DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Ik duim ook dat het vanavond droog is. Hihi, en leuk hoor, hamsters kijken midden in de nacht.

mara

Wilma1

Yoshi in de sportieve schoen ......  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Die schoen heb ik bij de dierenzaak in de handen gehad...was er over aan het denken om die in de voliere te zetten voor de kwartels....

Leuke foto!

mara

Anja

Hoi Wilma,

Die heb ik ook gezien bij de Jumper. Ik vond hem nogal aan de prijzige kant......de schoen dan hè.
Heb een plastic huisje gekocht dat kan ik elke keer goed afwassen.

Groetjes Anja

Agnes

Citaat van: Anja op  3 oktober 2007, 18:34:11
Hoi Wilma,

Heb een plastic huisje gekocht dat kan ik elke keer goed afwassen.

Groetjes Anja

Ik heb voor de ratten ook een plastic huisje: zelf gebouwd van lego!  ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Wilma1

dat kan ook, een legohuisje   ;D ik heb géén idee wat die schoen kost....hij zat bij de kooi inbegrepen, met een hamstertoilet en drinkflesje ..... en de kooi was zóóóó goedkoop  ::) :P

Vanmiddag heb ik geel nestmateriaal gekocht, het blauwe is op duzzzzz ff een ander kleurtje nu  :D ;)

Hopen dat ze het mooi vinden  ;D ;)

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

De schoen kost bij de Jumper € 7,50.
Dat nest materiaal daar bedoel je die reepjes papier mee toch?

Groetjes Anja

Wilma1

4 oktober 2007, 22:24:42 #892 Last Edit: 4 oktober 2007, 22:29:42 by Wilma1
YEP  :D ziet er best vrolijk uit, net of er een feestje is in de bak  :D
Maar 7,50  :o mensenlief wat een geld zeg  :o  dat is nog duurder dan ik voor de hele kooi met inhoud heb betaald  ::) :P

Ik was daarnet ff een bakje terug brengen naar Linda, van Yoda en tot stomme verbazing kreeg ik alle hondenspullen die ik had gegeven terug  :-\ ik begon een vermoeden te krijgen en jawel....Yoda is weg  :-\ :'(

Ik moest even slikken, maar begrijp dat dit voor Yoda het beste is....hij kan er niet wennen en is zelfs bang van ze als ze naar hem toe lopen  :-\ en gaat dan plassen vlak voor hun..... ja en dan krijgt ie een standje  :-\ waarbij hij nog banger gaat worden.

Linda heeft Dinsdag het besluit genomen toen ze naar de oppas van Lara zijn gegaan waar ÓÓK Yoda dan heen zou gaan als ze werken. Deze mensen hebben zelf ook een chihuahua en Yoda was op slag verliefd, bij het zien van dit vrouwtje  :D

Toen ze zag hoe dat verliep hebben ze het onderling besproken en de mensen wilde heel graag Yoda kopen van ze. Dinsdag zijn ze meteen met de 2 hondjes naar het strand geweest en hebben ze heerlijk gerend. Het doet Linda ook goed, Yoda zo te zien en zag het niet meer zitten met hem.

Ze geeft toe veel te weinig tijd voor hem te hebben en hij meer verdiend dan zo vaak alleen zijn en op zijn donder krijgen  :-\ Ze vind Yoda een lief hondje en verder luistert hij erg goed, maar doordat ze hem te weinig kunnen bieden, wordt Yoda en zenuwachtig diertje op den duur en dát wil ze niet!

Ik ben wel blij dat Yoda een goed, eigenlijk BÉTER huisje heeft gekregen, waar hij liefdevol wordt verzorgd met véél aandacht én een speelkameraadje  :D en Linda zal hem vaak zien, omdat Lara daar elke dag heen gaat.... maar IK zal hem zéker missen en nu ook het weekje oppassen  :-\ wat uiteraard niet doorgaat.

Zaterdag gaan ze helemaal verhuizen naar Almere.... en dan maar afwachten wat er naast ons komt  ::)

We hebben nu een "Jackie" als logé, die is hier vaker geweest....Billy...héél lief maar inmiddels een oude dame  ::) met grijze kop  ;D van bijna 11 jaar  :P de katten kent ze dus, maar ze probeert ze toch ff uit  :P nét zoals Yoda dat af en toe deed. Willen ze het luikje door, rent ie er snel heen....hij past er zelf ook nog steeds doorheen  ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat sneu voor je zeg maar zoals je zelf al aangeeft heeft hij nu een beter thuis gevonden.
Het is voor Yoda ook een stuk relaxer hoor.

Dus eigenlijk hebben ze Yoda in een opwelling gekocht als ik het zo lees. Erg jammer.

Wie is Jackie en Billy? Haahahahahaha terwijl ik het typ kom ik er zelf achter denk ik. Billy is een Jack Russel of heb ik het helemaal mis?

Groetjes Anja

Wilma1

4 oktober 2007, 23:20:13 #894 Last Edit: 4 oktober 2007, 23:23:41 by Wilma1
Ik  moest ff heel wat terug bladeren, maar 'dit is Billy  ;D alleen is ze nu wat grijzer op haar koppie  ::)

hoe bedoel je IK heb vakantie  :P en......

laat me lekker verwennen..... :D

op welke manier .....

dan ook  ;D

:-*

dus Anja.... een dikke 10!!!!  ;D

Nu zie ik ineens bij Marga onder haar naam  een rood blok met "rode kaart" staan.... waar normaal eitje, valkparkiet etc staat  ::)

wat is dit ??? ??? ???

??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Marga heeft een rode kaart gekregen. Lees maar eens in het buurtcafé.

Wat een droppie zeg. Die laatste foto.....om op te vreten zeg.

Groetjes Anja

Agnes

Hoi Wilma,

Fijn dat Yoda een goed huisje heeft gekregen, wel jammer voor jou.....

Enne, die gekleurde papiersnippers: die maak ik ook zelf..... met m'n papierversnipperaar  ;)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Hoi Wilma

Wat jammer voor je dat Yoda niet komt logeren maar ik denk zoals je het zelf aangeeft dat het voor Yoda beter is. Hij heeft nu een liefdevol huisje gevonden en dat is zo belangrijk.

Wat leuk dat je Billy hebt logeren, echt heel erg leuk!! Geniet er ook lekker van!!!

Mara

Wilma1

Dít moeten jullie zien..... zo vreselijk leuk  :D :-*.... zoiets zou hier ook gemakkelijk kunnen gebeuren  :D :D :D :D :D met onze dieren onderling  :) ;)

http://news.orf.at/video/iptvpopup.html?strange_cat.wmv 

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  7 oktober 2007, 10:09:36

Dít moeten jullie zien..... zo vreselijk leuk  :D :-*.... zoiets zou hier ook gemakkelijk kunnen gebeuren  :D :D :D :D :D met onze dieren onderling  :) ;)

http://news.orf.at/video/iptvpopup.html?strange_cat.wmv 

;D ;D ;D ;D