DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Oohw oohw,die Mickey.  :-\
Dat zijn van die dingen die dus kunnen gebeuren als ze buiten wandelen.
Wat zal zijn vijandje eraan over gehouden hebben?  ::)
Hopelijkkan hij je weer snel met 2 ogen aankijken,is best wel zielig zo voor hem.
Alles half zien en niet naar buiten kunnen is vast een ramp voor hem.  :-\

En je hammies met Mitzy zijn hele mooie foto's vind ik.
Het kleurt allemaal zo mooi op de foto's.  ;D
Wij hebben ook een hammie gehad en die maakte we ook gewoon overdags schoon en Dilana haalde die er overdags ook uit.
Als je ze langsaam wakker maakt moet het allemaal gewoon kunnen.
Zolang je ze maar niet in hun slaap laat schrikken.
Die van Dilana was ook een hele lieve  :-* ,weet alleen het soort niet meer.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Yvon

YESSSSSSSS het is je gelukt om een mooie handtekening helemaal zelf te maken !!  ;D ;D
Alleen voor het mooie mag je handtekening weliets groter.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

28 september 2007, 21:37:49 #857 Last Edit: 28 september 2007, 22:04:10 by Wilma1
Heeeey Yvon, met wat samenspraak wat we beiden niet wisten, is het toch gelukt met de hamdtekening  ;D...... et was ff wat gepruts maar nu weet ik dan ook weer wat ik met PP kan doen  ::) :P

Ik zag dat ie ietsie grote kan maar dan wordt ie wazig als ik hem vergroot, ik ga nog ff knutselen  ;D

Met Mickey gaat het wel, ik kwam erachter vanmiddag dat ook zijn rechter voorpoot een gaatje in zit waar vocht uitkomt  :o hij trok het wel wat op en gister veegde hij er steeds mee in zijn oog. Nu zag ik dat dus die poot ook open is  :-\

Hij blijft binnen, zowie zo voor de AB, want hij komt soms ze 2 dagen niet thuis, als ie binnen is geweest, dus dát risico loop ik niet. Ten 2e, nu zijn poot open is, blijft ie zeker binnen vanweg infectiegevaar....

Laat eerst die AB maar zijn werk doen, want toen Mickey nét hier was....was er ook een poot ontsoken en wel zo erg tot op het bot, wat amper van buitenaf te zien was  :o

Ook ik vraag me af wat zijn tegenstander voor letsel heeft, want als een kat aan de voorkant toegetakelt is heeft ie WÉL gewonnen....én met wie hij toch vecht, want zolang hij hier woont heeft ie nog NÓÓIT een gave neus gehad  ::) :P ook bij zijn vorige baasje was ie de schrik van de buurt  ::) ::) ::) en kwam dus met zijn letsel hierheen...kostte meteen ff 300 euro's voor zijn eerste weekje hier wonen  :o :o :o :o

Als het Maandag nog zo is, bel ik mijn eigen DA toch even voor info!

Anja, ik heb hééééééérlijk gezwommen  :D :D :D

Van half elf tot kwart over 12 incl. oefeningen!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ik ben toch wel nieuwsgierig naar je handtekening. Ik kan hem nl niet zien :'( :'( :'(

Hihihihihi toen ik het berictje had verzonden toen kon ik je handtekening wel zien. Errug mooi hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

Klopt hij was ff weg  ;D maar hier is ie weer....op beter formaat...ik was juist "bang"hem te groot te hebben gemaakt, maar hij kon dus best groter  ;D

Ik was er gisteren mee bezig geweest het te ontwerpen en moest het op JPEG hebben en dát wist ik niet hoe. Yvon knutselt grag aan zoiets maar met Power Point had ook zij ff géén idee hoe of wat. Na over en weer gebabbel en geprobeer, is het gelukt  ;D ;D ;D *trot trost trost*

Ik wist niet dat ik dit ook kon op mijn laptoppie  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Heel mooi gedaan hoor. Daar mag je idd trots op zijn.
Klasse.

Groetjes Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Ik wis ut ik wis ut ik wis ut ik wis ut ik wis ut wel dat je het kan.  ;D ;D

Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

29 september 2007, 10:34:17 #863 Last Edit: 29 september 2007, 10:55:30 by Wilma1

was wel een goede test voor mijn geduld hoor  ::)

Sinds Donderdag fluit Ricky af en toen weer hele deuntjes.....  :o :D....Ik had een cd van Jan Smit opstaan en plots kwam er een trillende riedel uit het bekkie vandaan, koppie in de lucht  ;D dat was zo leuk om te zien en zéker om te horen....dus Jan zal hier vaker zijn stengeluid laten horen  ;D

Ricky is wel dominant ten opzicht van Romy. Als er iets in de kooi wordt gedaan, piepert Ricky op een bepaalde manier, om Romy te kennen te geven dat HIJ eerst wil  ::) en ze gaat nog opzij ook  :o Zelfs in bad moet HIJ EERST en dán pas mag zij erin  :o ze hoeft nog nét zijn rug niet te wassen  ::) :P
;D ;D ;D W

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Hier is het net andersom. Yolie is erg dominant tegenover Youpie.
Zo erg dat ik 2 knijpers met lekkers ophang want anders heeft Youpie niks.

Groetjes Anja

Wilma1

:o :o :o Ohhhh.....  ;D ..  ::) VROUWEN  :P ;D

Ik heb daarnet ff geknutselt en de hamster letterlijk hun tunnel uitgeschut  :o ;D ze poepen erin en gaan er da in slapen .... bahahbahbah, het ruikt alweer vies, dus WÉG ermee  ::)

Dús.....een vaatdoek gepakt, er een stuk afgeknipt, in elke hoek 2 paperclips gezet en opgehangen in de kooi  :D  EEN HANGMATJE  ;D en daarbij kunnen ze meteen niet meer naar benden vallen van die verdieping  ;)

Een "emmertje"van de fetakaas had i al bewaard en daar wat stro, hout en katoen ingestopt, dus weer een nieuw bedje erbij....eigenlijk 2 slaapplaatsen erbij nu!  ;)

Ze wilden de tunnel niet uit  ::) dus beetje voor beetje inelkaar geschoven, toen een "kontje"gegeven en PLOF.... zo in de hangmat allebei  ;D

Wat verdwaasd kijkend  :o  ::) kropen ze eruit en Yodi keek even om waar hij in was belandt  ;D ging het houten huisje om verder te slapen  ::)  Yoshi ging nog wat kijken en rondlopen....heb hem ff lekker gekriebelt op het koppie  :D

Hangmatjes praten niet   ::) dus zonder tekst  :P

Kijk ik voel me weer iets beter en mijn oog is open  :D

Willen jullie mkijn zere poot zien ??? nou hiwer is ie dan

;) W

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Je brengt me op een idee met je hangmat zeg. Ik heb ipv een tunneletje een keukenrol erin gelegd..................dan hebben ze ook een tunnel.

Och dat pootje. Maar haar oog is al een stuk beter zeg.

Groetjes Anja

Wilma1

Ik heb er een halve keukenrol in liggen  ;) die tunnel kun je makkelijker vervangen en kost niets  ;D althans  ??? weinig  ::) Dat emmertje van de fetakaas, lijkt zo net een miniwasmand  ;D

En ehhh....Mickey ZIJ  ??? :o hij is een HIJ  ::) :P laat ie het niet horen zeg....het is een echte MACHOkater hoor  ::) voor geen beest bang, lijkt het  ::)....ik ken hem niet eens ZÓNDER krassen op zijn neus  ::) hij is altijd beschadigd van vechten, alleen met wie ??? DÁT zal een raadsel blijven  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Wilma

Wel fijn dat het ZIJN oogje alweer open is  :D.

En leuk, dat hangmatje voor de hamsters.

Mara

Anja

Oeps een hij....sorry maar dat kan ik allemaal niet zo goed bijhouden ;D ;D ;D ;D
Hoop dat hij niet beledigd is.

Groetjes Anja