DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Caroline weet het wel denk ik. Zij heeft ook kanaries.

Groetjes Anja

Caroline

Vechten en broeds zijn nee .... dat rijm ik niet samen.  :-\

Wat het wel is .... ik weet het niet, kan denk ik van alles zijn.

En een nestje met nestmateriaal kun je ze altijd geven natuurlijk, als ze zin hebben komen ze er van zelf door in de stemming.

succes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Hihi...nee dat lijkt mij ook, maar ze vechten niet continue hoor, als Romy te vaak bij Ricky wil zitten jaagt ie haar weg en ook als ze op "zijn" slaapstok wil slapen, mag dit niet.

Echter verder gaat het wel goed, Ricky geeft haar regelmatig eten en dat is datn weer leuk om te zien. Ricky voelt zich wss de eerste in het hok en eist de 1e rechten op  ;D als er nieuw eten in komt MOET :o  HIJ eerst  ::) en daarna mág zij  ::)

Als het er een dag in zit, mag ze sámen met hem "om de bak"  ::) ik ga wel een nestje kopen en dan zien we wel.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Heb ik een "kaal" handing meegekregen met nestmateriaal, maar denk dat dit toch neit helemaal compleet is zo ??? En Saar zei dus al, neeeeee er moet een mandje in  ::)

Zie je nou wel, ik dacht al, dan hebben ze hééél wat te doen, ze kijken er ook naar van "doe dát zelf maar hoor"  ::) :P

Zometeen dus op weg naar een "mandje".... in kanaries ben ik niet "thuis" met broeden etc, dus als ik hulp nodig heb dan GIL ik wel  ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

6 januari 2008, 10:45:16 #1085 Last Edit: 6 januari 2008, 10:48:12 by Wilma1
Mandje zit erin  :D en Ricky heeft er naar zitten kijken en daarna meteen begonnen het te "schikken"zoals hij wil  ::) het stond bijna op zijn kop  :o :P ;D ach ze zijn ff lekker bezig en we zien wel  :D ;)

Vrijdag was ik weer eens in de dierenwinkel en daar zag ik me toch een mooie papagaai  :o ik keek mijn ogen uit, mooi kleuren en hij keek me zo lief aan  :-* ik was helemaal verliefd, terwijl ik alleen maar HAMSTERVOER ging kopen, maar zo ben ik ook eens tubifex gaan halen en kwam met 2 valkparkieten thuis  ::)

Zo in dít geval dus ook, want hij was óók nog eens in de aanbieding en dit scheelde zóveel op de normale prijs  :o daarbij zijn ze gestopt met verkoop van tamme papagaaien, vanwege het grote aanbod op internet...dit was dus de laatste en zo vreselijk tam  :o :-* De papagaai is mee naar huis gegaan en Coco was zelfs meteen hoteldebotel van hem, al is ie wel ietse groter dan Coco, hij zat meteen bij hem en de papagaai vond dit allemaal prima  :D Ik heb alleen nog géén naam voor hem  ???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lisa

Heey Wilma ;D,

Wat leuk dat Coco de papagaai leuk vond ;D

Hoe gaat het met je hamsters :D.

Groetjes Lisa

Wilma1

Heeeeey Lisa, wat leuk, een eigen boekje  :D WELKOM  :D :D :D

Ja het gaat geweldig met de hamster ze worden GROOT  :o en als ik mijn hand erin doe, likken ze aan mijn vingers.

Zeker als ik er net wat fruit of zo heb ingedaan, dan smaken me vingers lekker  ;D ze hebben er nog niet in gehapt  :o :P

Ondanks dat ze veel slapen, zijn ze overdag al vaker wakker,dan toen ze eerg jong waren. Soms hoor ik hevig geknabbel aan de cracker( waar ze echt supredol op zijn...van LU * reclameblokje*  ;D ) en rennen ze alle verdiepingen op en neer.

Ik en hun meer eigenlijk, zijn nog steeds erg blij met de bedachte indeling van 4 lagen...een hoop loopwerk voor ze. Van de week weer nieuw katoen erin gedaan en daar kunnen ze mee "bouwen"  :o hele dekbedden komen ermee tevoorschijn  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Een papegaai..........................ik had het kunnen weten.

mijn haren gingen al recht overeind staan toen ik het las. ik dacht waar is zij nu mee bezig.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  6 januari 2008, 12:03:11

Een papegaai..........................ik had het kunnen weten.

mijn haren gingen al recht overeind staan toen ik het las. ik dacht waar is zij nu mee bezig.

Groetjes Anja

Uuuh ja dat had ik dus ook hahahaha!

Lisa

Hoi Wilma

Ik denk dat ik het boekje van de hamster en de hondjes en de kanarie's ook een beetje bijhou. Dat ik daar de foto's inplaats van m'n hamstertjes ;D.
Ik zal binnekort weer eens foto's ervan maken als ik de kooi schoonmaak ;).

Groetjes Lisa

Wilma1

Zo ben ik van de week zo door Joke gefopt, JÍJ zou beter moeten weten Anja, want dáár wist je van  ;D áltijd eerst verder lezennnnnnn   ::) :P :P

Hoi Saar,
Ik vond dit wel leuk om op deze manier neer te zetten, hij ís tam en ik heb hem gekocht en hij wás in de aanbieding en nog de enige papagaai...niets aan "gelogen", er alleen niet bij verteld dat is van pluche is  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Wilma

Superleuke foto's zeg van je papegaai....Had dat gisteren al willen plaatsen maar het werd in een keer een gekkenhuis hier thuis.... :-X

Mara

Rianne

Ik schrok al! Ik dacht eerst, dan zal ik wel een IM krijgen of ik geen interesse heb ;D
Maar toen las ik dat je m gekocht had! :o Haha en toen zag ik de foto's ;D Coco staat er erg stoer bij ;)

*Yvon

Hoi hoi

Wat een schtitterend mooie verslag van je nieuwe,mooie,tamme,grote aanschaf !!  ;D ;D
Deze zal zeker geen stof maken alleen stof vangen. ;D
En dan gewoon even door de achterdeur en buiten even uitkloppen. ;) ;D
Coco heeft er al plezier van,niet voor niets gekocht dus.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >