DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

1 oktober 2007, 00:15:40 #870 Last Edit: 1 oktober 2007, 00:18:12 by Wilma1
 ;D ;) Nee hoor vast niet  :P

We hebben hem vanaf gisteravond niet meer gezien en dát is minder. Nu zat dát er dik in, omdat ie heel graag buiten is en tegen de stress aan zat met binnen moeten blijven.

Ik vermoed dat ie wel is geweest, maar wíj toen weg waren  ::)  Wij hebben bij vrienden gegeten en vóór we weg gingen had ik nog een bakje eten mét medicatie gemaakt en hem geroepen, maaaaaar nee hoor géén Mickey  :-\ zoals ie gisteren de hele dag om het huis heen hing en dus netjes zijn eten met pil kreeg, zo was ie vandaag niet te zien  ::)

Ik had de juspan net uit de vaatwasser gehaald en dáár zolang zijn bakje met voer ingedaan en op de bartafel gezet. Dan kon een ander er in ieder geval niet van snoepen  :P want de deksel zat erop en die pan is van gietijzer....daar krigen ze ze deksel niet af  ;)

DACHT IK  ::) ::) ::)

Komen we net thuis, ligt die LOODZWARE pan toch op de grond  :o ??? en je raad het al....BAK leeg  ::) nu kunnen maar 2 katten die streek uithalen....Mickey en Mitzy..... nu heb ik het vermoeden dat het Mickey geweest is, want er zijn ook brokjes gegeten, dus is hij binnen geweest, want Mickey is de enige die altijd de brokjes zó uit de bak "schept" dat de helft ernaast ligt, dat doet geen van de anderen.

Morgenochtend zal ie wel weer thuiskomen.

Yoda was vandaag mee met ons...... zo leuk  :D Hij heeft gespeeld met Billy, een Jack Russell van bijna 11. Ze zagen elkaar voor het eerst, maar jet klikte meteen en ze hebben gedold en gerend.... doodmoe zijn ze beiden in slaap gevallen om daarna weer gewoon door te gaan met ravotten...zowel binnen als in de tuin  ;D

Yoda heeft lekker gekroelt met me, het is zo'n schatje...ik zal hem vanaf volgende week erg gaan missen, als ze zijn verhuisd  :-\ in December komt hij logeren, ze gaan dan een weekje op vakantie  :D

Ik bracht hem net thuis en je zag hem helemaal vragend kijken "ga jij nu weg ???" oooohhhwwwww dan smelt ik van dat lieve koppie....zijn oortjes staan inmiddels helemaal rechtop en hij heeft NOG STEEDS een lief guitig smoeltje  :-*

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hey Wilma ....wat een mooie en lieve dieren heb je ook
en dan je kat ...doet die niets aan de vogels ?? 

Wel leuk om te zien hoe ze op de kooi zit te kijken he !!
Ik heb ook genoten van de foto's van die mooie parkiet !!
Zo'n mooie kleuren dat ie heeft hoor !!

Mara

Hoi Wilma

Ik kan me wel voorstellen dat je Yoda straks gaat missen als hij verhuisd is, maar hij is gelukkig niet helemaal uit je leven als ik het zo lees. Gelukkig maar.

Jammer dat Mickey niet is komen opdagen toen je hem riep...Hoop dat hij gauw weer terug komt.

Mara

Wilma1

2 oktober 2007, 10:33:13 #873 Last Edit: 2 oktober 2007, 10:37:29 by Wilma1
Citaat van: Dierenfreackske op  1 oktober 2007, 13:08:49
Hey Wilma ....wat een mooie en lieve dieren heb je ook
en dan je kat ...doet die niets aan de vogels ?? 

Wel leuk om te zien hoe ze op de kooi zit te kijken he !!
Ik heb ook genoten van de foto's van die mooie parkiet !!
Zo'n mooie kleuren dat ie heeft hoor !!

:D Nee hoor, de katten heb respect voor de andere dieren hier in huis, ze weten niet beter en zijn met elkaar opgegroeid.

Als ze een vogels BUÍTEN zien trekken ze wel gekke bekkies met wat gemopper en gaan erachteraan  ::) maar binnen kan ik ze gewoon los laten. Zelfs als Ruby op de grond wandeld kijken ze en gaan verder slapen  ::)

Daisy en Binky, toen de valkjes nog hier waren  :D

Ook de hamsters zit de witte Mitzy vaak bij te kijken en ze zitten dan neus aan neus....zo lief!

Als ik die verschoon, komen er aan aantal om me heen ziten kijken en snuffelen in de bak!  ;D

Hoi Eugenie,

Mickey was gisterochtend weer terug, maar tussendoor is ie wel geweest hoor, alleen wíj hebben hem niet gezien  ::) zijn medicatie heeft hij netjes genomen met wat eten en dát gaat er bij hem wel in  :P

Gelukkig zal ik Yoda nog wel zien, maar afwachten of dat zo blijft, want de ervaring spreekt vaak dat men elkaar toch uit het oog verliest, na verloop...wie weet gebeurt dit niet, maar we zien wel  ;)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hey dude... whatcha doin'  8)

Wat een gave foto  :D
Mag ik hem bij caption game neerzetten?  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi WIlma

Wat fijn dat Mickey toch zijn medicatie heeft ingenomen, gelukkig maar. EN ja, vaak is het uit het oog, uit het hart. Hoe jammer dat het ook is....

Mara

Wilma1

2 oktober 2007, 19:54:34 #876 Last Edit: 2 oktober 2007, 20:14:50 by Wilma1
Citaat van: Monky op  2 oktober 2007, 11:25:53

Hey dude... whatcha doin'  8)

Wat een gave foto  :D
Mag ik hem bij caption game neerzetten?  :D

Groetjes,
Monky

Jawel hoor  ;D ;D ;D  wat is dat ??? ???

Stoer hè?!

Zo heb ik er nog wel 1  ;D

Ruby en Flossie  :D
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik vind het moeilijk om in woorden te vatten, dus ik geef je even een link...

Caption Game week 38

Het is een waanzinnig lieve foto.

Mara

Anja

Mara

Hoi Anja

Hihi...zo krijgen we samen de uitleg wat de Caption Game wel op papier.  ;D

Mara

Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

3 oktober 2007, 11:58:25 #882 Last Edit: 3 oktober 2007, 23:46:11 by Wilma1
Vannacht was Yodi flink aan het rennen in zijn radje en drukdrukdruk, had ie het met van boven naar beneden klimmen...alleen ik zag géén Yoshi ???

Dus ik om half 1 ff de kooi eraf en op tafel....ff graven en wél hoor, hij lag nog heerlijk te knorren zeg  :o

"halllooooohhh, wakker worden hoor" ;D hij kwam naar me toe en ik kon hem zo pakken, ff bij me gezeten en wakker was ie....

Stond ik midden in de nacht de 2 hamsters te bewonderen  ::) ;D wat ze allemaal gingen doen  :D zo leuk  :-* ...telkens kwamen ze naar de tralies, alsof ze wilden laten weten.... "zie nog wat ik doe ???"  ;D kriebeltje na kriebeltje op die lievie koppies  :D maar ja ik ben toch maar nar bed gegaan, want je kan  er uuuuren naar kijken....  ;D

Gisteren een deel voor de dierendagcollecte week gelopen en best veel opgehaald.....mensen waren nog gewillig iets te geven. Verbaasde me best wel want de week ervoor zijn er altijd zoveel collectes dat ik vaak de voorgaande jaren te horen kreeg, dat het ophalen van geld voor dieren echt niet noodzakelijk was  :o :o :o

Ik wil 1 deel van dit eiland dan ook niet meer lopen, dáár heb je eeuwig gezeur voor dit soort collectes en ik ben niet de enige die dat zegt....gelukkig.....oudere mensen en erg naar om heen te gaan!!! Dat maakt het geld ophalen zo vreselijk naar, alsof ik het in eigen zak steek omdat ik zoveel dieren heb  ::) ::) ::)

Zou handig zijn als mensen dáár grif voor geven, dan kom ik volgende week weer  ;D

Vanavond nog een deel en dan ben ik klaar!!!! Duim ff dat het droog wordt ??? ??? ???  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Hammies kijken is kan idd heel leuk zijn.  ;D
En is ook weereens wat anders om 's nachts naar te kijken.  ;)

Ik hoop en duim voor je dat het vanavond droog zal zijn !!!  ;D
Succes !!!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma,

Leuk hèmidden in de nacht naar hamsters kijken. Ik heb er zaterdagnacht naar zitten kijekn....zo leuk wat ze allemaal doen.

Ik duim voor je dat het droog is hoor.

Groetjes Anja