DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Gelukkig verveel ik me niet zo snel  :D kom eigenlijk vaak tijd tekort  ::) morgen ochtend ga ik......na verzogen van de dieren..... lekker zwemmen, dichtbij  ;D en rustiger dan afgelopen dagen  ::) ::) ::) toen kon ik alleen buiten me bewegen in het water....alhoewel ik morgen ook wel naar het buitenbad zal gaan.....dat is heerlijk!!!

Die muisjes zij idd erg leuk, voorheen vond ik muizen maar niks  :o :-\ ik schrok er vaak van. Nu weet ik DAT ze er zijn, dus schrik je niet zo snel meer bij elk geluidje en het zien ervan....hun schrikken zich meer rot van MIJ  ;D

Tja ...die laptop is en verhaal apart...die Riny had zoveel te vertellen dat die laptop bezorgd moest worden hier  ::) ;D ;D
Ze vond het niets dat ik zonder ging en doet er dus alles voor dat ik hem meeneem...zelfs Kiki eitjes laten leggen  :o ;D

Heeey Mini muis zit NAAST me  :o ::)  ;D

Trusten voor zo....

;D Wilma
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Jij en vervelen nee dat kan niet ;) :D

Wat lief die muisjes ohhhhhhhhhh. Ja 1 beweging en ze zijn weg.

en de poezen zo relaxt zeg heerlijk om te zien.
Erg leuk om ons ook mee te laten genieten.

Groetjes Anja

Wilma1

Ik maak me nu toch wat bezorgd om Coco....hij praat geheel niet meer en zit veel stilletjes voor zich uit te steren  ??? ben dat in geheel niet gewend van Coco ::)

Hij eet en drinkt wel, maar is het dan ook en komt niets meer uit zijn mond, spelen met zijn popje doet ie ook niet meer  :-\ ik hebm hem van top tot teen bekeken, of hij een teek of iets heeft, maar niets....gelukkig....zou het de rui kunnen zijn, alhoewel ie amper een veer verliest  ???

Gisteravond is ie even mee geweest om naar kaarten te kijken, hij was klaarwakker en zat wat te piepen, eeenmaal daar heeft ie gespeeld met papiertjes en ik heb hem geknuffeld voordat ie zijn kooi weer in ging, hij nestelde zich helemaal tegen me aan, doet ie OOK NOOIT ???

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Vreemd, misschien toch een beetje heimwee naar huis??

Houd hem maar goed in de gaten, pffffh, dat hoe ik natuurlijk helemaal niet te zeggen tegen jou.  ::)

Heel veel sterkte ermee,

Dikke kus voor Coco.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Tuurlijk let ik goed op  ;D ;D ;D en heimwee naar huis ??? heeft ie nog nooit gehad, dasrbij is ALLES mee voor hem ???

Ik zat al te denken aan "jaloers" voor wat een vogel dat kan zijn ??? Omdat de valkjes erbij zijn en ook die net zoveel aandacht vragen ??? dus HIJ moet delen....Ruby heeft nergens moeite mee  ::) die vindt alles prima  ;D

Vind Coco zo zielig, probeer steeds hem uit te lokken dat ie iets zegt, of mee danst, zoals ie altijd doet...hij lijkt veranderd in OOK een stenen beeldje....zit alleen maar te zitten  :'(
arme Coco, kon ie maar duidelijk prate en zeggen wat er is of ie voelt  :(
:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Het zou best kunnen dat hij jaloers is hoor. Waarom zouden vogels dat niet kunnen zijn? Coco is gewend dat hij alleen met jou en mss de kanarie op de camping is, maar de valkjes...dat zal best wel vreemd zijn.

Ik hoop dat hij gauw bijtrekt hoor.

mara

Wilma1

Ik hoop het ook Eugenie, vind dit echt zielig en ik kan niets doen  :-\ om het op te vrolijken  :-\

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik kan me wel voorstellen dat het niet leuk is om Coco zo te zien. Maar ik zou het anders ook niet weten... :-\

Mara

Anja

Hoi Coco,

Wat lees ik nu toch allemaal. Gedraag jij je helemaal anders. Ben je mss een beetje jaloers op de valkjes? Is ook een verandering als je je aandacht moet delen hè.
Laat je vrouwtje je maar goed in de gaten houden hoor.

Dikke kus en knuffel,

Anja

Wilma1

;D Vandaag heb ik Coco met Ricky buiten gezet en de valkjes binnen gehouden. Hij kwam iets "losser", dus ik denk dat het toch  met de valkjes te maken heeft....erg apart hoor, voorheen waren er 14 en toen was het wel OK ???

De eitjes van de lijster liggen al meer dan een week onbebroed, ze komt niet meer terug op het nest. Ik heb ze geschouwd en 3 zijn er niet bevrucht, de 4e twijfel ik over, maar kan er weinig mee doen. Het was toch te druk ineens voor mamma, denk ik, dat ze weg is gebleven  :-\

Blacky komt nog wel steeds haar eten halen, voor zichzelf en haar jongen. Gisteren heb ik een huisje gekregen van de buurvrouw, omdat ik haar de oude kooi van Coco heb gegeven, voor Speedy en eerdaags de nieuwe valkparkiet bij Saar vandaan, Nu ben ik toch vergeten of ze al een naam hebben ??? schiet me ineens te binnen ??? wat stom zeg  :-\

Maar ik heb er een mooi voederhuisje aan overgehouden, zal een foto maken, want inmiddels is ie vanavond opgehangen....maar of ik dat nog red voordat ik wordt afgesloten  ::)

Hihi lijkt wel een race tegen de klok zeg  ::) :P ;D

bye bye...
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Wilma ik zal je missen :'( :'( ;)
Dat word weer smsen dan ;D  hihi :P
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Een beetje hoop ik dat Coco gewoon wat jaloers is.  ;)
Is beter dan dat hij ziek zou zijn.
Zijn de temperatuur verschillen van binnen naar buiten niet slecht voor een halsbandje ?

Wat jammer van de lijster-eitjes.
En fam. Muis wordt nog steeds door jou verwend dus.  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Allemaal,

Ik heb net Wilma gesproken via de sms en ze vroeg me om jullie op de hoogte te stellen over Coco.
Coco kletst weer als vanouds. Hoe dit kan vragen jullie?
Coco stond samen met de valkjes en de kanarie bij elkaar op een andere plek. Nu heeft Wilma Coco op zijn eigen vertrouwde plek neergezet en het was over. Hij begon weer te kletsen en l.lt Wilma de oren van haar kop ;D ;D ;D
Fijn hè. Wilma is weer helemaal blij en wij ook.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig maar zeg !!  ;D
Moet er toch niet aandenken dat hij ziek zou zijn geworden.  :-\

Doe ze maar de groetjes !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

nee gelukkig niet ziek zeg. Het was een simpele oplossing maar voor dat je daar achter bent.

Groetjes Anja