Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

danielle

Wat vervelend dat Lizzy zo'n last heeft van die kale plekken. Het ziet er inderdaad niet best uit  :-\ .
Ik zou voor de optie kiezen om met haar naar een va toe te gaan. Ik denk dat op deze manier toch het beste gekeken kan worden wat er precies met haar aan de hand is.
Succes ermee!

Groetjes Danielle

Marian

Hoi Diaantje,

Goh wat zit je met een vervelende situatie :-\....ziet er echt niet lekker uit op de foto :(
Ik hoop dat je er snel uit komt wat het beste is om te doen :)
Succes :D
Groetjes, Marian

Diaantje

Ik ga veertjes en een poepje opsturen naar dr Feld.
Ik wil nl zeker weten wat er met haar is, en de veertjes worden dan op kweek gezet om te kijken wat het is...
Over ongeveer een week weet ik dan meer.
Ik heb voor de zekerheid ook een poepje erbij gedaan want ik wil ook dat die onderzocht wordt...

Ik wil gewoon wil weten wat er aan haar mankeert, ik vindt het zo zielig voor haar.... :(
Gelukkig is ze nog wel vrolijk en eet ze goed... :D

Ik had een mooi verhaal getypt, doet mijn printer het niet... ::)
Denk ik nou dan doe ik het bij mijn ouders(wonen hier om de hoek) nou ook de printer defect... ::) :-X
Ga ik naar de bibliotheek, ligt daar het internet eruit, na hoe gek kan het zijn toch.. :o ::) ::)
Uiteindelijk dacht ik dan maar op de ouderwetse manier met pen en papier, heb gelijk last van mijn arm..hihi

Ga zo naar de opticien en doe dan gelijk de enveloppe op de bus...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Caroline

L*llig is dat hè, schrijven met pen en papier.

Een tijdje geleden moest is ook een begeleidend schrijven ergens bij doen .... volgens mij ook naar Dr. Feld.

PRinter kapot, ouders niet voor de avond thuis .... toen ook maar pen en papier gepakt .... het moeilijkst vond ik nog dat je nog even een stukje ergens tussen schrijven zo gewend bent op de pc ... dat je dit automatisch in je bref ook wilt doen.  ::) ;D ;D

En wat jij ook schrijft, kramp in mijn hand hield ik er aan over.  :-[

Hopelijk heb je straks duidelijk over Lizzy en kun je haar helpen .... niks is zo erg als jeuk.  :-\

Sterkte met wachten!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

wat zijn we eigenlijk al verpest he met die computers....

Ik had het verhaal natuurlijk al op de pc staan dus heb het gewoon lekker overgeschreven... :P ;)

Vanmiddag ook lekker de kooitjes schoon gemaakt, ziet er weer een stuk beter uit.... ;D

Ik doe dit 1 keer per week dat is toch wel voldoende?
De poep haal ik dan weg met een sopje van dettol en schoon is de kooi en dan 1 keer in de zoveel tijd doe ik de tralies want dat is echt een rot werk...pppfffff....

Zo ben opgelucht dat de brief nu op de post is en inderdaad wachten maar.......
achhhh de arme schat...

Ik ga denk ik vrijdag of maandag wel even bellen of ze het wel ontvangen hebben straks zit ik te wachten voor niks....

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

hoi,

heb je nu ook veertjes moeten trekken?
ik ben erg benieuwd hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Diaantje

Ja ik heb haar gevangen met dikke handschoenen aan zodat ze niet kon bijten.. :o
Vervolgens heeft mijn moeder met een pincet, 3 a 4 veertjes uit haar nek gehaald.
Het ging niet eens moeilijk zei m'n moeder, ik weet niet of dat normaal is.... ???

Maar we zullen nu even moeten afwachten, en ik hou niet van wachten,maar goed het is niet anders, dan weet ik wel zeker wat ze mankeert, voordat ze weer zomaar zonder de oorzaak te achterhalen een antibiotica krijgt, ik kan haar moeilijk bij elke rui een antibiotica geven natuurlijk!

Dagboek Tjippy en Yuki

danielle

Hoi Diaantje,
Dr. Feld krijgt morgen heel wat post  ;) .

Goed dat je de veertjes laat onderzoeken en ook voor de zekerheid de ontlasting. Het is toch spannend om zo'n uitslag te moeten afwachten he. Ik hou ook niet van wachten  ::)
Maar wel fijn dat je dan meer duidelijkheid krijgt en dat je dan weet of het te behandelen is.
Ik heb nog nooit veertjes getrokken, zou dus niet weten of het altijd makkelijk gaat. Ik vind het in ieder geval knap, ik zou het erg eng vinden.

Ik ben erg benieuwd wat er uit de onderzoeken uitkomt.

Groetjes Danielle

Kimm

knap hoor van je moeder.
wel denk ik ( maar ik kan mij vergissen) dat veertjes uit de nek wat minder stug zijn en dus makkelijker te trekken zijn. desondanks vind ik het erg moedig van jullie.
succes meid!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hoi Diaan,

Wat vervelend dat Lizzy zo veel last heeft van die kale plek. Het is te hopen dat er iets uit het onderzoeken komt. Helaas duurt het altijd zo lang eer dat je de uitslag er van hebt. Gelukkig is ze wel levendig en hebben Tjippy en Yuki er geen last van.

Ik heb je een IM gestuurd.

Groetjes Sabine

Diaantje

Ja haha inderdaad dr Feld krijgt een boel post...
een boel poeppost,haha..... ;D ;D ;D

Mijn moeder vond het niet erg om te doen, ze had zoiets het is om Lizzy te helpen...

Yuki zit allen maar te knuffelen, wat een knuffelkont is ze zeg...
Als ze maar bij je zit en maar knuffelen... ::) ::) :P :P

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenfreackske

Hoi Diaan, ik hoop dat je snel de uitslag hebt van het onderzoek, gelukkig heeft ze er niet te veel last van, het is natuurlijk wel vervelend dat ze met zo'n kale plek moet rondlopen he, veel succes met de uitslag, hopelijk kan het goed behandeld worden he, grtjs Ann

Diaantje

Ja hoop ook dat het goed te behandelen is...
Ze heeft er wel heel erg veel jeuk aan hoor!!!

Doordat ze zo kaal is nu kan ik haar oren zien, Lizzy heeft hele andere oren(gaatjes) als Tjippy en Yuki...
Tjippy en Yuki hebben echt mooie ronde gaatjes en Lizzy heeft een heel dun heel klein gaatje..
kan het niet zo uitleggen eingelijk, maar..haha er zijn vast ook valkjes met verschillende oren, net als bij mensen.. ;D ;D ;D

Dagboek Tjippy en Yuki

*Manon*

Hoi Diaantje,

kan me goed voorstellen dat je wil weten wat er aan de hand is met Lizzy.
op die manier kan er eventueel ook wat aan gedaan worden en weet je wát je moet doen.
Ik ben het met je eens dat je niet elke keer die antibiotica kunt voorschrijven als ze in de rui is...

Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn!

Groetjes Manon

Karin

Als je de kooi met dettol doet moet je het goed naspoelen. Ten eerste kan dettol behoorlijk verf uitbijten en ten tweede is het niet zo gezond als valkjes er mee in aanraking komen. Veertjes trekken gaat altijd vrij makkelijk hoor. Als ik DNA laat testen trek ik borstveertjes uit en daar reageren ze vaak amper op  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves