Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Dierenfreackske

Hey Anja .....zalig he in de sneeuw , wat een leuke en super mooie foto's van de 2 lieve hondjes in de sneeuw , super he ! Leuk om te wandelen met ze ! Grtjs Ann ;D ;D

Wilma1

Doggy heeft een berejasje an en Pukkie is BLOOT  :o :o :o is die vergeten zijn jasje aan te doen in alle opwinding van de sneeuw ???

Lekker zo  in de sneeuw lopen ! Hier ligt een klein laagje, pas in donker. Kinderen kwamen toen ook naar buiten even sneeuwballen gooien  :D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hoi Anja

Hadden Pukkie en Doggy het niet koud toen ze thuis kwamen.

Lekker in een deken gerold of niet?

Ze vonden het wel leuk maar wat was eht koud he

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Dank je wel.

Ze lagen bij thuiskomst idd in een deken gerold dorothé.

Liefs Anja

Anja

Kimm

gefeliciteerd Doggy! ik wens je een hele fijne dag! :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Doggy

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je een grote vent aan het worden  :D

Hoi Anja

Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik hier eventjes wat over mezelf vertel, maar ik wil zeker niet een nieuw boekje beginnen, daar heb ik geen tijd voor.
Aangezien ik hier al wat gevraagd had ivm de aanschaf van een hondje, wil ik je het volgende meedelen : M'n oom heeft een minimalthezervrouwtje en nu heeft ie mij laten weten dat hij ze graag wil laten dekken en dat ik het eerste jonkie mag hebben  :D Vandaag is hij naar de kwekerij waar hij Dotje (zo heet het hondje) gekocht heeft, om te vragen wat ie best doet.

Oh ik ben zo ontzettend blij  :D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Kim,

Dank je wel.

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Hoi Romy,

Dank je wel. Enne het is een meisje.

Wat leuk en spannend Romy. Ik ben superblij voor je en je mag dat altijd hier in het boekje zetten hoor.
Hou je me wel op de hoogte?

Liefs Anja

Romy

Hoi Anja

Oepsie  :-[ Dan is Doggy een flinke meid aan het worden  ;)
Jammergenoeg heb ik al meteen slecht nieuws : blijkbaar is Dotje slechts 1 keer loops geweest en hebben ze daarna nooit meer gemerkt dat ze bloedde  :-\ Dus waarschijnlijk zal het niet lukken om er jonkies van te krijgen  :-\
Gelukkig hebben we nog een adresje achter de hand waar we een heel goed gevoel bij hebben :)

Waar komen Doggy en Pukkie trouwens vandaan? (ik bedoel hiermee, een kweker of een asiel of,...)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Och wat jammer.

Pukkie en Doggy komen van hobbyfokker. Ik heb ze als pup gekocht omdat je ze dan nog alles kunt leren zoals jij het wilt.
Bij een oudere hond is dat weer moeilijker.

Liefs Anja

Romy

Hoi Anja

Ik dacht er ook over om een pup te nemen. Die kan je inderdaad alles leren wat je nog wil. Ook al vind ik het heel nobel als mensen een hond halen in het asiel, ik zie het mezelf niet doen. Ben veels te bang dat die al verkeerde dingen zijn aangeleerd en zo...  :-\

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Anja ; alsnog gefeliciteerd met Doggy zijn 2 de verjaardag ,  Hiep hiep hoera , weer een jaartje ouder !

Hele mooie en leuke foto's zijn het , wat een lieverds ook !

Grtjs Ann