DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Kijken met je ogen  :P

Gaan we schoonmaken ???

Ik begin hier wel, goed  :)

Kijk eens, glimt als een spiegel  :D

;D ;D ;D Wilma

( ik heb de foto's eerst verkleind met RESIZE PICTURES, maar op small, zijn ze toch nog te groot om te plaatsen.... ??? .... dus heb ik ...ze net als anders... weer met Picture Manager verkleind....wat doe ik verkeerd ??? ??? ??? )

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Heb even voor je uit het topic onderstaande geknipt en geplakt

Alleen voor gevorderde gebruikers:

De optie "Advanced":
Klik op de knop Advanced en je krijgt er drie opties bij. 

Met de eerste vier opties, Small, Medium, Large  en Handheld PC selecteer je een standaardgrootte voor je plaatjes. 

Met de vijfde optie Custom, kun je de grootte zelf instellen. Het is een kwestie van experimenteren welke opties je het prettigst vindt.
Het programma houdt rekening met de verhoudingen van de foto.
Dit werkt als volgt: je hebt een liggende foto die 2000 pixels breed is. Je wilt graag dat de foto op jouw beeldscherm past, dus je vindt 800 pixels wel genoeg. Klik op de optie Custom en vul bij het eerste getal 800 in. Image Resizer negeert het tweede getal en na de aanpassing meet jouw foto 800 pixels breed, en is de hoogte verhoudingsgewijs aangepast.   

De 6e optie: "make pictures smaller but not larger"  betekent dat de foto's wel verkleind kunnen worden, maar niet vergroot. Dit in het geval er afbeeldingen zijn die kleiner zijn als de afmetingen die je opgeeft.

De laatste optie: "resize the orginal pictures":  Het aanvinken van deze optie  (af te raden!) houdt in dat er geen nieuwe bestanden gemaakt worden, maar de originele overschreven worden met de verkleinde versies. Dit is gevaarlijk, want als de afbeeldingen niet goed zijn ben je de originele kwijt.

Ik hoop dat jullie hier mee geholpen zijn!
Gerda

Je hebt mooie foto's gemaakt. Vooral die 2 poezen bij de kooi.

O ja ik zelf gebruik de grootte 450 bij 299.

groetjes Anja

Wilma1

:o Wat ben jij nog laat wakker  ;D

Ahaaaa....ik zie het nu, wéér niet verder gelezen, dan mijn  neus lang is...gebeurt nog al eens de laatste dagen  ::) ;D

Lief hè, ze kunnen zo rustig kijken, maar als er een vogel buiten op de tafel zit te eten, worden ze helemaal nerveus, met een trillend snorretje  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Citaat van: Wilma1 op 31 december 2007, 00:18:07
:o Wat ben jij nog laat wakker  ;D

Ahaaaa....ik zie het nu, wéér niet verder gelezen, dan mijn  neus lang is...gebeurt nog al eens de laatste dagen  ::) ;D

Lief hè, ze kunnen zo rustig kijken, maar als er een vogel buiten op de tafel zit te eten, worden ze helemaal nerveus, met een trillend snorretje  ;D

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar schrik je van hè.

Hihihihi Idd maar mij ook hoor.

Leuke handtekening heb je trouwens.

Het water loopt ze net niet uit de mond ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

;D ;D ;DJouwe is ook erg leuk en zag "happy new year" staan....dus dacht, dan ga ik de mijne ook al plaatsen  :P lekker naäpen  ::)

Ikk ga zo maar eens naar bed, dat photoshop is verslavend  ::) ;D ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Zeker een hele lieve handtekening.

Een fijne jaar wisseling voor jou en Piet en een ieder die je lief is.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Wilma

Ook hier even,  ik wens jou en je familie en je dieren het allerbeste voor 2008 toe.

Mara

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

1 januari 2008, 23:28:56 #1073 Last Edit: 1 januari 2008, 23:32:12 by Wilma1
De katten hebben het vuurwerk gelaten doorstaan  :-\ het is echt de héle dag doorgegaan gisteren, eigenlijk tot vervelend toe  >:(

Af en toe zulke harde knallen, dat de vloer trilde  :o niet leuk meer...dus tegen de tijd het 24.00u. was had ik er al méér dan genoeg van  >:( en de katten ook, want toen werd het nóg erger dan het al was  ::)

De buren hadden mooi siervuurwerk, waar ik even voor het raam heb gestaan en verder heb ik Mitzy zitten aaien, die inmiddels achter de bank was gaan zitten.

Gut, wat kunnen ze zich goed verstoppen  ::) Mickey was werkleijk nérgens te zien, overal op en onder gekeken en ik weet nóg steeds niet waar die heeft gezeten ??? Ook Snoopy kwam af en toe beneden, maar eenmaal boven kijken zag ik ook haar nergens meer ???

Na verloop vond ik 4 katten...Roxy en Snoopy samen onder het bed, ineengedoken op een kussen, Lizzy lag lekker naast me op de bank, en Daisy op de CV en Flossie bleef gewoon slapen in zijn doos  ;D.... Maus lag onder het dekbed  ;D

Na de eerste knallen die achter elkaar begonnen te "schieten" om twaalf uur, waren ook die als sneeuw voor de zon verdwenen (behalve Flossie die gewoon doorsliep  ::) is echt doof, maar ook nooit bang geweest) :o en kwam Mitzy in paniek van boven rennen en dook achter de bank :-\ och zo zielig.

De vogels keken alleen op een manier "wat een kabaal"  ::) :P maar verder niets  :D ook de hamsters waren gewoon rustig.

IK ben blij dat het voorbij is en het weer normaal is, vooral voor alle dieren  :D Het lijkt ook net, of ze nu begrijpen waarom ze binnen moesten blijven, al die dagen.

Vanmorgen deed ik de deur open en ze stonden wel in de rij  ;D om buiten te gaan kijken, maar korte tijd later waren ze allemaal weer binnen, zélf Mickey  ??? :D meestal rent die naar buiten om de eerste úren niet terug te komen na ee "opsluiting", maar was wss tóch wel blij vanacht veilig te kunnen zitten waar niemand hem zag  :P

Toen ik vanmorgen wakker werd lag Mitzy in het midden tussen ons in, zóóóóó lief...ik draaide me om en dacht "wat voel ik nou".....lag Mitzy er weer  :D van de week was ze ook al eens tussen ons in gekropen :)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandy

wat een schatige beesjes hier vooral coco vind ik er leuk ik heb ook een boekje geopend voor mn hond en katten

Anja

Hoi wilma,

Het is wat met de diertjes.

Pukkie en Doggy had ik tabletjes gegeven. Die lagen als 2
'drugshonden" op de bank maar bij die harde knallen werd het toch bibberen geblazen.

Ook hier is enorm geknald. Ik ben al begonnen met tabletjes te geven op 30 dec.

Gelukkig is het weer voorbij voor 1 jaar.

groetjes Anja

Mara

HoI Wilma

Gelukkig is het weer voorbij ja, voor een jaar....Van mij hoeft dat geknal niet zo hoor, ik vind het eerlijk gezegd ook jammer geld hoor.

Hihi, leuk hoor dat ze vanmorgen in de rij stonden.

Hoe is het met de birdies?

mara

Wilma1

Hoi Anja,
Zielig hoor, als ze zo vreselijk bang zijn. Vele dieren zijn dan ook bang, moet zeggen dat ík er ook geen voorstander van ben  :-\ achter de ramen wel, maar buiten niet....brrr...

Onze dierenarst zei wel, dat je soms beter géén pilletjes kan geven, omdat ze dan naar een plek kunnen gaan waar ze zich veilig voelen, zo "verdoofd" lukt dat niet en de angst is er vaak niet minder door  :-\

Hoi Eugenie,
Alle birdies hebben het goed doorstaan, zag eigenlijk weinig beweging in de kooien  :) af en toe een koppie omhoog, maar geen paniek.

Ricky en Romy hebben af en toe ruzie  :o de laatste dagen. Als Romy op een stok wil zitten waar Ricky zit, jaagt hij haar er met grof geweld af  :o zeker alss ze gaan slapen ??? Waar deze malligheid nu zo ineens vandaan komt ???

Soms zie ik ook dat Ricky, Romy gewoon zit te voeren, of er niets in gebeurt  ::)

Vreemde vogels hoor  ::) ik spreek ze soms even vermandend toe  :P dat helpt dan wel  :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi wilma,

Als ik ze geen pilletjes had gegeven dan blijven ze onrustig en gaan ze nergens liggen. Pukkie doet dan ook van angst alles binnen.
Nu lagen ze samen lekker bij mij op de bank en dat is toch fijner voor ze.

Kan het zijn dat het gedrag van je pietjes te maken heeft dat ze mss wel broeds zijn?

Groetjes Anja

Wilma1

Ehhhhh ??? Is dat zo, gaan ze dan zo "raar"  doen tegen elkaar.... ik heb géén idee, met kanarie's heb ik daar geen ervaring mee ???

Zou wel leuk zijn  :D :D :D dan kan ik en nestje ophangen, maar moet het dan wel zeker weten.

Nog "kenners" in de buurt ???  ;)

Gelukkig dat dat geknal achter de rug is, dan kunnen de dieren weer rustig eten, slapen en wandelen  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3