Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi...ja ik heb eigenlijk ook nog nooit echt naar de oren van mijn valkjes gekeken, ga morgen eens kijken of ik zie of dat verschilt per valkje, ik denk het wel, de ene mens heeft ook grotere dan de andere he  ;D ;D ;D dus denk ik dat het bij valkjes ook wel zo is,  ja, de jeuk is natuurlijk een ander probleem, hopelijk is het snel beter hoor, misschien iets tegen de mijten of bloedluis geven ?Ik doe dat nu ook preventief hoor, en bij jeuk zou ik dat ook doen hoor, maarja, anders eens een foto laten zien,? Zo lang wachten zou me gek maken,brrrrrrr.  grtjs Ann

Kimm

hoi,

wanneer krijg je de uitslag van dr feld?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Diaantje

Hoi

Ik heb net even gebeld met Dr Feld.
Ze hebben het poepje onderzocht, daar is niks uitgekomen....Dus geen bacterie of iets dergelijks...
Weet nog even niet of dit positief is, straks komt er uit de veertjes ook niks, maar goed nog even geen conclusies trekken en rustig afwachten...

De veertjes zetten ze op de kweek en mag ik volgende week vrijdag even voor bellen...

Even iets off toppic...

Gister was ik onderweg naar huis vanuit werk, reed op de snelweg.
Op een 3 baans weg reed in het midden een auto met 80 km
Ik ging rechts rijden en toen wilde die ook naar rechts, daar zat ik want ik reed inmiddels in zijn dooie hoek(wilde hem niet inhalen) ik gas los en liet hem ervoor.
Eenmaal op de afrit rijd ie nog steeds voor mij ong 50 inmiddels...
stop ie ineens zomaar  :o zonder dat er aanleiding toe is, geen auto voor hem, ik kon niet meer goed remmen en knalde erbovenop.... :o :o
O wat was ik boos  >:( , wat een ........
Maar het ergste komt nog, wil ik uitstappen omdat het een flinke klap was en de schade bekijken,
Rijd ie gewoon weg!!!!!!  :o >:( :o
Toen was ik nog bozer....
Ik dacht het kenteken te hbben genoteerd, maar bleek ik toch niet helemaal goed opgeslagen te hebben... zo jammer...
Ik zit nu thuis want heb behoorlijk last van mijn nek... en ben echt enorm geschrokken.

Ik begrijp echt niet waarom mensen zulke vreemde dingen doen, hij deed het gewoon expres....zucht.....

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

:o jeetje zeg! wat een toestand!
ik zou nu ook heel erg boos zijn zeg.
sterkte met je nek hoor en laat het anders even nakijken.

ik ben blij dat het met de poepjes goed is van lizzy. nu nog weer wachten op de andere uitslag. meer kan je niet doen hoor.

liefs kim

Diaantje

ja ik heb de dokter vanmorgen gebeld, en vanmiddag word ik dan terug gebeld of ik moet langs komen of niet...
Als ik maar niet zo een stom nekding om hoeft...haha...

Ze zitten nu allemaal lekker rustig hier, komt ook door het weer denk ik, lekker te slapen...

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

dat is verstandig dat je vanmorgen hebt gebeld. toch even voor de zekerheid he want je moet wel voorzichtig zijn met je lijf. ;)

Diaantje

Ja inderdaad ook voor de zekerheid, er zal wel niks zijn, maar goed je weet natuurlijk maar nooit...

Dagboek Tjippy en Yuki

Mara

Hoi Diaantje

Fijn dat in elk geval niets uit het poepje is gekomen.

En hoe durft die persoon....Dat is echt het toppunt van onbeschoft gedrag....echt onvoorstelbaar....

Beterschap in elk geval.

Mara

Caroline

Jeetje, heb jij weer wat een *piep*

Beterschap met je nek.

Fijn dat de uitslag van de poepjes goed is.

FIjn weekend, groetjessssss!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi,

Jeetje wat een ei :censuur!!
Je schrikt je toch ook rot :o
Balen dat je het kenteken niet goed hebt opgeslagen :-\
Ik hoop dat je er geen klachten aan overhoudt :)
In elk geval wel fijn dat de poepjes goed zijn bevonden :D

Alvast een fijn weekend, groetjes Marian

*Manon*

Hoi hoi,

Nou ja zeg.... wie bedenkt nu zoiets?
Had hij geen schade dan??

Ik ben blij dat de poepjes goed zijn, nu de veertjes nog  ;)

danielle

Super dat de ontlasting goed is en er geen sprake is van bacterieen. Goed nieuws hoor! Nu nog afwachten op de veertjes. Is maar niets he dat wachten. Hopelijk weet je wel wat je kan doen om Lizzy van het probleem af te helpen.

Wat een  :censuur streek van die automobilist. Echt schandalig dat hij zomaar weg rijdt. En wat naar dat je daarbij ook nog last hebt van je nek, hopelijk is dat snel weer over. Rust maar goed uit he! Heeft de huisarts nog terug gebeld?
Heb je schade aan de auto?

Groetjes Danielle

Diaantje

hoi bedankt voor jullie lieve berichtjes....

UIteraard is mijn auto flink beschadigd..... >:(
De motortkap staat helemaal bol en in de bumper zit een gat en die is een stuk naar achter verschoven, de lichtunits zijn kapot... :'(
Maandag komt de schadeexpert de schade opnemen....
De auto is nu bij de garage.
mijn vriend denk dat het zeker wel voor 2000 euro schade is.. maar gelukkig ben ik all risk verzekerd..
die auto was vrij groot volvo of roover dacht ik, dus of die auto ook schade heeft weet ik niet dat kon ik niet goed zien omdat het regende en het was donker, maar moet haast wel volgens mijn vriend zijn oom(die heeft zelf een garage)...
Ik heb een nissan micra dus ja dan ben je blijkbaar de pineut.. :(
Heb nog wel last van mijn nek. de dokter zij blijven bewegen en volgens de fysio(moest ik toevallig gistermiddag naar toe) zit alles wel goed alleen krijg ik waarschijnlijk nog wel een hele stijve nek... ::)

Het is hier een hele veren boel, Tjippy heeft ook besloten om in de rui te gaan, alleen hij heeft er nooit echt last van, ja hij komt vaker naar je toe om een kroel te halen, dat is wel weer leuk.. ;D
Tjippy doet niet zo lelijk tegen Yuki is mij opgevallen, hij laat haar gewoon... vanmorgen zaten ze samen brood te eten en zonder vechten of iets, Yuki doet zo ie zo helemaal niets die vindt het allang best... :D

Dagboek Tjippy en Yuki

sabine

:o Dat is erg schrikken als een ander zomaar zonder reden op de rem trapt zodat je er boven op bots. Wat een  :censuur dat is toch niet te geloven dat iemand zo iets flikt.  :-X
Hopelijk krijg je niet nog meer last van je nek.
Wel fijn dat je nu weet dat de ontlasting in oorden is.

Vanavond gaat ik eindelijk Pearl halen  ;D

Groetjes Sabine

Diaantje

ja ik las inderdaad dat je eidelijk Pearl mag halen!
Echt super leuk en spannend!!!!

Dagboek Tjippy en Yuki