Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Kimm

oh dat zou leuk zijn. hou jij je fototoestel bij de hand?  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Ons fototoestel ligt bij m'n vriend z'n ouders  :-\ Maar misschien kan ik wel foto's maken met mijn ouders toestel. Maar dan moet ik wel even kijken waar die ligt en hoe die werkt.

Flupke is trouwens in haar badje geweest  :D Ze stond op het randje en was heel erg aan het twijfelen. Drinken had ze wel al gedaan. Tot ze ineens in het badje sprong  :D Ze was wel een beetje geschrokken en ging er meteen weer uit... Maar ik vind het al een hele prestatie dat ze er al uit zichzelf is ingegaan  :-*

Groetjes
Romy

Kimm

haha ik zie het al helemaal voor mij ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Romy,

Haha, kunnen kiezen is gaaffff, maar kan ook moeilijk zijn! ::)
Zou ik ook doen hoor, rekening houden met mijn vriend.
Vind ik zelfs erg belangrijk..... en handig..... moet ie 't ook bij jou doen ;) :D ;D :P
Een cinnamon opaline bontje is prachtig, maar een albino ook hoor!!  Haha, dus aan mij heb je niks ;D
Ik vind badderende valkjes ook zo leuk. Toevallig vanmorgen, ging Gijsje, sinds een tijdje, weer badderen.
En gisteren ben ik met Guusje en vanmorgen met Indy onder de douche geweest. Erg leuk, maar daarover meer (moet ik nog doen!) in m'n eigen boekje :D
Is een hele mooie tip die je kreeg van Rianne.
Je ziet een valkje en ineens ben je gigantisch verliefd ::).....is geweldig om mee te maken!! :D :D

Succes met alle drukte,
Groetjes, Marian

Romy

Hoi Marian

Ja errug moeilijk om te kiezen hoor  :P En zeker als er verschillende meningen zijn  ;D
Badderende valkjes zijn inderdaad super om te zien  :D Jammergenoeg is Flupke niet meer in haar badje gegaan deze namiddag, maar ze is eigenlijk al de hele tijd heel lui  ::)
De camera heb ik gevonden, maar ik krijg hem niet aan de praat. En ja er zitten batterijen in  ;D Maar ik vrees dat ze allemaal plat zijn  :(

Als het mogelijk zou zijn, zou ik erg graag op voorhand eens langsgaan bij Mandy, maar ik vrees dat dat wegens ons drukke schema niet mogelijk zal zijn... Jammer!

Groetjes
Romy

Rianne

Citaat van: Romy op 28 mei 2009, 20:07:55
Hoi Rianne

Ja het is waar dat je soms plots verliefd kan worden op een valkje. Mochten er geen andere mensen zijn die een valkje gereserveerd hebben, dan kunnen we het op die manier doen. Maar de valkjes bij Mandy zijn meestal al snel gereserveerd. En het is nogal moeilijk om even te gaan kijken want ze woont heel ver. M'n vriend zou het niet zien zitten om 'zomaar' eventjes op en neer te rijden...

Groetjes
Romy

Misschien dat ze een foto wil sturen van de beschikbare kleintjes? Of zijn die nog niet zo oud?

Romy

Hoi Rianne

De eerste eitjes zijn pas gelegd  ;D
Mandy zal me zeker op de hoogte houden en ik verwacht wel dat ze foto's van de mogelijke popjes zal opsturen. Dus dat maakt al veel goed  ;)

Groetjes
Romy

Rianne

Ooh dus je hebt nog even bedenktijd! :P

Romy

Hoi Rianne

Ja hoor, veeeeeeeeeeeel bedenktijd  :D Het is de bedoeling om het valkje in augustus op te halen.

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Het is Flupke nog niet gelukt om te badderen... Het is echt zo'n schijterdje...
Wel heeft ze al verschillende keren ervan gedronken, en ze heeft ook al een paar keer geprobeerd met haar pootje erin te gaan staan. Maar ik denk dat ik een beetje teveel water in het potje had gedaan. Het potje zelf is redelijk diep, en ik had die halfvol gedaan, maar dat is blijkbaar toch nog redelijk diep voor Flupke. Nu is er een bodempje in, maar vandaag heeft ze nog geen pogingen gedaan...

Groetjes
Romy

Guinevere

Citaat van: Romy op 29 mei 2009, 15:46:45

Mandy zal me zeker op de hoogte houden en ik verwacht wel dat ze foto's van de mogelijke popjes zal opsturen.

Maak je daar maar geen zorgen over ! Je krijgt een hele collectie in je mailbox als het tijd is om te kiezen. Elke vogel van alle kanten gefotografeerd  ;D Leuk hoor !
Ik ga mijn nieuw ventje volgend weekend bij haar ophalen. Kan al niet wachten !  ::)

Wat de mutaties betreft :
Ik zie heel graag opaline bont, heb er hier thuis zo eentje zitten.

Dat geel steekt zo af tegen dat donkergrijs, ik vind het heel mooi.
Als je het wat zachter wil is cinnamon opaline bont ook mooi natuurlijk !
Albino ben ik zelf niet zo voor te vinden, maar smaken verschillen hé !

Succes met je keuze en ik duim dat alles goed mag gaan met het nest van Adam&Eva !

Guinevere

Citaat van: Guinevere op  1 juni 2009, 22:12:46
Citaat van: Romy op 29 mei 2009, 15:46:45

Mandy zal me zeker op de hoogte houden en ik verwacht wel dat ze foto's van de mogelijke popjes zal opsturen.

Maak je daar maar geen zorgen over ! Je krijgt een hele collectie in je mailbox als het tijd is om te kiezen. Elke vogel van alle kanten gefotografeerd  ;D Leuk hoor !
Ik ga mijn nieuw ventje volgend weekend bij haar ophalen. Kan al niet wachten !  ::)

Wat de mutaties betreft :
Ik zie heel graag opaline bont, heb er hier thuis zo eentje zitten.

Dat geel steekt zo af tegen dat donkergrijs, ik vind het heel mooi.
Als je het wat zachter wil is cinnamon opaline bont ook mooi natuurlijk !
Albino ben ik zelf niet zo voor te vinden, maar smaken verschillen hé !

Succes met je keuze en ik duim dat alles goed mag gaan met het nest van Adam&Eva !

Romy

Hoi Guinevere

Mochten we een opaline bont popje ophalen, dan is het zowieso een cinnamonnetje. Daarin ziet ze het verschil tussen een pop en een man.
Maar dat vind ik net zo mooi eraan  ;)
Smaken verschillen inderdaad!

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Het is de laatste dagen geen mooi weer meer geweest, dus we hebben niet meer buiten gezeten en haar badje is dus niet meer in gebruik geweest. Maar ik denk dat ik een oplossing heb gevonden om haar vrees te overwinnen. Ik denk erover om keitjes in het bakje te doen, waardoor het 1 minder diep wordt en 2 ze zichzelf er niet meer in ziet.
Alleen weet ik nog niet zo goed welke steentjes of keitjes ik hiervoor zou gebruiken en waar ik die dan zou halen...

Groetjes
Romy

Always look..

Ik zou voor aquarium steentjes gaan, te koop bij dieren winkels in verschillende grote en kleur ;)

xx Sanne en de mannen