DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

11 april 2007, 23:54:02 #435 Last Edit: 12 april 2007, 00:04:52 by Wilma1
IK zou zelfs MIJN vogels niet zomaar terug halen, OOK niet als me zou worden gezegd dat het wel weer zou kunnen....in het belang van de vogels al....voor de 4 boven vind ik het al vreselijk naar....want ik zie dat Melody OOK al erg veranderd is na dat verhuizen gedoe en dit is noodzaak, overmacht....maar ook erg, dus waarom doe je dit een vogel aan terwijl hij het nu zo goed heeft en happy is met zijn leven ook STAPELGEK op Piet??? Ze zou Coco zijn leven gewoon afpakken, waarom ziet ze dat dan niet!!!

Brandon is al 1 1/2 jr. zonder hem en ik ben toen ik hem ging ophalen, juist weggegaan toen Brandon nog op school zat omdat we BEIDEN dit beter vonden, dan dat hij Coco zag vertrekken. Daarvoor nog meegeweest naar JEUGDZORG, om te zorgen dat Brandon NIET uit huis zou worden geplaatst, juist omdat ik vond dat Brandon bij Joyce moest kunnen blijven met de nodige hulp aan huis. Er was al zoveel verandering voor hem en zijn moeder.

Tijdens een kort daarop telefoon gesprek vroeg Brandon "wanneer komt Coco terug?" waarop Joyce zei..."Coco komt niet terug Brandon, dat kan niet"....

Ik zou werkelijk nooit in staat zijn, een kind zoveel verdiet te doen!!!!! Dan zou Coco hier niet zolang zijn geweest...dat is niet goed!!!!

GATVER ik voel me nu helemaal een naar mens  :-\
:'( Wilma

Houdt de ellende dan nooit op ???

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma en piet
jullie zijn hele fijne mensen en dit verdienen jullie helemaal niet
ik hoop dat je hier heel snel een punt achter kan zetten
en wel in jullie voordeel
liefs marga

*Yvon

Hoi Wilma

Ga je eigen nou geen schuldgevoel aanpraten.
Het ligt echt niet aan jou !!
Jullie hebben toen afgesproken dat Coco bij jou blijft.
Dus dan moet ze niet terug gaan krabbelen.  >:( >:(
Niet aan haar toe gaan geven hoor !!
Je mannetje en wij staan allemaal achter je!!

Pffff,dat gaat denk ik wel een rot nacht worden voor je.  :-\

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

tja IK zit al aan een roseetje ( op een doordeweekse dag  :o) om ff te relaxen....ga maar ff "as the world turns" kijken wat ik heb opgenomen en dan slapen....hoop ik...Piet ligt al, die wordt ineens overvallen door een griep, koorts verkouden etc....gisteren nog niets aan de hand, na de nacht naar bed en komt er ziek uit ??? ??? ???

THX voor jullie ( ALWEER ) steun, ik ben blij dat er nachtbrakers zijn, om even mijn verhaal ( HORROR)  kwijt te kunnen...ik ben al zoveel dierbaars kwijt en nu dit ook nog!!!

Wat ben ik blij met dit forum...

ps. ik sta op de wachtlijst voor een voet OK...PER voet....ik wilde alle 2 tegelijk, maar dat is niet aan te raden....duzzzz geduld!!! en per voet !!!! Oke ik heb geduld!! Media Juni gaat dit gebeuren......dus als het lukt blijf ik DAN weer op de camping, alles dichtbij, afleiding en kan zelf e.e.a. makkelijkeR doen dan thuis!!! MET DE VOGELS ALLE 3 MEE!!!!!!
;) WILMA

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Wilma,

Ik hom je even een knuffel brengen

En voet bij stuk houden wat Coco betreft hoor!!
Naast dat jullie hebben afgesproken dat Coco bij jullie zou blijven is er een periode overheen gegaan die te lang is voor 'een logeerpartij'.

Kies maar voor jezelf en voor Coco!! EN laat je niet een schuldgevoel aanpraten!!

Als zij een dier willen als beloning   ::), dan moeten ze er zelf maar voor zorgen. Straks gaat Coco inderdaad heen en weer!

Dus Coco is van jou en blijft van jou!! Dat was de afspraak en dat blijft dan toch zo!!

Liefs, Gerda

Wilma1

Dank je wel Gerda. wat lief van je!!! Ik voel me even heel dubbel...vooral als iemand tegen mij zegt dat ik met gevoelens van een kind "speel"....dat doet veel pijn....juist omdat ik voor haar wilde getuigen (mocht dat nodig zijn geweest en ook op papier is gezet), dat ze een goede moeder is en haar kind bij HAAR moet blijven!!!!

ZE IS ook een goede moeder, doet ALLES voor hem... maar soms staat ze net even op een te gelijke voet met hem en dat is jammer ...ze moet BOVEN hem staan als MAMMA en niet als vriendin, omdat er geen vader is....maar daarom doet ze evengoed erg haar best hem een goede opvoeding te geven en beleefd te zijn, want dat is ie wel!

De beloftes zijn niet op zijn plaatst....een kind moet leren  in de maatschappij te staan en zonder beloftes daartegenover te stellen.....belofte maakt schuld....  :-\

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 11 april 2007, 23:24:50

...ik kan niet tegen onrecht en GA VOOR dieren....maar ook voor mezelf....

Hoy Wilma
Probeer alles te vergeten wat gezegd en gedaan is , en denk aan je eigen woorden, die ik hierboven geciteerd heb.
Als er iemand is die hier manipuleerd, en slecht gedrag vertoond,  is het de moeder van Brandon.
Meer woorden zijn overbodig.
Coco is, en blijft van jou!
Groetjes Riny

Rianne

Hoi Wilma,

jij bent niet degene die Brandon pijn doet, dat doet de moeder. Als zij slim was geweest, had ze Brandon gewoon een nieuwe vogel uit laten zoeken, ze weet toch immers goed waarom Coco naar jou is gegaan? Laat je geen schuldgevoel aanpraten hoor, dat is nu haar doel en daarmee wil ze Coco terug krijgen. Laat je niet gek maken hoor Wilma.

Wilma1

Ik probeer haar woorden ook een plek te geven, maar voor iemand die zo vreseljk gelovig is (respect daarvoor hoor) verwacht je zoiets niet en dit doet veel pijn, om te horen dat IK HAAR kind kwets en ZIJ hem moet gaan troosten, na tienen 's avonds omdat ie met zijn neus bovenop het gesprek zit.....

Mijn verwachting was dat ze een nieuwe start zou maken ZONDER een huisdier en e.v. op latere leeftijd met MEER verantwoording er weer 1 zou aanschaffen....en zoals Brandon een verlanglijstje met een goudvis bovenaan had staan....begin DAAR dan mee.... en haal een vogel niet uit zijn vertrouwde omgeving weg....als ze er bij nadenkt.

Ik ben erg teleurgesteld in haar, een kind belonen voor goed gedrag doe je met een GOED WOORD, zijn EGO strelen, maar NIET ergens zijn  vorige huisdier ophalen....en OOK NIET met  andere KADO's.

Goed gedrag is de basis van het volwassen worden en de beloning krijg je , als je je al zodanig gedraagt en dat geeft je stimulance om op die manier verder te leven.....KADO'S KRIJG JE ALS JE JARIG BENT, MAAR NIET OMDAT JE EEN GOED VOLWASSEN MENS GAAT WORDEN!!!

Ik ging pas om 2 uur naar bed, kon er amper van slapen.

>:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi Wilma

Zoals zij zich voordoet heeft denk ik niks met geloof te maken.
Ook gelovige mensen kunnen andere mensen flink dwars zitten.
Zo heb ik een leuke stel buren. :-\
Ik vind het zielig voor het kind dat het zo'n moeder heeft.
Zij loopt hem nou dingen te beloven die ze niet waar kan of mag maken.
En idd een kind kan je wel belonen voor goed gedrag,maar hoeveel kadoos en dieren moet je dan wel niet gaan kopen??
Ik beloon mijn kids met lieve woordjes,wat volgens mij meer doet dan kadootjes.
Maar goed,wij weten het allemaal wel,nu ZIJ !! nog.  ;)
Ik hoop zo voor jullie dat dit met een sisser af gaat lopen.
Hou je sterk,jij staat in je recht en hebt hoop steun van andere !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

12 april 2007, 13:14:57 #445 Last Edit: 12 april 2007, 18:36:50 by Wilma1
Nouuuu verbazend nu weer....gisteren heeft ze de voicemail kort na ons gesprek ingesproken....waarschijnlijk toen ik zat te bellen en de tel. op voicemail gaat ??? we snappen dat anders niet, want we zaten bijna OP de telefoon.... ???

Maar goed... ik hoor dus zojuist, de voicemail piepen...bericht van gisteren om 22.15u....nog geen 10 min. later dus ???  :o

"Ik heb een goed gesprek gehad met Brandon en we hebben er een goede oplossing voor gevonden....maak je niet druk erom, daarom bel ik je meteen terug, om dit te laten weten...het is goed zo....we love you en we spreken elkaar nog"

Hmmmm....in 10 min. opgelost, wat zo'n drama zou zijn ??? Ik ben blij dat ik haar toch goed duidelijk heb weten te maken dat dit GEEN oplossing is voor Coco....misschien heeft ze het daarover gehad met hem ??? In ieder geval....Coco BLIJFT HIER...HOE DAN OOK !!!!

::) Wilma

En Yvon, ik ben het helemaal met je eens, dat je met woorden meer bereikt dan met kado's....ook dat heb ik meegemaakt met scheidingen, dat kinderen ineens alles krijgen omdat pa of moe bang is de aandacht van het kind kwijt te raken....JUIST OP DIE manier met geven van de presenten, gebeurt dit veel vaker dan ooit. Kinderen "koop je niet" je moet ze "verdienen" met normen en waarde en vooral respect!!!!

Bij mij geen dure kado's en geen beloftes als een kind belooft iets te gaan doen, wat een ouder wil! Doe maar normaal!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ik ben heel blij voor jullie dat het opgelost is
groetjes marga

Wilma1

Ja ...ik of WIJ ook, maar zoooooooo snel voor wat ze allemaal  te zeggen had  :o  :o :o verbaasde mij net zo zeer, als dat ze me belde om hem op te komen halen  :o :o :o
::) ::) ::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een toestand zeg. Wat denkt ze wel.
Gelukkig hou je voet bij stuk en is het uiteindelijk met een sisser afgelopen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

HELEMAAL GELIJK!! COCO IS VAN JOU EN DAT MOET ZO BLIJVEN!

Meer heb ik er niet over te zeggen, het is gewoon jouw lieve vogel.

Mara