Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Ik zal voor jullie duimen dat het 'maar' vetbolletjes zijn.
Hoe voelen die bolletjes trouwens aan?

Ik meen mij te herinneren (maar het is ondertussen wel al zo'n 10 jaar geleden), dat je die bolletjes (onderhuids) kon vastnemen en dat ze relatief zacht waren en niet echt ergens aan vasthingen.

Liefs
Romy

Caroline

Ach gossie, arme Pukkie, hopelijk valt het allemaal mee.

Ik duim voor jullie Pukkie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Romy,

De bolletjes voelen stevig aan maar zijn beweegbaar. Het doet ook geen pijn als ik er aan kom.

Hoi Caroline,

Ik denk wel dat het meevalt. We zijn nog niet bij de DA geweest. Ik heb vandaag pas voor het eerst gefietst dus van de week zullen we eens richting DA gaan.

Hoi Yvon,

Dank je wel.

Liefs

Anja

Anja

Anja

Caroline

Hey Anja, wat een super lieve foto's heb je weer gemaakt van jullie hondjes.

Sterkte bij de DA.

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Ik ben vanmiddag vrij want we moesten met Pukkie naar de dierenarts. Ze heeft een knobbel bij een van haar tepels zitten. Dit heb ik ontdekt net voordat ik geopereerd moest worden. Ik kon gewoon niet eerder naar de dierenarts. Nu moest ze gelijk daar blijven en wordt ze met spoed geopereerd. Ze heeft borstkanker. Ik vind het zo zielig voor haar en ik denk steeds............was ik nu maar eerder gegaan.
Om 19.00 uur kunnen we ze weer ophalen. Mocht de dierenarts andere dingen tegenkomen tijdens de operatie dan zou ze bellen. Wat ze weghaalt kon ik op laten sturen maar dat kost wel 100 euro. Begrijp me niet verkeerd ik heb erg veel voor mijn dieren over maar dit gaat me echt te ver. De operatie gaat ook al 200 euro kosten. Zo heb ik het ook tegen haar gezegd. Ze gaat de bult nu zelf analyseren, in zoverre ze dat kan, en als ik het dan wil weten dan hoor ik het vanavond. Toch wel lief van haar.

Doggy loopt het hele huis door om te zoeken naar Pukkie. Ze is helemaal van slag.........och gerum. Ik ben net 2 luierhemdjes gaan kopen omdat ze niet aan de wond  mag likken. Ze krijgt wel een kap om maar toch.

De kaarsjes branden hier voor Pukkie. Arm ding toch.

Pukkie zet um op meissie. Een hele dikke hondenknuffel van je dinnetje Doggy.

Kaatje

Hoi Anja,

Ik hoop de operatie voorspoedig verlopen is. Jeetje wat ontzettend zielig voor Pukkie  :'(

Ook hier een dikke knuffel voor haar, ik hoop dat ze snel weer aan de betere hand is  :-*

Liefs, Karin

Anja

Ze is weer thuis. Er is een boel weefsel verwijderd. Ze is erg suf. De knobbel is kwaadaardig. Ze heeft ab voor 10 dagen mee gekregen. Op 20 april moeten we terug komen of eerder als we het niet vertrouwen.

Liefs,

Anja

Caroline

Heel veel sterkte en beterschap voor Pukkie.

Dikke knuff, Plukkie.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ach meis, wat sneu en verdrietig :'(
geef pukkie een dikke kus van mij en ik hoop zo dat het goed gaat.
bah daar word ik toch altijd naar van hoor.

dikke knuffel kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Anja,

Hoe is Pukkie de nacht doorgekomen, en heeft ze veel pijn of je kan zien !? Heb je ook pijnstillers voor haar meegekregen en hoe oud is Pukkie nu eigenlijk !?

Jakkes, wat een ontzettend naar bericht dat de knobbel toch kwaadaardig is  :'( Heeft de DA nog wat gezegd over de toekomst, bah ... je hoort ook nog zo vaak dat het weer heel snel bij een ander tepeltje terug komt. Hopelijk heeft ze het gezwel in één keer goed kunnen verwijderen.

Ik heb erg met jullie te doen en wens jullie veel sterkte met Pukkie.

Liefs, Karin

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Dank je wel Caroline, Kim en Karin.

Pukkie en ik hebben hebben niet geslapen vannacht. Ze is erg ziek geweest vannacht. Dat had de da ook gezegd.
We hebben geen pijnstillers mee gekregen omdat ze die via een injectie heeft gekregen. Een lang werkende pijnstiller. Toch heb ik het idee dat ze wel pijn heeft. Niet continu maar met vlagen.
Ze heeft vanavond weer mogen eten en ze viel aan alsof haar leven er van af hing.
Pukkie wordt in juli 10 jaar. Over de toekomst valt bijna geen voorspelling te doen. Ze kan nog jaren mee maar ze kan ook over een jaar al dood zijn. Zo gauw ik merk dat ze echt maar dan ook echt af begint te takelen dan laat ik haar in slapen.
Maar daar denken we nu niet aan want we moeten nu van haar genieten hoor. We hopen haar nog erg lang bij ons te hebben. Ze is een vechtertje hoor.

Hier wat foto's van Pukkie.

Pukkie net thuis

Pukkie vanmorgen met kap. Zielig hoor.

Pukkie nu.

Liefs,

Anja