"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

Tjerk

Ik wacht het af, één is er onbevrucht. Een andere zitten zwarte plekken in. En de laatste twee zouden uit moeten komen.

Als het goed is, kon je aankomende zaterdag. Donderdag ga ik naar Marlies. En als het goed is kan m´n moeder zaterdag ook.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 17 juli 2007, 13:29:45
Ik wacht het af, één is er onbevrucht. Een andere zitten zwarte plekken in. En de laatste twee zouden uit moeten komen.

Als het goed is, kon je aankomende zaterdag. Donderdag ga ik naar Marlies. En als het goed is kan m´n moeder zaterdag ook.

Groeten Tjerk


Zaterdag is prima, ik heb je al gemaild. Wanneer moeten je eitjes uitkomen? Die met die zwarte plekken wel laten liggen he! :)

Tjerk

Hey Bonnie,

de eitjes moeten nu uit komen. Toen ik vanochtend bij White & Snowy ging kijken lag er ook een open dopje.

Er ligt dus een jong ;D ;D

Wat voor één weet ik nog niet, dus dat zal nog even een verassing blijven tot op de dag dat ik hem/haar zal gaan ringen.

Groeten Tjerk

Anke

Hoi Tjerk,
Gefeliciteerd met je eerste donsje ;D
Je hebt het dus nog helemaal niet gezien?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Feli met je donsje!
Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tjerk

Hey,

Het eerste donsje is het niet. Wel het eerste donsje van m´n Geelwang Lutino´s. Maar om te voorkomen dat het wordt doodgetrapt of iets dergelijk wacht ik met kijken tot ze iets ouder zijn.

Groeten Tjerk

Rianne


*Esther*


Tjerk

Haha, nog even afwachten. Zelf ga ik voor een Geel donsje met Rode ogen.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Ja jij bent lekker, tot je moet gaan ringen???  :'( :'( :'( Zo lang moeten zwij nog geduld hebben?

*lach* maar ik snap het wel, ik was met dei van Rianne ook extreem voorzichtig. Ik ben lekker egoistisch, ik hoop op een geel donsje met rode oogjes. een pop :D

*Esther*

Als ik de enige ben die een geel donsje met donkere ogen wil.... is mooi voor mij. :D

Tjerk

Of voor mij, ik houd er zowieso een man uit :D:D... Ik ben net terug van Marlies en heb een Bleekmasker man opgehaald.

Nu nog een naam bedenken:S

Groeten Tjerk

*Esther*

Aàààh wil je niet stiekem kijken? Ik ga zaterdag op vakantie en ben dan 2 weken niet in de gelegenheid om te lezen... En ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Nieuwsgierig!!

Tjerk

Hey,

twee hele leuke foto´s:

Kiäro & Kiära (ouders zonder het te weten)


Wildkleur Bleekmasker split [X1 Lutino] [X2 Opaline] Kans Bont en zonder naam....


Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 19 juli 2007, 19:05:21
Aàààh wil je niet stiekem kijken? Ik ga zaterdag op vakantie en ben dan 2 weken niet in de gelegenheid om te lezen... En ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Nieuwsgierig!!


Tja, hij zegt niets :/ Ik geloof nooit dat ie tot het ringen niet kijkt, je zal toch moeten kijken of alles goed is en dan ligt er vanzelf eentje naast  :P