Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Monky

Hi Romy,
Ik kom je alleen even succes wensen voor vanmiddag  :)

Groetjes,
Monky

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Monky

Dankjewel voor het succes wensen!
Ik wou dat het examen om 9u was, dan was ik er al vanaf  :-\ Die laatste uurtjes voor een examen zijn er altijd teveel aan... Pfff... Dat we maar snel avond zijn!

M'n moeder heeft me trouwens laten weten dat Flupke al flink gevlogen heeft deze morgen. Ze is dus in haar nopjes en daar ben ik blij mee :)

---------------------------------------------------------------------

Hoi Kimm

Dubbel succes, dan moet het zeker lukken  ;)

Groetjes
Romy

Nadja

Nou Romy,
Het uur van de waarheid is al bijna aangebroken. Heel veel succes strakjes en het zal vast wel lukken. Fijn dat het zo goed gaat met Flupke!
Nou, zet hem op!

Groetjes Nadja

Romy

Hoi Nadja

Dankjewel!

Ik ben gestopt met studeren want nu zijn m'n zenuwen zo hoog, dat ik er toch niks meer van opsteek :)
Nu ben ik wel te weten gekomen dat er mensen van m'n klas zijn die vanalles bij hun teksten hebben geschreven (teksten mogen meegenomen worden op het examen, blanco!).
Nou hoop ik dat er gecontroleerd wordt want dat is helemaal niet eerlijk!

Groetjes
zenuwachtige Romy  :P

Dierenfreackske

Hoi Romy ...met hun spiekblaadjes is het een beetje hun eigen gaan bedriegen dan he , en ja...
.hopelijk doe je het heel goed en wordt er gecontroleerd !
Succes meid ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Ann

Ik vind het ook bedriegen wat ze doen! Er is nu niet gecontroleerd geweest, maar ooit lopen ze nog tegen de lamp, daar ben ik zeker van!

Hoi iedereen

Het examen is gedaan en het was al even vreemd als het vak zelf  ::)
De eerste twee vragen zijn perfect gegaan. Die waren bijna letterlijk uit het boek dat ik op het laatste moment heb kunnen bemachtigen! We moesten er wel eigen voorbeelden bij geven, maar dat was niet moeilijk.
De derde vraag was héél vreemd, ik wist echt niet goed wat hij bedoelde maar ik heb wel zinnige dingen kunnen opschrijven  ;D De 4e vraag was een volledige toepassingsvraag en dat is natuurlijk moeilijk inschatten of dat goed is gegaan. Maar ik heb er wel een goed gevoel bij.
Dus over het algemeen is het goed gegaan en ik verwacht wel dat ik erdoor ga zijn  :D

Het is erg vervelend dat ik nog niet meteen naar huis kan want er staat superveel file op de ring rond Brussel  :( En ik moet die bijna helemaal nemen, dus dat wordt wachten... En ik verlang zo om naar Flupke te gaan! Al is het dan maar 1 dagje, toch mis ik ze al  :D

Gelukkig is ze in goede handen bij m'n moeder! Zo kwam ik eens naar beneden tussen het leren door, en ik zag dat m'n moeder aan het poetsen was met Flupke op haar schouder  :D
Ze vertelde me ook dat ze Flupke op een handdoek op de zetel had gezet toen ze de kerstboom opgekuisd heeft. En Fluppie bleef mooi flink zitten kijken  :D

Ik vind het erg fijn dat m'n moeder ook actief met Flupke bezig is, dat had ik niet verwacht  :D

Hopelijk is de file snel opgelost zodat ik naar huis kan om Fluppie een kroeltje te geven  :-*

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hey Romy ...wat goed zeg dat de vragen zo goed gingen he !!
Je hebt er ook veel voor gedaan he ! Het zal wel meezitten dan denk ik vooral als je er een goed gevoel bij hebt zelf he !
Wat lief van je ma dat ze zo met Flupke bezig is en hem uit zijn kooi laat terwijl je er niet bent !! Hij heeft nog vlug wat kerstspullen kunnen bewonderen he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Romy,

Wat fijn dat je een goed gevoel over je examen hebt.
Ik hoop dat je nu onderweg bent naar Flupke toe.

Leuk dat je moeder er toch ook veel mee bezig is. Flupke heeft wel degelijk haar hart gestolen.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Ann

Ik ben ook erg blij!
Nu op naar de volgende : biologie van de voortplanting.

Hoi Anja

Ik ben er ook erg blij mee! Rond 18u30 gisterenavond ben ik vertrokken en ik heb gelukkig geen erge file meer gehad. Ietsje over 20u was ik thuis.
Fijn he dat m'n moeder zo met Flupke bezig is! Alleen was ze gisterenavond vergeten Flupke haar bakje met zaadjes te verversen  :-\ Gelukkig had ik het gezien.

Groetjes
Romy

natacha

Haha Romy,

Maar goed dat jij ook af en toe oplet  ;D
Mijn moeder is jammer genoeg niet zo heel gek van valkjes, maar ze heeft er wel eens op gelet.

Blij dat het examen is meegevallen.

Groetjes
Natacha

Romy

Hoi Natacha

Gelukkig hangt er wel altijd een bakje pellets in haar kooi, dus ze kan eigenlijk nooit ineens zonder eten zitten.

Ze heeft vandaag kiemzaadjes gekregen en daar is ze echt dol op  :D

Straks ga ik terug naar m'n studio want morgenmiddag heb ik m'n volgende examen : biologie van de voortplanting.

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy ... succes met je examen van Biologie van de voortplanting ! Hopelijk gaat het net zo goed he !
En met flupke ook natuurlijk ! Het is fijn als je ook zo op je ma kan rekenen om op Flupke te passen he ! Ik duim voor je ,ok ?
Grtjs Ann :)

Romy

Hoi Ann!

Dankjewel voor het succes wensen! Vooral morgenmiddag vanaf 13u30 kan ik die duimen gebruiken  :P
We moeten met een groep van 16 mondeling examen doen. Ik hoop dat ik bij de eerste ben om bij de prof te mogen gaan want ik haat het als ik lang moet wachten! Meestal heb ik niet veel voorbereidingstijd nodig. Eens ik binnen ben in het lokaal, kan het niet snel genoeg gaan!!

Hoi iedereen

Ik ben zonet aangekomen op m'n studio. Morgenmiddag om 13u30 heb ik mondeling examen biologie van de voortplanting. Het exacte uur wanneer ik examen moet doen weet ik niet omdat we met een groep van 16 zijn die in 1 keer mogen binnen gaan om voor te bereiden. Eentje voor eentje mogen we dan vooraan bij de prof ons examen gaan verdedigen. Ik zie het wel zitten omdat het een vak is die mij erg ligt, ook al is het heel moeilijk.

Maar dat betekent ook dat ik hier nu alleen in Leuven ben en dat Flupke thuis bij m'n moeder is. Ik mis haar al  :-\ 's Avonds mag Flupke altijd bij me op de bank zitten terwijl ik tv kijk of aan het breien ben. Dat is zo ons momentje samen :) En dat moet ik nu missen  :-\
Gelukkig niet zo lang :) Morgen na het examen ga ik meteen naar huis (als het niet in de spits is, anders wacht ik nog even tot erna)

Ik heb trouwens ook erg goed nieuws : ik woog ze deze namiddag en ze woog 76-77 gram  :D Wel heb ik opgemerkt dat haar poepjes ietsje donkerder van kleur zijn dan anders. Het groene gedeelte is nog steeds groen, maar iets donkerder. Het witte is normaal.
Misschien komt het wel van de nieuwe snoepstok die ik haar gegeven heb  ??? Het is er eentje van een merk die ik voordien nog nooit gekocht heb. Gelukkig is het groen nog steeds groen en geen zwart, want dan zou ik me heel erg zorgen maken.
Ik denk niet dat ik me nu hoef zorgen te maken? Uiteraard hou ik het goed in de gaten :)
Verder eet ze erg goed hoor (dat is ook aan haar gewicht te merken natuurlijk  ;D) en ook gevarieerd. Vandaag heeft ze kiemzaadjes gekregen. Dat was smullen!!

Groetjes
Romy