Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Romy,

Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken om Flupke.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Dankjewel  :-*

Ik ben blij om te lezen dat jij ook zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken!

Groetjes
Romy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Mara

Hoi Romy

Hoe is het examen gegaan? Sorry dat ik zo weinig reageer, maar heb het druk gehad maar probeer wel altijd te lezen bij jou.

Hoe is het met Flupke?

Mara

Romy

Hoi Mara

Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen hoor. Het is begrijpelijk dat er momenten zijn waarop je het te druk hebt om te valkparkieten!

Lief dat je vraagt naar m'n examen, maar het is niet zo goed gegaan  :'( Ik had nochtans heel veel van bio verwacht, omdat ik het zo'n boeiend vak vind en er daarom erg veel aan geleerd had... Maar de vragen lagen me niet (grote, globale vragen) en ik heb ook een aantal blunders geslagen toen de prof bijvragen stelde. Ik was helemaal van m'n melk omdat ik zo teleurgesteld was in mezelf. En nog altijd eigenlijk...

Hopelijk gaat het morgen beter, maar morgen is het moeilijkste examen van allemaal  :-\ Fysiologie en endocrinologie van de voortplanting, superingewikkeld... Dat moet je eigenlijk vanbuiten blokken, maar dat kan ik niet goed  :-\

Met Flupke gaat het gelukkig wel héél goed  :D Ze is haar lieve, blije zelf en eet goed en haar gewicht is ook super (ongeveer 76 gram)
Wel heeft ze deze week een plakpoep gehad, maar toen vroeg ik aan m'n moeder of ze een stukje brood gegeven had, en dat had ze... Waarschijnlijk komt het daardoor dus.

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy ...wat jammer dat het wat mis is gegaan met biologie he ....ik hoop dat je toch nog voldoende gaat hebben en niet opnieuw moet doen he ! Veel succes morgen met Fysiologie ....hopelijk gaat het stukken beter hoor ! Het is natuurlijk geen makkelijk vak he ! Ik duim ok ! Grtjs Ann

Romy

Hoi iedereen

M'n examen gisteren is goed gegaan  :D Ik ben heel erg blij want dit was het moeilijkste examen van allemaal!
Ook heb ik te horen gekregen dat wie niet geslaagd was voor biologie (het vak waarvoor ik vrees), dat ze het dan meteen zei. En bij mij heeft ze niks gezegd, dus waarschijnlijk ben ik toch geslaagd!

Met Flupke gaat het trouwens erg goed! Ze is heel levendig en vliegt veel. Ik zal haar gewicht in de gaten moeten houden. Maar nu moet ik weg, ik ga samen met m'n moeder shoppen :) Deze middag zal ik Flupke eens wegen.

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Zonet heb ik Flupke gewogen. Dat was nadat ze een tijdje bij me had gezeten. Nu zit ze in haar kooitje en ze had blijkbaar reuzenhonger want ze is aardig aan het schransen  ;D
Ze woog netjes 74 gram  :D Daar ben ik erg blij om :)

Ze was erg blij deze middag om ons terug te zien  :-* Dat toonde ze door bij me te gaan zitten en met haar koppie tegen m'n kin te duwen  :-* Het is zo'n schatje!!  :-* :-* :-*

Toen ze daarnet op m'n schouder zat, ging ik even dicht bij een spiegel staan. Dat had ik al een paar keer gedaan, maar toen leek ze een beetje bang en liep weg. Voor het eerst deze keer liep ze niet weg en deed ze een bescheiden poging om dichter bij de spiegel te gaan. Maar toen schrok ze toch en ging weer weg. Ik hoop heel erg dat ze goed reageert op een nieuw valkje!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy ....maar natuurlijk gaat Flupke goed reageren op een nieuw valkje hoor ! Het worden de beste maatjes !Daar zit toch heel veel kans in he ! Heel erg proficiat met je examen van vorige keer en wat een geluk dat het zo goed is gegaan he ! Het zal waarschijnlijk wel heel belangrijk voor je zijn dat je er door bent he ! Grtjs Ann

natacha

Hallo Romy,

Goed zeg dat je examens goed gegaan zijn. Je zult wel blij zijn dat ze gedaan zijn  ;D
Ben ook content dat het met Flupke zo goed gaat. Schattig dat hoofdje tegen jou kin.  ;D

Groetjes
Natacha

Romy

Hoi Natacha

Ik heb nog 2 examens hoor  ;) Maandag en donderdag.
Gelukkig zijn het geen blokvakken. Het eerste vak is Seminarie Seksuologie en dat gaat eerder over attitude, correct spreken over seksualiteit,...
Donderdag heb ik dan Seksuele Psychologie en dat is volledig open boek examen en we hebben al alle examenvragen  ;D
Dus het is niet meer zo stressy!

Het is inderdaad heel schattig hoe ze haar kopje tegen m'n kin duwt, echt zooooooooooooooooooooo lief  :-*

Deze morgen is ze trouwens redelijk onrustig  ::) Dat is best wel een beetje vervelend  :-\ Maar gelukkig moet ik dus niet superhard blokken!
Ze heeft trouwens kiemzaadjes gekregen, maar ze heeft het te druk met druk zijn  ;D Hopelijk 'ontdekt' ze het potje vooraleer ik het moet weghalen  ::)

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Fijn dat je examens goed gegaan zijn  :)

Wat is Flupke toch een schatje  :-*

Ik wil je voor volgende week nog veel succes wensen en dat de laatste loodjes ook goed gaan.

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Hoi Romy,

Veel goede berichten hier hoor... Flupke die het goed doet, examens die goed gaan.. Heerlijk!!

voor komende week nog even veel succes met de nog komende examens.. maar als ik je zo lees zit dat wel snor!!

Fijn weekend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

kimmie

Hoi Romy,

Fijn dat je moeder het zo goed met Flupke kan vinden...

Bijna van je examens af...
Die laatste 2 red je ook wel ;)
Succes in ieder geval...!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady