DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,wat zal je met een raar gevoel bij Linda voor de deur hebben gestaan met de speeltjes van Yoda in je handen.  :-\
Voor Yoda is dit wel de beste oplossing en gelukkig hebben hun dat ook wel ingezien.
Yoda zit nu lekker bij een soortgenootje en krijgt nu een geregeld leventje.  ;)
Deze dierendag vergeet je ook niet snel meer.

Dat filmpje was erg lieffffffffffff om tezien.  :-*  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Wilma1

Sinds Zondag, heb ik de konijntjes van Linda even in de tuin hier.... ze komt ze morgen halen. Het was afgelopen weekend beredruk op de weg en om dan heen en weer te rijden was zonde van de tijd.

Geen probleem, ze staan nu hier. Leuk hoor 5 van die huppels  :D gisteren heb ik ze in de ren gezet, wat kanbbelsticks erin gedaan en ze waren druk bezig, hipten van de een naar de andere kan toe. (ik heb foto's en filmpje, maar nu ff geen tijd hiervoor)

Plots komt er een reiger in de tuin  :o :o :o ohhhhhh die paniek zeg, ze liepen met ren en al door de tuin heen en zelfs het huisje sleepte mee over de vloer  :o ;D plots doken ze allemaal het kleine huisje in en zag je niet 1 konijn meer ??? ??? ??? Ze passen er niet eens in met zijn 5 en ??? ???

Ik het huisje optillen, zat er werkelijk een stapeltje konijnen in...ik proestte het uit van het lachen  ;D want dat was wel zo'n stom gezicht  ::) ze zaten als klittenbband aan elkaar en wilde ook niet meer lopen.... dus heb ik ze maar weer  veilig" in hun hok gezet MET een dak boven hun koppie  :D

;D Wilma *lol*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

;D ;D ;D ;D

Hahahahaha...
De arme hoppeltjes  ;D

Ik ben benieuwd naar de foto's  ;D

Maar dat konijnen bang zijn van reigers ??? Ze zijn natuurlijk wel erg groot... vooral als ze aan komen vliegen...  :-\

Maar gelukkig hebben ze zich niet bezeerd in hum paniek  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Wilma

Ik zie het al helemaal voor me, 5 nijntjes in zo'n huisje.  :) Ik ben benieuwd naar de foto's.

Mara

p.s. de kaart moet even goed drogen, er zit namelijk een cd op....die kan alleen nooit meer gebruikt geworden en ik heb het ooit een keer gehad dat de cd los had gelaten, dat wil ik nu verkomen. De kaart ligt dus verder klaar...morgen zal ik hem wel kunnen schrijven en opsturen. Nu nog even het adres voor Veronica opnieuw zoeken.

Wilma1

9 oktober 2007, 23:17:55 #906 Last Edit: 9 oktober 2007, 23:27:00 by Wilma1
Ze waren geschrokken van de grote vleugels zo dichbij ze  :o

De foto's spreken voor zich  ;) lief he?!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Errug lief. En zaten ze nu met z'n alle in dat huisje :o :o :o

Groetjes Anja

Wilma1

Jaa kun je het je voorstellen  ::) errug krap hoor  :P

;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Lief hoor de nijntjes :D
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Dat bruine konijntje met die pluizige kraag vind ik zo lief :D
Chieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ;D :P
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Wilma

Zaten ze met zijn allen in dat kleine huisje?  :o   :o

Wel lieve foto's en leuk filmpje.

mara

Anja

Hoi Wilma,

Wat een super lief filmpje. Onvoorstelbaar dat ze allemaal in dat huisje zaten.

Groetjes Anja

Wilma1

Jaaa, maf hè dat dát past alle 5  :o

Ze hebben vandaag lekker de hele dag in de grote ren gezeten, morgen worden ze gehaald, ze pasten niet meer in de auto  ;D

En we hebben hun picnictafel gekregen, zo leuk..... staat achterin de tuin en dat ander meteen naar  grofvuil gedaan!

Voor Ruby, coco, de kanarie's, hamsters én konijnen heb ik vandaag veel met wildegntakken gemaakt, die ik van veronica heb gekregen. Ruby heeft een hele dikke tak boven in en 1 in de miden u. Hij is er de hela dag druk mee in de weer geweest ze te "schillen"  ;D morgen gaat ie vast verder  ::)

Coco boeit het niet zo  ::) die knabbelt niet zovaak, hij heeft óók en nieuwe zitstok. De kanarie's blij met de verschillende diktes zitstokken en kunnen lekker door de kooi fladderen, de konijnen hebben ook veel takken afgeknabbelt en de hamsters komen af en toe om de hoek kijken nu ;D ze hebben een nieuw rad erbij, dus elk 1 nu...Linda kwam een hamsterinterieur tegen, nog ingepakt en wel, dus mocht ik hebben ..... mooie plastic trapjes, ipv de ijzeren  :D dus druk gerommelt in huis, tuin en hokken  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3