Gelukkig heeft ie er geen trauma aan overgehouden!

Ik zie Doggy in mijn verbeelding naar de hamsters kijken.  :D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Daar heb ik ook al aan gedacht. Zo gauw ik weer op de been ben laat ik er de da naar kijken.

Liefs,

Anja