Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi!

Ja dat is inderdaad een goed idee! Daar had ik nog niet op gedacht.
Dankjewel!

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Hebben jullie al gezien dat Flupke meedoet aan de fotowedstrijd van juni "het mooiste witmaskertje"?
Als jullie vinden dat Flupke de mooiste is, dan nodig ik jullie van harte uit om te stemmen op Flupke   :D

Groetjes
Romy

Marian

Hoi Romy,

Wat leuk dat je meedoet, dat deed ik ook de vorige maand ;)
Ik ga zeker kijken en stemmen!!
Hoe is 't met de studie?

Groetjes, Marian

Romy

Hoi Marian

Dankjewel!
Dinsdag heb ik m'n eerste examen. Eigenlijk heb ik ruim voldoende tijd om de leerstof ingestudeerd te krijgen, waardoor de druk niet echt hoog is momenteel. En druk is nu net wat ik nodig heb om goed te kunnen studeren  :-\ Een beetje een vervelende situatie dus, maar dat zal snel verbeteren als het eerste examen dichterbij komt.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

hoe gaat het met flupke?
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Met Flupke gaat alles goed! Alleen vindt ze het wel heel jammer dat ze niet meer buiten kan staan omwille van het slechte weer. Telkens als ik naar de achterdeur ga, begint ze te schreeuwen, alsof ze zegt "ik wil ook mee"  ;D
Verder profiteert ze heel erg van mijn goedheid  ::) Als ze 's middags bij me zit, dan nestelt ze zich heel stilletjes in m'n nek, in de hoop dat ze dan langer bij me mag blijven zitten. En het lukt haar nog ook  ;D :P
Haar gewicht blijft netjes en haar kont ook  :P Dus daar zijn we heel blij mee.

Groetjes
Romy

Kimm

ach wat is het toch ook een schatje zeg! heerlijk hoor  ;)

Romy

Hoi Kim

Ze is inderdaad een ongeloofelijke schatje  :-* Ik kan me geen liever valkje voorstellen. Het enige minpuntje is misschien dat ze af en toe iets met m'n ogen heeft, dan gaat ze er ineens naar happen en dan moet ik heel goed opletten of ze heeft m'n oog te pakken  :o Maar verder is het een lieverdje hoor  :P ;)

Groetjes
Romy

Kimm

haha heel herkenbaar en vooral de wimpers doen ze bij mij. daar moet je inderdaad mee uitkijken, voor je het weet moet je een kunstoog aanschaffen  ;D

Romy

Hoi Kim

Bah een kunstoog. Dan moet ik op films denken waar zo'n vieze mannetjes in meedoen met een kunstoog wat volledig de verkeerde kant op kijkt  :-X
M'n wimpers laat ze gelukkig met rust. Maar waar ze wel graag gaatjes in maakt, is in m'n ooglid. Ik denk dat ze de rimpeltjes wil vastnemen als ik m'n ogen dichtknijp  ::) Misschien omdat ze aan m'n oog zelf wil geraken op die manier :P Lekker een gaatje maken door het ooglid, om wat aan het oog zelf te prullen  :o ::)

Groetjes
Romy

Kimm

whahaha, een piercing, helemaal gratis gezet door flupke ;D
hihihi vieze mannetjes ;D  ;D  ;D

Romy

Hoi Kim

Zo ver had ik nog niet eens gedacht : een gratis piercing  ;D Maar nee, ik wil toch liever geen hebben  :P Nu alleen Flupke nog overtuigen  ;D

Groetjes
Romy

Kimm

straks heb je een veer door je oog  ;D  :P

Romy

Dat zou pas een originele piercing zijn  ;D :P

Romy

Hoi iedereen

Ik heb een mailtje ontvangen van Mandy : al de koppeltjes zitten nu op eitjes  :D Het zal nog moeilijk worden om een mutatie te kiezen als we zoveel keus hebben  :)

Groetjes
Romy