"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

*Esther*

Ja! En dan gaat ie van die leuke foto's plaatsen, erg leuk ja, maar niet wat we willen zien hè!! ;) ;) ;)

•=Bonnie=•

nope  >:(

ik denk dat ik hem zaterdag gewoon het verkeerde adres geef tenzij ie met info op de proppen komt  ;D

Rianne

Het lijkt mij stug dat Tjerk zelf ook niet nieuwsgierig is ;D

♪ Marlies

Citaat van: Tjerk op 19 juli 2007, 19:46:51
Hey

Wildkleur Bleekmasker split [X1 Lutino] [X2 Opaline] Kans Bont en zonder naam....


Groeten Tjerk



Heey, die ken ik. ;D


Dames, ik heb Tjerk vanmiddag leren kennen als iemand die veel geduld heeft.  :P Ik denk niet dat jullie hem gek kunnen maken. ::)
Hij is zelf helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig en vertelde dat hij rustig af ging wachten totdat hij ze moet ringen. :P


Jacoba

He allemaal, vooral de secretaresses van Tjerk.

Ik ken Tjerk al heel lang en hij zegt bij Marlies rustig te zullen afwachten, dit roept hij thuis ook, maar ik weet in deze wel beter. Of ik kom nu ook voor een grote verrassing te staan, en zelf ben ik toch ook wl nieuwsgierig maar bezit over heel veel geduld :P. Dus ik kan jullie niet helpen.

Groetjes de moeder van Tjerk.


Rianne

Dan weten we in ieder geval van wie Tjerk dat geduldig zijn heeft ;D

Jacoba

Dat heb ik nog dus hij normaal niet. maar misschien slaat het langzaam over. Groetjes

•=Bonnie=•



•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 20 juli 2007, 11:10:50
Aan het juiste adres....  ???


Jah, maar volgens mij weet je nog niet waar het is...  dus... ff spieken bij die kippen, Bonnie mailen en ik mail het adres terug.

Trouwens, zwartje is nog niet super groot maar die heeft me toch een kuif echt super fraai.  :)


•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 20 juli 2007, 12:55:16
Foto??


Ja doei, je komt hem morgen toch halen? Zal lekker worden, ons laten wachten tot we een ons wegen met te zeggen wat er bij je lutino ligt en jij de dag voor je komt nog ff foto's krijgen zeker. Haha, echt not  :D