Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Anja

Anja

Sally

Hallo Anja,

Wat een mooie herfstfoto's van Doggy, gaat pukkie niet meer wandelen?

Groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

Jawel normaal mag Pukkie ook mee maar ze is nu loops. Vandaar dat ze dus even niet mee mag.

Dank je wel voor je compliment.

Liefs Anja

Caroline

Yes gelukt!!  ;) ;D

Gave foto's hoor!!  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Inderdaad met jou hulp. :-* :-* :-* :-*

Liefs Anja

Mara

Anja

Romy

Hoi Anja

Ik heb even een vraagje voor je :)
Straks als ik afgestudeerd ben, mag ik van m'n vriend een hondje hebben. Het is al heel lang afgesproken dat dat een mini-malthezertje wordt. Vroeger had ik een gewone malthezer en ik vind het hele mooie en lieve hondjes. Maar nu vraag ik mij af of het niet beter is om er twee te nemen. Had jij ook meteen beide? Of eerst 1tje en daarna 1tje erbij?

Het is iets waar ik heel serieus over wil nadenken, want zo'n mini-malthezertje kost veel geld. En 2 dus nog veel meer! De reden waarom ik liever een mini-malthezer wil, dan een grote, is omdat die makkelijker ergens mee naartoe kan genomen worden. Want dat is wel de bedoeling. Ook wil ik niet dat ze altijd alleen komt te zitten als we uit werken gaan.

We weten ook al waar we het hondje (of de hondjes) vandaan gaan halen. Het is een mevrouw die kweekt met haar hondjes in huis. Ze beschouwt ze dan ook als haar kindertjes. Als je het hondje mee naar huis krijgt, dan zijn die ook al gedeeltelijk zindelijk, dus daar is niet zoveel 'werk' meer aan. Misschien dat dit van belang is om een mening te vormen?

Wat is jou mening hierover, Anja?
Alvast heel erg bedankt
Romy

Anja

Hoi Romy,

We hadden eerst Pukkie. Na 8 jaar alleen te zijn geweest hebben we er Doggy bij gekocht. In de hoop dat het goed zou gaan want dat weet je ook niet. Nou het ging goed en het gaat nog steeds goed.

Een hondje alleen weet ook niet beter maar ik geef je als advies mee dat als je er 2 neemt je geen 8 jaar moet wachten zoals wij hebben gedaan. Ik denk dat je misschien beter 2 hondjes tegelijk kan nemen zodat ze ook niet aan elkaar hoeven te wennen.

Wat het beste is weet ik niet dat zal de toekomst uit moeten wijzen.

Ben benieuwd wat je keuze gaat worden.

Liefs Anja

Romy

Hoi Anja

Dankjewel voor deze info :)
Nou, ik denk wel dat ik m'n vriend ontzettend hard ga moeten proberen te overtuigen als ik met het idee van 2 hondjes af kom...
Voordeel is wel dat die plaats waar we ze gaan halen, voor meer dan de helft goedkoper is als bij 'gewone' fokkers. Dus 2 bij haar, kosten nog steeds goedkoper als 1 bij een fokker  ;D

Het is nu nog niet echt aan de orde, aangezien het hondje (de hondjes) maar voor augustus, september zouden zijn, aangezien we dan pas verhuizen. Ik zal het heel stilletjes aan proberen duidelijk te maken aan m'n vriend  ;D

Nou heb ik wel nog een vraagje : was het makkelijk om de doggies aan de valkjes te doen wennen? En vooral omgekeerd : waren de valkjes niet bang van de doggies? Want ik ben daar wel een beetje bang voor : dat Flupke ontzettend bang gaat zijn van de hondjes. Gisteren had ik een nieuwe ring aan, en daar ging ze al ontzettend naar blazen, en als ik dichterbij kwam, dan zette ze het gewoon op een vliegen  :-\ Dan vrees ik : wat gaat dat zijn met een hondje  ::)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Je moet het zo zien. De hondjes moeten zich aanpassen niet Flupke.

Langzaam laten wennen aan elkaar. Let wel dat je met een puppie van doen hebt en die maken nogal onverwachte bewegingen.

Het gaat vast goed komen hoor. Doggy is helemaal gewend aan de valkjes en doet er ook niets naar. Pukkie die hadden we eerst en daarna zijn de valkjes gekomen. Vandaar mijn valkjes ook zijn gekortwiekt anders plukt Pukkie ze uit de lucht.

Aangezien jou hondjes bij jou komen nadat Flupke er is voor zie ik geen problemen hoor.

Liefs Anja

Romy

Hoi Anja

Dankjewel voor je antwoord. Dit is heel leerzaam!
Fijn om te horen dat de hondjes hoogstwaarschijnlijk niet naar Flupke gaan happen, omdat Flupke er eerst was. Dat is wel zo fijn  :D

Groetjes
Romy

Anja