DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Ben je al bij de DA geweest?

Groetjes Anja

Wilma1

12 juni 2007, 16:18:07 #571 Last Edit: 12 juni 2007, 16:20:21 by Wilma1
Hehe...Chinto is opgehaald door de bezorgde oppas...Vrijdag is hij daar gebracht en ("gelukkig") heeft de eigenaar hem ZELF laten ontsnappen, tijdens het opendoen van de bench waarbij er nog een deur openstond  :o

Het was een enorme schok vor hun en zijn blij dat hij weer terug is, dat ie dus honger had was logisch en wie weet ??? was ie al eerder hier gewwest bij onze afwezigheid, om te eten....

Ik kreeg koppies van hem...liefffff....bij het weggaan en voor de eigenaars een echt kado want de man  is VANDAAG jarig!!!!
:D

ADVIES....CHIPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOK ALS EEN KAT NOOIT BUITEN KOMT!

Snoopy....
Leek wel een WILDE KAT bij de DA  :o IK was niet bang, maar de DA wel  ;D en doordat hij schreeuwde PAS OP!!! Schrok ik me een ongeluk  :o maar door pijn en angst was ze erg wild, maar ik was enorm rustig en pakte haar stevig in haar nek beet om haar neer te drukken en ze bleef liggen zodat hij e.e.a. aan onderzoek kon doen  ::)

Ze heeft een gezwel IN haar anus, wat vermoedelijk is geknapt kan een infectie veroorzaken, maaaaar het kan OOK een tumor zijn  :o :-\ de hele bench was zeiknat aan vocht wat eruit kwam zooooo zielig  :-\

Ze heeft een AB en morgen mag er geen vocht meer uitkomen, anders moet ze TERUG  :o :o :o al weet ik ff niet HOE ??? MAAR wat MOET ...MOET...dus ook dat zien we of eigenlijk Piet wel weer...er rijden taxi's duzzzzz  ::)

Na de AB moet ze steeds beter worden en anders OOK terug voor onderzoek onder narcose vanwege het  vermoeden van een gezwel  :-\ arme Snoopy.

Hij keek haar status nog na en vroeg meteen, wat er ook weer gebeurt was 2 jr. geleden, want een dergeljke unieke OK voert hij nl NOOIT uit en dit was toch wel een uitzondering...toen ik hem hielp herinneren, wist ie het weer....DE BEVALLING OP DE CAMPING, waarbij ze 3x is bevallen in 1 wk. en ze een stompbloeding heeft gehad!!! Dus BIJNA DOOD ervaring voor haar!

Gelukkig heeft ze hier een goed leventje en hopelijk nog heel erg lang!!!!

WAT EEN DAG ZEG.....pffffffffffffffff .....  ::)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Ik hoop dat snoopey opknapt :)
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Wilma,

nou dat kan er ook nog wel bij zeg.
Ik hoop voor Snoopy en voor jullie dat de AB aanslaat en dat een operatie niet hoeft.

Veel sterkte.

Groetjes Anja

Mara

What a day, what a day!

Wat een gedoe met onze dieren toch...Ik hoop dat SNoopey gauw weer beter is.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Zo'n siamees is niet echt mijn smaak,maar zou er zo 1 aankomen lopen,zou ik 'm ook verzorgen.  ;D
Chinto was iig wel een heel lief beestje.
Gelukkig heeft de eigenaar hem weer terug.  :D

En hoe is het nou met Coco?

En ahhhhhhh die Snoopy !  :-\
Dat ze op een wilde kat leek,is niet zo gek.
Zielig hoor....
Hopelijk slaat de ab aan.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Ik ben OOK geen liefhebber van siamezen, ze zijn vaak onberekenbaar, maar na Chinto te hebben vertroelt, denk ik er toch anders over, dat niet elke siamees zo hoeft te zijn dus...Deze is echt een scheetje en paste zich netjes aan bij de 8 katten hier, knap hoor. Kijk een lief koppie heeft ie niet maar zijn karakter maakt dat geheel goed!!!

Snoppy slaapt veel en momenteel verliest ie geen voht...hopelijk blijft dat zo...

Coco heeft  vanavond bij me gezeten en uit mijn mond pinda's gesnoept en mij tanden geflost  ;D praten doet ie (nog) niet, maar hij eet wel en ik geeft zijn medicatie met een pipetje, dat gaat prima, al vindt ie het niet leuk  :-\

Idd Eugenie...WHAT A DAY...morgen...ehhhh vandaag, mag ik letterlijk uitrusten van de 2 hectische dagen  ::) boek mee, bril mee...en de noodzakelijke dingen...OOK MIJN KUSSEN gaat mee  ::) dan voel ik me prettiger, die gaat overal mee waar ik ga slapen!! Op de camping heb ik een 2e ervan!!

EN IK BEN NUCHTERRRRR....hihihihi....

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Heel veel sterkte met de operatie en herstel na de operatie.

Ik denk aan je.

Groetjes Anja

Wilma1

THX...lijkt wel of ik op vakantie ga...voor 1 dag zkh heb je toch een tas vo....alleen een ochtendjas en kussentje vult al....wat sin.sap mee....en vol is de sporttas... ::)

Als het eerst maar morgen is  :P

Snoopy verliest nog of weer bloederig vocht  :-\, ik heb haar medicatie net gegeven, dat gng makkelijk...ook Coco zijn pipetjes, maar die zei "pfffrrrrrllllll"  :o ::) en leeg  :P was zijn bek weer  ;D ach hij heeft iets binnen en drinken doet ie wel uit dat stinkbakje, dat zag ik gisteren  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danoontje

hoiii
wil je ook even heeeel veel sterkte wensen.
denk aan je
groetjesss anita ;)

Saar

Hoi Wilma
Ik denk aan je!!
Liefs Saar :-*

Anja

Hallo allemaal,

Ik heb net een sms gekregen van Wilma. Ze schreef het volgende:

Alles is prima. Ik was om 16.15 uur op zaal. Heb ook morfine en totaal geen pijn. Heb meegekeken met alles.......gaaf en het ziet er mooi uit......wat rimpelig en hij vond 1 teen wat lang, dus er is een stukje afgezaagd....hihihi....Ik heb heerlijk gegeten.... had honger als een beer..... Ik voel me prima.
Dikke Kus Wilma

Groetjes Anja

Caroline

:o :o :o

Fijn dat het zo goed is gegaan.  :D

Bedankt, Anja.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Een dikke kus trug !!  :-*

Fijn dat het goed is gegaan en tot nui toe zonder pijn zit/ligt.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi allemaal,

Vanmorgen weer een sms van Wilma gekregen.
Ze schrijft:

Ik heb nu wel pijn, maar mag pijnstillers en moet niet te lang wachten, om aan te geven als ik pijn heb. Vind dat moeilijk hoor. Ga zo naar de gipskamer, fysio en dan naar huis. Heb een pieperig vrouwtje naast me die alleen maar zeurt, over al haar pijntjes.......Ze heeft ons heerlijk wakker gehouden >:( >:( bellen om steeds dezelfde dingen. De verpleging werd er gek van :o :o :o :o
Kusje Wilma.

Groetjes Anja