Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Caroline

Ach wat een poppie.  :-*

Wat een leuke rompertjes heb je gekocht.  :D ;D

Heel veel beterschap voor haar.  :-*

Hopelijk slapen jullie vannacht een beetje beter.

Fijne zondag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hihihi geweldig die rompertjes  ;D

wat een schatje is het toch he!!
nou komende nacht zullen jullie vast wel lekker gaan slapen hoop ik.

dikke knuffel voor pukkie en voor jou.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Anja,

De rommertjes zijn inderdaad schattig om te zien en zitten volgens mij nog lekker aan haar buikje ook. De kap is echt zielig om te zien, arme Pukkie  :'(

Ik vroeg hoe oud Pukkie was omdat ik in de veronderstelling was dat Pukkie pas een jaar of 3 was, hooguit ! Ze oogt zo ontzettend jong, maar is voor haar doen natuurlijk al  behoorlijk op leeftijd.

Ik snap je helemaal hoor, en sta helemaal achter je beslissing. Uiteraard hoop ik dat Pukkie nog heel lang bij jullie mag blijven maar als ze pijn heeft dan moet je, zoals je zelf al zegt, haar laten gaan. Hoevvel verdriet dat ook met zich mee zal brengen.

Ik vind je een enorme kanjer, ik hoop dan ook dat jullie vannacht een betere nacht zullen hebben  :-*  :-*

Ik denk aan jullie.

Liefs, Karin

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel. Leuke rompertjes hè. Ze heeft er nu voor elke dag een zuiver. We hebben wel iets beter geslapen maar niet echt je van het. Ze had dus vannacht de kap om en dat vond ze echt niet leuk. Dus elke keer bij mij komen kijken en piepen. Maar dat hielp niet want de kap mocht niet af.

Hoi Kim,

Dank je wel voor de knuffel. De nacht is beter gegaan maar nog niet zoals het moest.

Hoi Karin,

Het is als bescherming voor de wond. Anders gaat ze er aan bijten. Die kap vind ik ook zo zielig maar het moet nu eenmaal. Overdag mag ze die van mij zo veel mogelijk af.

De meeste mensen schrikken als ik zeg dat Pukkie bijna 10 jaar is. Ze gebruikt dezelfde crème als ik vandaar dat ze zo jong oogt ;D ;D ;D ;D

Dank je wel voor je compliment. de nacht is wel beter gegaan maar nog niet zoals het moet. Gaat vast goed komen. Morgen ga ik met lood in mijn schoenen werken hoor.

Ik heb nog 3 foto's van vanmorgen. Zo lief die twee samen.

Liefs,

Anja

Kimm

ach wat een lieve aandoenlijke foto's..

heerlijk om ze zo samen zien te liggen.  :-*

liefs kim

Caroline

Lieve foto's .... slaap lekker allebei vannacht.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi anja,

hoe gaat het vandaag met pukkie?

liefs kim

Romy

Hoi Anja

Ik baal er verschrikkelijk van dat ik geen notificatie heb gekregen  :-\

Wat jammer nou dat het kwaadaardige borstkanker is... Ik had nog zo gehoopt op vetbolletjes!
Ik vind ze er wel heel knap uitzien op de laatste foto's :) Zo te zien ze ze écht wel een vechtertje  :D

Geniet maar lekker van jullie schatjes  :-*

Hoe gaat het trouwens ondertussen met haar?

Groetjes
Romy

Anja

Ben net terug van de dierenarts. De rondom de hechtingen is erg dik aan het worden dus dacht ik.............hup naar de da.

Zij gaf aan dat dit normaal was. Het kan zelfs nog dikker worden en daar moet ik niet van schrikken. En als ik het niet vertrouw dan moet ik bellen of langs komen.

Ook heeft ze een reuze honger maar dat is een bijwerking van de ab. Daar mocht ik niet al te veel gehoor aan geven. Ik geef ze toch wel wat extra hoor. Pukkie heeft altijd rond de 6 kilo gewogen. Ze was wel te zwaar maar toen ze afgelopen vrijdag bij de da op de weegschaal stond toen schrok ik me een hoedje. Ze woog nog maar 3,8 kilo en dat vind ik toch wel erg weinig. Dit kan dus aan het kankergezwel hebben gelegen. Net hebben we ze gewogen bij de da en ze weegt nu precies 4 kilo. We houden het wel in de gaten.

Het gaat dus goed met Pukkie. Ze heeft nog wel pijn want dan gaat ze heel rustig en stil liggen. 's Nachts is ze nog wel wat onrustig maar dat komt omdat ze de kap om heeft. Dat gaat helemaal goed komen.

Liefs

Anja

Kimm

hoi anja,

fijn dat pukkie wat is aangekomen. te licht moet ook weer niet he? ze moet wel wat reserve hebben.
ik ben blij dat het redelijk goed met haar gaat.
dikke knuffel voor lieve pukkie.  :-*

liefs kim

Romy

Hoi Anja

Fijn dat alles goed gaat met Pukkie!
3,8 kg is inderdaad wat weinig, maar nu ze zoveel honger heeft, mag ze best wat extra om haar kilootjes er terug aan te eten :) Is best wel handig dus zo!

Groetjes
Romy

Anja

Vandaag moeten ze allebei naar de kapper. Pukkie heb ik zelf geschoren en Doggy heb ik net weg gebracht naar de hondentrimsalon.
Ben benieuwd hoe ze er straks uit zal zien. Rond 17.00 uur mag ik ze gaan halen.

Pukkie heeft het koud en bibbert de hele dag. Zij is namelijk haar dikke haar kwijt. De rompertjes zijn nu plots te groot.

Ik zal straks wel eens foto's maken.

Liefs,

Anja

Kimm

hihihi de rompertjes nu te groot  ;D  :P
het is ook wat! arme pukkie.
doe er maar een kruikje bij in  ;)

liefs kim

Anja

Hoi Kim,

;D ;D ;D ;D das nog eens een idee van je.

Hier zijn een paar foto's. Doggy is helemaal veranderd.

Liefs,

Anja

Kimm

oh  ze zien er heel mooi uit hoor! weer helemaal gestyled!  :D