Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Monky, Debbeltje en Kim

Dank jullie wel voor de vele succeswensen :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Wat fijn dat je 2 examens toch goed zijn gegaan.

En met Flupke gaat het ook goed lees ik. Helemaal geweldig zeg.

Voor volgende week alvast heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes gewenst en het gaat je wel lukken hoor.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Het gaat inderdaad goed hier, en met Flupke ook!
Nu ben ik terug op m'n studio en is Flup thuis. Maar morgenmiddag om 12u heb ik al examen, dus ik hoop rond 15u alweer thuis te zijn.
Dankjewel voor het succeswensen!  :-*
Ondertussen ben ik al aan het aftellen tot het einde van de examens én ons vertrek op reis :D Nog 5 keer slapen!

M'n moeder raakt trouwens steeds meer gehecht aan Flupke, en ook bezorgd! Zo vroeg ze me vandaag of haar neusdopjes niet te rood waren  :D Dat waren ze inderdaad, maar als ze gepoetst heeft en daardoor heeft zitten niezen, kunnen ze wat roder zijn. Na een uurtje is er dan niks meer van te merken.
Maar ik vond het wel lief van m'n moeder dat ze bezorgd was om Flupke  :D
Een heel fijn en geruststellend gevoel!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Graag gedaan.

Erg fijn dat je moeder zo bezorgd is om Flupke.

Nu even een officiele wens omdat ik morgen wrsl te laat zal zijn.

Groetjes Anja

Romy

Romy

Hoi iedereen

M'n voorlaatste examen is goed gegaan!
Nu op naar de laatste  :D

Ondertussen ben ik thuis en ik heb Flupke kiemzaadjes gegeven. Deze keer zonder eivoer. En smullen dat ze doet  ;D

Groetjes
Romy

kimmie

Hoi Romy,

Wat fijn dat je voorlaatste examen goed ging...
Nog maar 1 te gaan...!!

Wanneer krijg je de uitslag van je exmanes..??

Leuk gezicht is dat he, als ze ergens van genieten...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Anja

Hoi Romy,

Fijn dat je examen goed gegaan is. Wanneer heb je het laatste?

Hoe is het met Flupke?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Romy ....wat goed dat je voorlaatste examen ook
zo goed is gegaan ! Zet em op meid ! Nog eentje te gaan
en dan een welverdiende uitslag wens ik je !
Ik hoop dat je laatste examen net zo goed gaat als de
andere die je gedaan hebt ! En ik wens je heel veel succes met de uitslag ook en wat leuk dat het ook goed gaat met Flupke ! Krijgt hij er een nieuw vriendinnetje bij ook
in de zomer ? Wat zal je dan nog meer kunnen genieten he en Flupke met een soortgenoot ....wat lief ! SUCCES !!!
Grtjs Ann

Romy

Hoi Kim

De officiële datum waarop we onze uitslag krijgen is nog niet bekend. Maar ik verwacht dat het ergens eind februari zal zijn.
Het is prachtig om te zien als valkjes ergens van genieten  :D

Hoi Anja

M'n laatste examen heb ik donderdag om 13u30. Het is mondeling met schriftelijke voorbereiding. Hopelijk mag ik bij de eersten bij de prof gaan, want ik zou graag vroeg thuis zijn om m'n koffers te pakken! Daarna wil ik dan vroeg in m'n bed, want vrijdagmorgen moeten we vroeg op de trein richting luchthaven :)
Met Flupke gaat het goed. Gisteren heb ik haar in de namiddag gewogen en toen was ze 72 gram. Ietsje minder dan anders, maar ze heeft erna wel héél erg gesmuld van de kiemzaadjes. Ik maak me dus niet echt ongerust maar hou haar gewicht wel in de gaten.

Hoi Ann

Dankjewel voor het succeswensen! M'n uitslag zal vast nog even op zich laten wachten...
Flupke krijgt er inderdaad een vriendinnetje bij in de zomer.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ook ik wil je even heel veel succes wensen. en wat fijn dat je moeder zo aan flupke gehecht raakt. dat doet je toch wel goed, dan ga je ook met vertrouwen weg he? Ben blij dat alles goed gaat met flupke!. nou meid, succes!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim(m)

Dankjewel voor het succeswensen!
Het is echt super hoe m'n moeder aan Flupke hecht  :-*

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik heb daarnet de schrik van m'n leven opgedaan  :o
Samen met Flupke ging ik in de garage en de poort stond een heel klein beetje gekanteld, om de buis van de droogkast naar buiten te kunnen steken. Het is al heel dikwijls geweest dat ik zo met Flupke naar de garage ging. Ze was altijd heel flink. Maar nu begon ze ineens te vliegen  :o  (waarschijnlijk omdat beide auto's weg waren en er dus heel veel plaats was) Ik natuurlijk hysterisch beginnen roepen, maar mevrouwtje vloog steeds meer een meer en ze ging ook steeds dichter bij dat kiertje... Op een gegeven moment zat ze zelfs op de ladder naast dat kiertje  :o Gelukkig ging ze niet naar buiten maar probeerde ze te vliegen en landde dan op de grond! Ik heb ze meteen opgepakt en terug meegenomen naar binnen!
NOOIT maar dan ook NOOIT neem ik haar nog mee in de garage als de poort op een kiertje staat !!!!!

Gelukkig is dit goed afgelopen!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy ...whauw....dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn zeg !
Stel je voor dat ze naar buiten was ....pffff. je mag er niet aan denken he wat er kon gebeuren ! Wel ...gelukkig deed ze dat niet he !
Ik geloof best dat je ze nooit meer mee neemt als de deur op een kiertje staat ! Ik ben blij dat je examen goed verlopen is ! Nu maar wachten om bij de proff. te gaan he ! Ben je niet zenuwachtig ?  Grtjs Ann

Anja

Romy,

Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou kunnen zijn zeg.
Je blijft zoiets doen tot het (bijna) mis gaat en dan kom jezelf eigenlijk pas tot inkeer.

Nou geef Flupke maar een dikke knuffel en voor jou een zuperdikke knuffel.

Ook alvast veel succes voor donder dag gewenst.

Groetjes Anja