29 april 2024, 16:30:46

charlie!!!!!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 16 augustus 2003, 22:35:40

« vorige - volgende »

smeagol

Ik hoop ook dat het alleen bij ons is gebeurd maar ik ben wel blij dat ie weer terug is.

Groetjes Greetje en Smeagol

Chewy

Ik weet zeker dat het niet met opzet was... hij is enorm neurotisch op zijn vogels... Echt waar :)

Jaimy_en_Viggo

echt wel...ik moet over een maandje terug komen, zodat hij dan verder kan vertellen wat ik wel of niet mag doen.. :-X maar wel leuk dat hij zo met zijn vogels is..jammer van Greetje en Smeagol  hun ervaring..moet hun weer overkomen.. ::)

smeagol

ach ja als er 100 mensen een auto kopen zit er altijd wel 1 tussen die niet helemaal tevreden is.
Het is heel erg moeilijk om het iedereen naar zijn zin te maken zal ik maar zeggen.

Groetjes Greetje en Smeagol

ziralioness

Ach ja dat komt voor... Zo is Nico uit Kollum een prima kweker, maar heeft hij nooit meer op mijn mailtjes gereageerd toen ik een vogel zocht... Waarom is niet helemaal duidelijk, misschien is er wat mis gegaan, ik weet het niet...  :-/ Maar ja, kan eerlijk zijn dat hij nu natuurlijk mijn voorkeur niet meer zou hebben...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

smeagol

hoi ziralioness,

Misschien heeft ie je berichtje nooit gelezen of is tie nooit aangekomen.
Ik zou het gewoon nog een keer proberen dan als je hem iets wil vragen.

Groetjes Greetje en Smeagol