Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Romy,

Haha, dus ik kan een gratis piercing bij jou laten zetten ;D ;D
Kiezen.... die... of die... nee die.. of toch maar die....kiezen ::).......heel veel sterkte dan maar!!!.... :-\ ;D ;)

Fijn weekend verder, Marian

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hey Romy,

Ik ben weer een klein beetje bijgelezen.
Ik zie dat je examens er weer aankomen. Spannend hoor  :) Tot nu toe ben je er steeds goed doorheen gerold, dus ik heb nu ook weer de grootste vertrouwen in je  :-*

Super dat het zo goed gaat met Flupke! en dan straks een nieuw vriendinnetje erbij. Ik ben benieuwd hoe ze daar op zal reageren!

Schitterend trouwens dat de koppeltjes van Mandy eitjes heeft! Gelukkig broeden ze nu. Als ze al jongen had gehad dan had jij er nog een hele dobber er aan gehad om je goed te concentreren op je examens  ;D

Meis, heel veel succes deze week en een grote knuffel voor Flupke.

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Romy,

geweldig dat het koppeltje van Mandy op eitjes zit.

Dat happen naar je ogen............kan het niet zo zijn dat Flupke je als partner ziet. Valkjes doen dat namelijk bij elkaar ook. Dan pikken ze met hun snavel net boven hun oogjes.

Verder wil ik je heel veel succes wensen voor dinsdag. Zet m op.

Liefs,

Anja

Romy

Hoi Chico

Ik denk dat je zelf niet te kiezen zal hebben als je een piercing wil laten zetten door Flupke hoor. Zij zal wel voor jou kiezen  ;D

Hoi Kim

Ja he  :D De eerste 'stap' is zien welke eitjes bevrucht zijn  :)

Hoi Monky

De examens zijn inderdaad spannend. De laatste na 6 jaar studeren! Dankjewel voor je vertrouwen, dat betekent veel voor me  :-*
Ik ben ook ongeloofelijk benieuwd hoe Flupke gaat reageren op een ander valkje. Dat zullen we in eerste instantie al merken bij Anja. Daar ben ik wel blij om. Mocht het ongeloofelijk tegenvallen (wat ik eerlijkgezegd niet denk), dan kunnen we haar vriendinnetje nog altijd annuleren. Maar ik denk dus echt niet dat ze slecht zal reageren. Ik vermoed dat ze in het begin wat bang zal zijn, maar eens ze gewoon is, dat ze dan snel vriendjes zal maken.
En je hebt 1000% gelijk dat het goed is dat de koppeltjes van Mandy nu broeden. Want als de eitjes nu zouden moeten gaan uitkomen, dan was dat een extra afleiding van m'n examens  ;D Ik ben zowieso al teveel bezig met de verhuis, ipv m'n examens   :P
Dankjewel voor je succeswensen en Flupke krijgt je dikke knuffel deze middag na het eten  :-*

Hoi Anja

Super he dat alle koppeltjes nu broeden! Laat ons duimen dat ze allemaal bevrucht zijn  :)
Ik wist niet dat koppeltjes boven de oogjes van hun partner happen. Misschien is dat wel de reden waarom Flupke dat bij mij doet. Want ik denk wel dat ze mij een beetje ziet als partner. Vooral in het begin was ze ontzettend veel bij mij en zag ze geen andere mensen, behalve in het weekend. Als ze nu ergens van schrikt of zo, dan komt ze altijd meteen naar mij, nooit naar iemand anders. Maar ik probeer haar wel zoveel mogelijk te doen wennen aan andere mensen, en partnergedrag probeer ik te negeren. Zo ga ik nooit op haar in als ze kippetje zit, en ik streel haar nooit op haar rugje.
Hopelijk zal ze straks veel hebben aan haar vriendinnetje  :)
Dankjewel voor je succeswensen  :-*

Groetjes
Romy

*Manon*

Hoi hoi Romy,

Na mijn vakantie is er wellicht iets mis gegaan, kreeg geen notificaties meer van je boekje, met als gevolg.... mega veel blz terug lezen... maar ik ben er weer en lees dat je een popje van Mandy krijgt... leuk joh!!
Ik ben benieuwd wat jullie gaan uitzoeken... leuk werk hé  ;)

Succes met je examens de komende tijd en veel plezier van de voorbereidingen op jullie huis... leuke tijden ga je tegemoet zeg.
Geniet er maar van!

Groetjes Manon

Romy

Hoi Manon

Je hoeft je daarvoor zeker niet te excuseren hoor. Er loopt ook wat fout met de notificaties van jou boekje. Ik krijg er helemaal geen meer waardoor het voor mij erg lastig is om het te volgen.
Dankjewel voor je succeswensen  :-*

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Het gaat goed met Flupke, behalve dan dat ze sinds dit weekend weer plakpoepen heeft. Het is begonnen de zondagmorgen. Daar weten we wel van hoe het gekomen is. 's Nachts heeft m'n moeder een smsje gekregen en haar gsm lag in dezelfde ruimte als waar Flupke staat (de living) en elke 5 minuten herhaalt die gsm een toontje tot je het berichtje gelezen hebt... M'n moeder hoorde om 3u 's nachts dat haar gsm ging en heeft hem dan afgelegd. Maar ondertussen had die wel 3u elke 5 min getuut... Gelukkig is Flupke er niet ontzettend van geschrokken, maar ze moet er wel nerveus van geworden zijn denken we.
Sindsdien heeft ze er opnieuw last van. Ze is nochtans zo gezond als een visje  ;D

Straks vertrek ik naar Leuven want morgen heb ik m'n eerste examen om 11u. Spannend  :) In de namiddag kom ik dan alweer naar huis, dus Flupke hoeft me niet te lang te missen. Vrijdag is dan m'n tweede examen en daarvoor vertrek ik dan opnieuw de avond ervoor, en in de namiddag ben ik dan alweer terug.

Groetjes
Romy

Always look..

Balen van de plakpoep bij Flupke, ik hoop dat het snel weer normale poepjes worden!

Succes morgen, maar dat gaat vast en zeker goe komen!

xx

Romy

*Manon*

Hoi Romy,

Hé wat balen nu weer dat Flupke weer plakpoep heeft... hopelijk is het van tijdelijke aard.

Heel veel succes morgen met je examen  ;D ;D

Liefs Manon

Marian

Hoi Romy,

Heel veel succes morgen!!! :D

Groetjes, Marian

Romy

Hoi Manon

Dankjewel  :D

Hoi iedereen

Ik ben terug thuis!
M'n examen is heel goed gegaan. Dat zei de prof zelf  :D Ik ben dus erg tevreden.

En Flupke ook. Al ben ik nog geen 24u weggeweest, toch is ze heel blij van me te zien. Ze kan geen genoeg krijgen van gekroeld te worden  ;D

Vrijdag heb ik het volgende examen. Daarvoor vertrek ik donderdagavond en tegen vrijdagmiddag zal ik terug thuis zijn.

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik heb een mailtje gestuurd naar Mandy omdat ik haar nog niet op de hoogte had gebracht van het feit dat Flupke misschien geen vriendinnetje zou aanvaarden. Ik vroeg haar wat de mogelijkheden waren.
Zowieso raadt ze me aan om zeker een half jaar af te wachten. Maar ze stelde me ook gerust dat popje normaal niet gaan vechten.
Het leukste zou het natuurlijk zijn dat Flupke en Leni heel lief voor elkaar zijn en zelfs samen gaan kroelen en zo. Maar mocht dat niet het geval zijn, dan zou ik al tevreden zijn als ze samen in 1 kooi kunnen zonder dat één van de twee daardoor gestresst is. Want 2 kooien is zowieso geen optie. De enige reden dat we een valkje erbij nemen, is voor Flupke, en niet voor onszelf. Dus als Flupke er helemaal niks aan heeft, dan kan Leni in het slechtste geval terug naar Mandy en dan zal zij een oplossing proberen te zoeken. Wel is het zo dat Leni dan tam moet zijn. Maar dat zal geen probleem zijn.

Zonet heb ik Flupke haar blauwe kakbak opnieuw gevuld met lekkers en er een hele bos hooi overheen gedaan. Ze is nu aan het scharrelen, maar blijkbaar heb ik de trosgierst toch een beetje té goed verstopt want ze vindt niks  :-\ En dan geeft mevrouw het snel op hoor  ::)
Ook heb ik een aantal trosjes trosgierst verstopt onder de zonnebloem die ze aan het aanvreten is. Hoe meer ze de zonnebloem kapot maakt, hoe meer trosgierst ze zal vinden  :D Ik hoop dat ze het snel door heeft  ;)

En nu ga ik verder met studeren... 

Groetjes
Romy

Guinevere

Hoi Romy,

Ik ben ondertussen ook weer bijgelezen !

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn vogels : ik had Ivo als eerste en die was heel tam. Toen nam ik Bruna erbij (van Mandy) en het heeft toch een tijdje geduurd voor ze elkaar als partner gingen beschouwen.
Ze konden wel samen in een kooi hoor, maar het was geen grote liefde.
Ondertussen is dat helemaal goedgekomen hoor !  ;D

Succes met het kiezen van een mutatie !

Groetjes,

PS : Ik haal nu zondag mijn Casper op bij Mandy, het werd tijd want het wachten duurt lang !  ::)