DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Saar

9 april 2007, 18:31:14 #420 Last Edit: 12 april 2007, 10:55:33 by Saar
Hey Wilma
Hebben ? :P :P ;D

Groetjes Saar :-*

Wilma1

:o :o :o Ohhhhh ..... WAT MOOI!!!!!  :D :D :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  9 april 2007, 19:53:25
:o :o :o Ohhhhh ..... WAT MOOI!!!!!  :D :D :D
:) Wilma

Je mag hem van mij zo komen halen hoor ;)
De zolder raakt nogal vol ;D ;D

Mara

Hoi Saar

Hahaha....Echt waar? Maar het is wel een mooie puzzel hoor, echt heel erg mooi.

Mara

Wilma1

Als ik es in de buurt ben ( ???) zal ik aan je denken Saar  :D past wel in de poezenkamer  :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  9 april 2007, 23:17:21
Als ik es in de buurt ben ( ???) zal ik aan je denken Saar  :D past wel in de poezenkamer  :P
;) Wilma

Hihi okee :P

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuk filmpje van Ruby.  ;D
Misschien kunnen Coco en Ruby toch nog hele goeie maatjes worden en heeft Coco zijn beeldje of jou niet meer nodig.  ;) ;D
Dat zou toch wel heel mooi zijn.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

11 april 2007, 22:06:10 #427 Last Edit: 11 april 2007, 23:00:22 by Wilma1
 :-\ Hopelijk heeft Coco MIJ wel nodig, want zojuist is de bekende BOM gebarsten....Joyce heeft gebeld en vertelde doodleuk dat ze Coco komt ophalen  :o :o :o :o :o

Ik heb mijn zegje gedaan en ze zei dat IK rekening moest houden met de gevoelens van een kind en hij aan iedereen al maanden verteld dat hij een kleine papagaai heeft... die ergens logeert  :o

Joyce beweert nu dat ze Coco hier naar toe heeft laten gaan, tot de RUST daar weer gekeerd was en Brandon vanaf het begin heeft beloofd dat zijn Coco weer terug komt, als het beter gaat met hem....IK ben het daar totaal niet mee eens, want ruim 1 1/2 jaar een vogel "even stallen" omdat het thuis niet goed gaat en dat ineens weer uit ZIJN NU bekende stabiele omgeving weghalen is "ONDIERLIJK"...

Daarbij vind IK dat ze rekening moet houden met de gevoelens van Coco, dat die dan weer in een positie komt van een soort circus....overal laten zien, veel alleen thuis, daarbij zijn maatje Ruby gaat missen....weer in een andere kleine kooi moet en zeker GEEN regelmaat meer krijgt...dus terug naar AF wat ook voor Coco niet goed moet zijn.

Als ze duidelijk was geweest, had IK nooit gezegd dat Coco hier langer dan een jaar zou kunnen blijven, dan had het voor hooguit 2 a uiterlijk 3 mnd. kunnen zijn in het belang van Coco, MAAR OOK VOOR MIJN gevoel!!!! Ze speelt nu alleen op mijn gevoel dat ik een kind pijn doe, door zijn huisdier af te pakken  :o :o :o NOU ZOOOOO BEN IK NIET!!!!  :'(

Ze is PISTOFF nu en ik laat me niet uit het veld slaan, ik wil hun best helpen met en andere vogel .... jong en naar HUN ritme zettend, met hun regels, maar niet Coco weer stappen terug laten doen......met MIJN gevoel wordt geen rekening gehouden en ze is alleenmaar bezig dat ze het Brandon NU,  om bij tienen 's avonds, gaat vertellen dat IK hem niet wil terug geven e IK Brandon veel verdiet doe en gemeen   :'( ben....NOU FIJN GEVOEL ZEG!!!!

Ook heeft ze jeugdzorg gezegd dat Brandons huisdier weer thuiskomt en ze vonden  dat daar een goed plan, voor Brandon, om zijn gedrag te belonen met de terugkomst van Coco....niet wetende...hoe e.e.a. is verlopen in het "verleden".... en dan ook nog....WAT ALS HET EERDAAGS WEER MIS GAAT ??? En Coco is geen beloning!!!!

Het blijkt dat ze Brandon al die tijd X OP X heeft beloofd dat Coco weer thuis komt, als hij weer handelbaar is en ze heeft MIJ RUIM 8 a 9 mnd. niet meer gebeld.....nu zegt ze dat IK haar had moeten bellen ??? ???

Ik heb verdorie vandaag 300 km. gereden, met mijn vriendin uit Leeuwarden te begeleiden vanwege een behandeling in het ziekenhuis in Nijmegen, was net 5 min. thuis en dan dit gesprek van ruim een uur....ik ben dus erg  >:( >:( >:( >:( >:( >:( en zie haar in staat met iemand hierheen te komen om Coco proberen weg te halen.....

Wat een verhaal, maar het lucht even op!!!! Zegt ze nog net..."je moet wel aan jezelf denken hoor en niet altijd alles voor anderen doen"...NOU DAT DOE IK NU DUS!!!!

DIT KAN EN MAG TOCH NIET ???

Moet ik Zondag al lieverds wegbrengen en dan dit ook nog  :o >:(
>:( >:( >:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

11 april 2007, 22:37:58 #428 Last Edit: 11 april 2007, 22:59:38 by Saar
Hoi Wilma
Ik vind dat jij in je gelijk staat!
Ik weet gewoon niet echt wat ik moet zeggen :-\ :-[
Maar het is gewoon belachelijk! Ik snap ook goed dat je boos bent! Ze zijn gewoon egoïstisch bezig en houden absoluut GEEN rekening met jou! Ik wens je heel veel sterkte met dit alles en ik sta voor 110% achter je!!!

Monky

Och jee... Wilma... wat vind ik dit verschrikkelijk...  :(

Waar heb je dit toch aan verdient? Je hebt al zoveel op moeten geven... waarom staat de wind niet een keer jouw kant op?

Je hebt helemaal gelijk wat betreft dat het niet goed zou zijn voor Coco. Hoe oud is die Brandon als ik vragen mag?
Zij had duidelijk hele andere intenties dan ze jou in het het begin verteld heeft. Lekker makkelijk. Jij verzorgt het diertje met hele hart en ziel en vervolgens doet zij alsof dat er niets toe doet  >:(

Ik hoop echt dat jullie hier zonder al te veel spanning en stress en kleerscheuren uitkomen. Weet dat we (ik) volledig achter je sta en je zoveel mogelijk zal proberen te steunen.

Heel veel sterkte met dit alles.

Liefs,
Monique

*Yvon

Oohw,Wilma dat je helemaal pissed off bent.......zou ik ook zijn.
Jeetje wat een mens zeg !!
Ik ken ze niet,en of ik dat wil weet ik ook niet.
Wat ik wel weet is dat jij helemaal in je recht staat en Coco dus gewoon bij jou moet blijven !!
Waarom doet ze dit??
Als ik haar was,zou ik zeker voor een andere jonge vogel gaan.
Ik zou het niet durven om voor mijn kind een oudere vogel met zo'n snavel aan te schaffen.
Het kind is nu helemaal vervreemd van Coco en je weet dus ook niet hoe Coco hierop gaat reageren,toch ??
Pffffffff........ geeft niet toe hoor !!
Coco is van jou en hoort bij jou en Piet en de andere beessies !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

marga

hoi wilma
wat een :censuur streek
ik schrok me rot toen ik het las
voor niet al te veel geld hebben ze weer een andere vogel
net wat je zegt die kunnen ze helemaal naar hun hand en regels zetten
ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen dat het goed voor je afloopt
liefs marga

Wilma1

Piet vond al dat ik nog TE netjes het gesprek afhandelde...HIJ zou al hebben opgehangen....maar ja ZO ben ik dus niet...ik kan niet tegen onrecht en GA VOOR dieren....maar ook voor mezelf....

Als ze zo overtuigt is van haarzelf...WAAROM is ze dan nooit wezen kijken naar hem...ik heb iets van 42  filmpjes over hem op YOU TUBE, DAT WEET ZE...ze heeft er nooit 1 bekeken, ze heeft het adres van dit forum, NOG NOOIT IESgelzen, ze is in Zaandam geweest, voor een paar dagen, zonder hier te komen ...hoe wil ze die band dan goed houden ??? zowel met Coco als met ons ???

IK ga zelfs mijn vogels bezoeken zo nu en dan, als dat mogelijk is....omdat ik van ze hou..... ze heeft er nooit naar gevraagd, tot een maand geleden TOEN IK BELDE, om te vertellen hoe e.e.a. hier verliep en ze ineens begon over dat verlanglijstje van Brandon!!!! NU komt ze gewoon melden "ik kom hem ophalen"  :o :o :o NOU IK VERDEDIG MIJN DIEREN !!!!

Ze wilde zelfs dat Piet de voogd van Brandon werd en hij hier af en toe een weekend komt logeren...ook daar hebben we nooit meer iets over gehoord, terwijl we bereid waren te helpen ??? maar da moest hij WEL voor die tijd vaker even langskomen met hem en DAT doet ze niet ??? Ik snap hier niets van !!!

Hoe kan iemand zo makkelijk omgaan met mens en dier ??? ZO ken ik haar niet eens !!!

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

11 april 2007, 23:33:13 #433 Last Edit: 12 april 2007, 12:19:37 by marga
hoi wilma
hier gaan toch je haren van overeind staan
ik zei hier net al wie aan coco komt krijgt
met Piet en wilma aan de stok
en zo is het
groetjes marga

Saar

Citaat van: Wilma1 op 11 april 2007, 23:24:50
ik kan niet tegen onrecht en GA VOOR dieren....maar ook voor mezelf....

Als ze zo overtuigt is van haarzelf...WAAROM is ze dan nooit wezen kijken naar hem...ik heb iets van 42  filmpjes over hem op YOU TUBE, DAT WEET ZE...ze heeft er nooit 1 bekeken, ze heeft het adres van dit forum, NOG NOOIT IESgelzen, ze is in Zaandam geweest, voor een paar dagen, zonder hier te komen ...hoe wil ze die band dan goed houden ??? zowel met Coco als met ons ???

:-\ Wilma

Hoi Wilma,
ik snap die vrouw ook niet hoor :-\
Maar het interesseert haar volgens mij helemaal niet. :-\
Ze kan hoog of laag springen, maar Coco hoort bij jullie!