Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Valerie

Super he dat er een valkje bij mag! Ik ben inderdaad héél blij en Flupke straks ook hoop ik.
Dankjewel voor het succes wensen! Ik ga blozen van je complimentje hoor  :-[ :D

Maar nu hebben we echt iets meegemaakt die niet door de beugel kan, vind ik! Het vak wat ik nu moet leren, daarvan hebben we alleen slides. Dat vind ik erg onhandig om te leren en daar staat natuurlijk alleen het minimum op. Nu blijkt er een boek te bestaan, nederlandstalig, waarin de essentie van dat vak staat EN dat je dat boek mag meenemen op het examen  :o :o :o :o :o
Dat heeft hij gezegd tegen enkele werkstudenten, maar niet tegen de reguliere studenten!
Dat boek is OOK niet meer te verkrijgen, grr!! Het moet besteld worden, maar dat lukt natuurlijk niet meer tegen vrijdag  :censuur
Ik vind het echt enorm  :censuur van de prof hoor! Nu probeer ik via een vriendin haar broer aan het boek te geraken, want het zou ergens in een bib zijn waar die jongen bij kan (verbonden aan zijn school). En nu duimen dat het lukt...

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Erg hè? Als je van sheets moet leren. Heb ik ook een aantal keren gehad in het verleden. Ik maakte altijd ontelbare aantekeningen tijdens die lessen en dan nam ik vaak ook nog wat over van mede studenten van dingen die ik gemist had. De docenten zouden toch beter moeten weten. Tja als er een boek is... waarom heeft hij er tijdens de lessen niet naar gerefereerd? Ik hoop echt dat je dat boek op tijd binnen hebt.
Heel veel succes met het verder studeren. Je gaat het helemaal goed doen. Ik heb er alle vertrouwen in  :D

En dan het vriendje voor Flupke  :) Heb je al een beetje nagedacht over de mutatie en geslacht?

Ik heb mijn valkjes gehaald bij:

• Karin (De Bonte Parel -Whooshy, Garath en Disa-)

• Kirsten (Valkcity -Isaura, Vesna en Dara-)

• Marga (-Ilo-)

• Ivana (Ivy -Yaro en Yara-)

• Caroline (-Zowie-)

Gizmo heb ik van een kweker uit Hoofddorp en Lulac had ik uit een dierenwinkel.

Ik heb met al deze kweeksters goede ervaringen en als er iets is met het valkje staan ze allemaal klaar om te helpen.

Misschien heb je er wat aan bij je keuze maken.

Veel plezier in elk geval met het uitkiezen  :)

Nogmaals succes met studeren en je examens!!

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik heb het boek deze middag kunnen bemachtigen en heb er meteen kopies van gemaakt zodat ik aanduidingen kan maken.
Het is echt een pak van m'n hart want bijna alles van de sheets staat in het boek  :o ;D
Het is echt héél lelijk van de prof dat ie niet naar dat boek gerefereerd heeft in de les!! Maar gelukkig heb ik hem nog gevonden, joepie!

Super hoor dat je even voor mij hebt opgeschreven waar jij je valkjes vandaan hebt gehaald  :-* Daar heb ik héél wat aan!! Dankjewel!

Ook bedankt voor het succeswensen met m'n examens :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Gelukkig dat je het boek nog hebt kunnen bemachtigen zeg. Wat dom van die prof zeg.

Heel veel succes alvast voor vrijdag.

Groetjes Anja

O ja hoe is het met Flupke?

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Super he! Ik ben héél blij dat ik het boek heb kunnen bemachtigen! Alleen zal ik morgen nog veel moeten leren, want niet alles staat er in natuurlijk.

Met Flupke gaat het héél erg goed! Deze avond woog ze 76 gram  :D Prachtig gewoon! En ze heeft nochtans heel veel gevlogen deze morgen. En genoten dat ze heeft!!!
Deze avond was ze dan weer heel rustig. Ze zat te snoezen op een kussen dat naast me lag in de zetel.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

wat een supergewicht van Flupke zeg. Ben echt trots op haar.

En op jou ook voor je goede zorgen voor Flupke.

Veel sterkte morgen met ehet leren.

Groetjes Anja

Valerie

Super dat je het boek hebt, Romy! Ik ga zeker oor je duimen. Je zult slagen! ;)

Romy

Hoi Anja en Valerie

Nu kan ik jullie toch echt niet teleurstellen he  :P Nu moet ik er wel door zijn!
Ik zal heel hard studeren hoor vandaag! Daarom ben ik ook speciaal een uurtje vroeger opgestaan...

Met Flupke is alles heel goed. Alleen is ze een beetje eigenwijs vandaag  :P Ze zit op haar kooi en wil er niet vanaf  ;D  ::) Nu zit ze te schreeuwen omdat m'n moeder is weggegaan. Ze wou haar pakken maar bleef dus zitten op de kooi  ::) Nou, dat moet ze dan maar zelf weten!

Groetjes
Romy

kimmie

Hoi Romy,

Wat fijn dat Flupke een vriendje of vriendinnetje bij krijgt...!!

Heel veel succes morgen met je tentamens...!!
En leerse vandaag...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Romy

Hoi Kim

Super he!
Ik ben echt zo benieuwd hoe ze gaat reageren op een ander valkje! Als ze vogeltjes ziet vliegen door het raam, dan doet ze superenthousiast en lijkt het wel alsof ze wil meevliegen  :D

Zopas heb ik vernomen dat het uur van het examen veranderd is  ::) Nu heb ik om 14u examen ipv 9u  >:( Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk want dat betekent dat ik een halve dag minder aan het volgende vak, biologie, kan leren. Dat staat maandagmiddag op de planning.
Ook betekent het dat ik in de vrijdagavondspits zal terecht komen  >:( Dus zal ik maar wat langer op m'n studio blijven en pas rond 18u huiswaarts keren  ::)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ook ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. zet m op meid! en ik duim voor je ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim(m)

Dankjewel!
Morgen om 14u  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy ...succes met de examens deze namiddag he ! Grtjs Ann