DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

*Yvon

Gelukkig dat ze die redelijk snel gevonden heeft.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hallo allemaal,

Aangezien ik niet weet in welk boekje ik dit moest zetten, zet ik het maar in alle boekjes van Wilma.
Ik heb gisteren contact met Wilma gehad via de sms. Wilma moet op woensdag 13 juni worden geoppereerd aan haar voet. Maandag komt ze weer naar huis (ze is nu op de camping) en ze weet niet of ze nog voor woensdag online komt om jullie persoonlijk dit te vertellen. Vandaar dat ze aan mij heeft gevraagd om dit in haar boekje te zetten.

Wilma ik wens je alvast heel veel sterkte bij de komende operatie.

Groetjes Anja

Wilma1

11 juni 2007, 22:42:18 #558 Last Edit: 12 juni 2007, 09:41:41 by Wilma1
Nog bedankt dat je het hebt gemeld voor me, Anja....ik wist echt niet hoeveel tijd ik heb om e.e.a te vertellen er gebeurt zoveel ineens. We zijn dan ook gisterenav. teruggekomen i.p.v. vandaag...i.v.m. de warmte voor de vogels en geregel van e.e.a.

Waaronder Coco....hij is toch nog steeds niet als vanouds  :-\ en weer erg stil, speelt niet en slaapt veel.... zo af en toe "helpt" ie mee als ik iets doen, maar niet zoals ik ben gewend  :-\  ???

Van de week met de verplaasing, leek het beter te gaan...hij kwam weer "op gang" met zijn HALLO, maar korte tijd later toch weer in zijn dipje ??? Snap er niets van...zou het de rui kunnen zijn ??? Hij verliest geen veer!!!!!

Ik heb een middel om hem wat op te peppen, zijn lustelooshied eruit te halen en zijn maag/darmkanaal 'schoon' te maken....hij eet wel maar niet veel, daarbij is ie pietluttig en wil niet alles eten ...zoals grit vertikt ie en doe ik regelmatig door het voer heen, ei- enkrachver wil ie ook niet "zo" eten....  ::) duzz OOK erdoorheen mengen dan heeft ie in ieder geval iets ervan binnen.

De man zei beter een flinke oppepper te geven en dan eerst kijken wat ie doet....

Het medicijn moet door het water, maar Coco dringt amper water dus geeft ik het in een pipetje, zodat ik zeker weet dat ie het binnen krijgt. Ik hou hem goed in de gaten en anders bel ik Feld eens op om advies te vragen....zijn ontlasting is wat dun, maar die van Ruby ook....??? het warme weer misschien ???

Wat een zorgen ineens allemaal  ::) ::) ::) ::) ::)
::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

12 juni 2007, 09:29:06 #559 Last Edit: 12 juni 2007, 09:53:35 by Wilma1
Wat ik NU beleef  :o we worden wakker en Piet zit op de rand van het bed en zegt plots "huh ??? ??? ik zie een vreemde kop om de hoek in de poezenkamer ???"

IK kijk hem aan met veel ??? ??? ??? want ja als men TRAMADOL gebrukt met DIAZEPAM, dan weet je maar nooit...dus ik kijken en zie niets.

Zoeken, overal onder kijken en JAWEL HOOR....IK ZAG OOK EEN VREEMDE KOP  ;D er is een siamees binnen gelopen. Hevig miauwend toen ik hem had gevonden heb ik hem opgepakt.

Hij laat zich lekker knuffelen en ik heb de dierenambulance gebeld, om te kijken OF ie is gechipt...kan me amper voorstellen dat men zo'n kat gewoon buite laat lopen. Hij is erg bang en loopt met de staart naar beneden, maar ik ka gewoon naar hem toe en hem oppakken en aaien....een beetje melk gegeven en hij slurpte het zo naar binnen.

Je ziet de katten KOMEN hier gewoon hem., ik hoef er niets aan te doen  ;D ;D ;D ;D ;D

Zijn ogen zijn helblauw met rode pupillen...erg mooi!!

Ik heb hem voor het gemak maar BINKY genoemd, want als je hier zomaar binnen loopt met 8 vreemde katten in huis, is het wel een BINK hoor....hij heeft zijn buikje rong gegeten, had wel honger!!  :D

Het ruikt hier naar ziekenhuis  ::) Coco's druppels in het water hebben een sterke lucht, maar hij drinkt er zelf ook van ..... hopelijk helpt het  :D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

:o Wat een schitterend beest zeg!!!! :o

Rianne

Hoi Wilma,

Binky ziet er niet mager uit, het is toch wel vrij waarschijnlijk dat ie is ontsnapt uit z'n huis. En toevallig komt ie bij jou terecht ;D

Wilma1

Hoi Saar en Rianne,

Hij is idd erg mooi, dat zei de man van de dierenambu ook al...EN EEN DURE, maar NIET gechipt  :-\ domdomdom  >:(....en dat "magere" hoort dus zo...dat dacht ik al, maar vind het toch wel zielig staan  ::)....IK WEER  :P

Hij is naar buiten, maar je hebt kans dat ie wel terug komt als zijn maag gaat knorren en ie niet naar huis "kan" of zo...

GEEN eten geven....maaaaarrrrr jaaaaaaaaa  ::)....kan moeilijk alles weg halen, dan heb ik straks OOK MAGERE HEINEN rondlopen  ;D dus we zien wel....mocht ie steeds komen, krijgt ie een bandje met dit adres om en zal de eigenaar zich wel melden.

Vroeger hebben we dat OOK met Folossie gedaan, die is gebleven, nadat zijn baas te kennen gaf hem niet meer te willen hebben  :o zo kom je OOK van je kat af.... ???

IK ben DIT X onschuldig in ieder geval  ;D ;D ;D met een kat binnen te halen  :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Ach, als niemand hem opeist heb je er een mooie kat bij :P ;D ;)

Caroline

Wow, jeetje, inderdaad een raskat.  :o

Heb jij weer.  :-\

Is  tie wel "geholpen"??

Succes ermee.

Groetjes van Caroline

Ontspan nog een beetje met je diertjes voor de "grote dag" morgen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Ik denk wel dat ie is geholpen, want zag niet echt zijn balletjes  ::) maar wel dat het een man is  ;D

EN het is een echte raskat...we gaan zien OF ie nog terug komt, OF weer naar huis terug gaat  ??? "ONZE" Bink  ;D

En houden  :-X :-X :-X Piet zegt...we hebben er al 8 hoor, nou ja DAN worden het er "gewoon" 9 toch  ::) ;D een naam is er alvast  ::) :P ;D

Ik ga me zo douchen.....Leontine heeft de voeten gepedicuurd, dus ziet ik er "netjes" uit onder de voetjes, nu nog schoon  ;D
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 12 juni 2007, 12:32:37
Ik denk wel dat ie is geholpen, want zag niet echt zijn balletjes  ::) maar wel dat het een man is  ;D

EN het is een echte raskat...we gaan zien OF ie nog terug komt, OF weer naar huis terug gaat  ??? "ONZE" Bink  ;D

En houden  :-X :-X :-X Piet zegt...we hebben er al 8 hoor, nou ja DAN worden het er "gewoon" 9 toch  ::) ;D een naam is er alvast  ::) :P ;D

Ik ga me zo douchen.....Leontine heeft de voeten gepedicuurd, dus ziet ik er "netjes" uit onder de voetjes, nu nog schoon  ;D
:P Wilma

Daarom... Een kat meer of minder maakt dan ook niet uit ;)
Ik heb je nog meer foto's gestuurd vanmorgen, maar niet van de valkjes ;)
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Oke Saar, ik ga zo kijken...drukdrukdruk.....hier komt echt alles tegelijk  ::)

De Dierenambu belde terug...er wordt een logeerkat vermist....je raad het al....een SIAMEES.....

Zondag gebracht en kort erna ontsnapt...hij heet Chinto, komt uit Purmerend en is tijdelijk op ons eiland.

Jaaaaa en nu was ie weer buiten, want DAT moest...grrrr.....maar geen nood ik ben wezen roepen en Piet ziet hem zojuist in ons "poesenbos" liggen  :D ik kon hem zo pakkeen en hij kroop tegen me aan...hij is weer binnen en had dus wel zeker honger en dorst....

Ik ga hem weerw at geven, mocht ie weer ontsnapopen, weet ik zeker dat ie hier weer naar toe komt...slim hè?!

Ten 2e ...Snoopy lag op bed...wat pieperig en ik aan halen, zij janken...ze staat op en komt uit een bloederige plek vandaan  :o :o :o :o :o vaginaal of anaal, want het lijkt wat slijmerig...verder niets te zien, maar ze jnakt als ik aan haar staart of buik kom.

Dus DA gebeld en met hangen en wurgen kan ik erheen...eigenlijk niet en morgen of overmorgen pas....maar DAT lukt niet!!!! Ook raar eigenlijk , met deze diagnose 1 à 2 dagen moeten w8ten....zijn nou alle artsen zo "erg"???? Gisteren met Piet nu met Poes, het scheelt een paar letters  ::)

Een echte dierendag vandaag, maar dan net ff anders bedoelt ...
::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

oowjee!!
Sterkte met Snoopey!!!
Ik ga nu de pc uitzetten... ::)
Alweer :-[
doeiiiii!!!
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Wilma.

sjonge jonge wat een avontuur. En Piet had het ondanks zijn medicatie toch goed gezien ;)
Wel een erg mooie kat zeg.

Groot gelijk gewoon eten geven en wie weet heb je er wel een mooie aanwinst bij ;)

Och die Snoopy. He toch die doktoren van tegenwoordig. Snap er niks meer van die laten je maar lopen  >:( >:( >:(
Nou veel sterkte ook nog met Snoopy en al het andere wat op je af komt.

Groetjes Anja