"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

*Esther*

eeeh, wie is Lolo? ;D
Ik kan het zo gauw niet terug vinden. :-[

gr Esther

Tjerk

Hey Esther,

dat is een jong Wildkleur mannetje van Chew Chew & Roos (foto´s staan op de vorige pagina). De Wildkleur Opaline pop die daar ook op foto´s staat blijft hier, en Lola gaat naar een gezin hier in de buurt.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op  4 september 2007, 19:57:42
Joep heeft last van z´n rechterpoot, hij probeert hem in elk geval zo min mogelijk te gebruiken. Anderhalve week terug had hij last van z´n linkerpoot en nu dat voor bij is wisseld hij ineens af ???....

Groeten Tjerk


Ohw? Wat zielig :( Hopelijk is het snel over. Zijn ouders verwachten volgende week weer een nestje trouwens. Ben benieuwd of er weer zo'n mooie zwarte witmasker in zit.

Tjerk

Hey Bonnie,

Joep lijkt de pijn uit z´n poot kwijt te zijn ;D. Amore zal binnenkort ook bij hem binnenblijven, maar zit nu vanmiddag ook al de hele middag bij Joep. Ook voor White & Snowy die weer zitten te broeden op vier eieren zal het dan een stuk rustiger worden.

Nou is d´r hier een nestkast bestaande uit vier Witmasker jongen, gevoerd door Chew Chew, Chico, Roos en nu lijkt Suprise zich er ook mee te gaan bemoeien :P.... Hij komt al regelmatig de kast uit, maar of hij daadwerkelijk voert, ik weet het niet ;D...

De Jongen van Chew Chew & Roos, die opgevoed worden door Spikie & Chica zijn inmiddels allemaal uitgevlogen, de Cinnamon en de Wildkleur Opaline zijn beide nog te reserveren. Morgen zal ik foto´s van de twee neerzetten.

Amore heeft trouwens best wel een aparte kuif:






Groeten Tjerk[/font][/size]

•=Bonnie=•

Mooi dat Joep zijn pootje weer beter is :) Zijn ouders hebben weer twee witte donsjes, ben benieuwd of die ook weer zo donker worden als hij.

Trouwens, als je Cocktail & Dreams straks zou willen scheiden... Suprise zal er wel meteen opduiken, die was tot over zijn oren op Dreams, en zij vond hem ook leuk maar Cocktail won. ;)

Jacoba

Ja, Cocktail en Dreams van Bonnie zitten nu in t Valkenhuus. We gaan Het nog een keer proberen met hen beiden niet dit jaar meer maar het volgende voorjaar. Surprice is nu tot ver over zijn oren op  Roos en Roos op hem, hij leek alleen wel erg enthousiast  te worden toen ik thuis kwam met Cocktail en Dreams, maar hij blijft toch Roos volgen en hij kan Dreams wel horen. We zullen afwachten hoe het in liefdesland gaat. Ik hoop dat Surprice inmiddels zo verknocht is aan Roos dat zich niet weer een trio gaat vormen tussen Roos, Chew Chew en Chico. Het probleem had zichzelf mooi opgelost met de komst van Surprice terwijl we hem wilden koppelen aan Yellow, maar dit werdt niets. Ze zagen elkaar niet zitten. Dit zowel letterlijk als figuurlijk. Groetjes Jacoba

Tjerk

White & Snowy hebben na twee foutgelopen pogingen nu vier bevruchte eieren, waarvan er twee piepen ;D...



Nu is het even afwachten wat voor tekening de jongen gaan krijgen, maar ze gaan vast prachtig worden.

Groeten Tjerk

Anke

Citaat van: Jacoba op 11 september 2007, 19:00:11
Ja, Cocktail en Dreams van Bonnie zitten nu in t Valkenhuus. We gaan Het nog een keer proberen met hen beiden niet dit jaar meer maar het volgende voorjaar. Surprice is nu tot ver over zijn oren op  Roos en Roos op hem, hij leek alleen wel erg enthousiast  te worden toen ik thuis kwam met Cocktail en Dreams, maar hij blijft toch Roos volgen en hij kan Dreams wel horen. We zullen afwachten hoe het in liefdesland gaat. Ik hoop dat Surprice inmiddels zo verknocht is aan Roos dat zich niet weer een trio gaat vormen tussen Roos, Chew Chew en Chico. Het probleem had zichzelf mooi opgelost met de komst van Surprice terwijl we hem wilden koppelen aan Yellow, maar dit werdt niets. Ze zagen elkaar niet zitten. Dit zowel letterlijk als figuurlijk. Groetjes Jacoba


Hallo,
Ik heb hier een jong van surprise (Alex genaamd), ook van Bonnie ;)
Ik wacht dus vol spanning af wat voor kleintjes Surprise gaat krijgen.... is hij wel of niet split geelwang.... want dan weet ik of ik bij Alex ook geelwangetjes kan verwachten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Hey,

Helaas, doordat de pop waarmee Suprise momenteel gaat nog steeds bezig is met een ronde jongen. Zullen Suprsie & Roos dit jaar dus helaas geen jongen meer krijgen. Maar volgend jaar gaan ze dat zeker proberen ;D....

De pop waarmee hij nu gaat is een Wildkleur pop, zonder splits. Dus alle jongen met een andere mutatie zal dus een pop zijn en vanaf Suprise vererfen.

Groeten Tjerk

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Hey,

Het eerste jong van White & Snowy lag er vanochtend ;D, Een wit donsje met donkere ogen. Het eitje dat gister ook lag te piepen is nog niet uit, maar dat donsje zal er morgen ochtend ook wel liggen.

Groeten Tjerk

Rianne



Tjerk

Hey,

Ze liggen er nu allevier ;D... Eentje zal zowieso hierblijven, mits een pop voor Joep. En dan nog op zoek naar een Lutino voor Amore.

Tevens zijn River & Mystic ook nog steeds te koop.
Witmasker split Bont Lutino kanssplit Cinnamon en/of Opaline X
Witmasker Cinnamon Bont Opaline

Groeten Tjerk