29 april 2024, 18:38:44

charlie!!!!!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 16 augustus 2003, 22:35:40

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hallo lievie iedereen!!

Na een lange vakantie ben ik er weer..bijna een maand mijn schatjes moeten missen..ik heb echt elke dag naar huis gebelt hoe het er mee ging..en elke keer moest ik nica eventjes aan de telefoon hebben, want hij gaat er altijd aan knabbelen..hihi..zo lief geluidje! Nadat ik terug was uit frankrijk, gingen Chris en ik naar het vogelopvangcentrum in Breda..en je snapt..ik was meteen verlieft op een prachtige, 10 weken oude, lutino ..echt een engel..zwijmel.. :P en je snapt..ik hem hem niet laten zitten..dus ik stel jullie voor aan CHARLIE..mijn derde engel.. :)

kussies Jaimy en haar bende!  8)

Jaimy_en_Viggo

Charlie is echt een schatje..vindt alles best..ik hoop dat het een popje is..want mijn nica blijkt nu een nico te zijn..maar ja..het blijft een schatje!

Jaimy_en_Viggo

mijn bikkels kunnen het meteen al goed vinden met mijn nieuwe engel

Nes

Gefeli!  :) Das een mooie! Lijkt precies op mijn Rocky  ;)

Groetjes Nes.

Jaimy_en_Viggo


Jaimy_en_Viggo

thnx Nes..ik ben er ook erg blij mee..:)

dysian

wat een schatje!!!!!!!! ;)

Jaimy_en_Viggo

 hallo Wendy en Denise!

Ja schatje he?  :P ik ben er ook heel trots op! net als op de rest van het zooitje  ;D Kheb ze net onder de douche gezet..kooi schoon gemaakt en vers water en voer gegeven..kunnen ze lekker slapen vanavond :P ;)

 :-* Jaimy en haar zooitje!!

Karin

Zat dat zomaar in de vogelopvang ? Ach, wat lief ! Wat een geluk dat jullie hem zagen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Jaimy_en_Viggo

hallo Karin!!

Zeker een geluk!! Het is trouwens een heel groot opvang..en die man is echt geweldig! Hij gaf me allemaal instructies die zelfs een klein kind kan weten..niet uit de asbak laten eten..niet in de planten laten knagen..en alleen 's avonds eruit halen..( dat laatste snap ik nog niet) en over een maandje moet ik terug komen..zodat hij kan zien dat alles goed gaat..hij is er dus echt goed voor..er zaten echt super veel vogels! Charlie is 10 weken, maar er zaten nog een paar die wat jonger waren..ook een prachtige isabel kleurige..en twee prachtige geparelde! dus ik keek mijn ogen uit en het was ook erg moeilijk te beslissen welke met mij mee zou gaan..Ik heb Charlie nu twee dagen..ik ben er echt super blij mee..en de rest van de bende ook.. ;D Het opvangcentrum staat in Breda..mocht een van jullie intresse hebben..en zitten, mooie, gezonde, jonge vogels voor een redelijke prijs. dusss.. :-X

 :-* Jaimy en haar zooitje!!

Mandy

Hoi Jaimy,

Inderdaad een lieverdje om te zien hoor! :P
Heb je daar in Breda toevallig niet een bonte witmasker rond zien vliegen? Zou wel lekker dicht bij mij zijn, beter als in Friesland waar ik iets gevonden heb... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Jaimy_en_Viggo

Hey Mandy!

Nee, sorry..niet gezien.. :-/ Oei...maar een bonte witmasker...daarvoor zou ik de wereld voor over willen vliegen..(droom droom)  :P Hopelijk vindt je er eentje dichterbij..maar wacht niet te lang..straks ik je bonte engel weg!!  :o

good luck!!

 :-* Jaimy en haar zooitje!

ziralioness

Oh Gefeliciteerd, wat een superschatje... Heerlijk wat een droppie...! :) Geniet er maar lekker van!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Jaimy_en_Viggo

hallo ziralioness!

Ja, dat zal zeker wel lukken!  ;D Charlie is ook zo grappig..heel rustig..maar toch zo nieuwsgierig..mijn broertje loopt er de hele tijd mee rond te sjouwen..en Charlie...die vind het allemaal prachtig! zo lief! Nu hangt hij trouwens ondersteboven aan het voerbakje..hihi..gekkie.. :D Jouw birdy ziet er trouwens super sweet uit!  :P

 :-* Jaimy en haar zooitje!

Stijn dc

hello

wat een prachtig initiatief, een vogel uit een opvangcentrum nemen! zo rakend ez dieren toch nog aan een baasje!
het is echt een lief vogeltje hoor!!

SDC:D