Mijn liefies, nieuw!!!! Zet m op ukkie!!!

Gestart door Lucky Charlie, 11 mei 2007, 20:20:15

« vorige - volgende »

trienke

Ukkie net weer wat bijgevoerd.

Ik vermoed toch dat het uitdroging is. De pap met wat druivensuiker ging er nu beter in als vanmorgen. :)
Hij lijkt ook iets helderder uit de oogjes te kijken.

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Toen ik uk uit t blok haalde zei ik ook al meteen tegen m'n moeder dat hij volgens mij uitgedroogd was. Als dat dus iid zo is zou dat toch wel beter moeten worden nu hij weer goed gevoerd wordt. Ik las, maandag geloof ik, ook een stukje over handopfok. Daar stond geloof ik ook bij dat als ze uitgedroogd waren ze dan donkerrose van kleur werden maar ik kan dit mis hebben hoor :P ::)
Wel goed dat ukkie nu al beter wilde eten :)

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Nu het bedelen nog terug komen, dan voeren bink en luck ukkie ook beter hoop ik.

De rest van de pap heb ik in de kooi gezet. Lucky en binkie zijn er gek op :P

Lucky Charlie

Haha, ik vind dat zo grappig he ;D
Maar ik hoop ook dat hij snel weer gaat bedelen, hier deed hij het nog wel, bij mij onder de lamp. Als ik even bij hem keek ging hij zo omhoog kijken en als ik dan weg liep ging hij hard roepen! maar ik wilde hem toen nog niet voeren omdat hij nog voer in zijn krop had en dat waren hele zaden :o toen voelde zijn krop ook hard aan en heb ik hem wat warm water gegeven wat hij dus heel graag wilde.

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Hallo

Ukkie is niet aangekomen. Ik denk dat hij nu weinig gevoerd meer word. Ukkie bedeld totaal niet, ook als ik hem voer.

Ik heb hem net weer gevoerd, maar meer dan 1 ml krijg ik er niet in.

Ik weet het niet, maar mischien is het toch beter voor volledige handopfok voor ukkie?

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Als hij niet meer door luck en bink gevoerd wordt en ook niet bedelt, en dus niet aankomt is het miss toch beter :-\ Maar waarom zou hij dan niet bedelen, als hij honger heeft zou je toch denken dat hij gaat bedelen. Maar hij moet toch genoeg voer binnen krijgen. Miss is het wel beter om hem dan helemaal met de hand groot te brengen...
Maar is de kans dan niet ook groot dat uk t niet red?

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Helaas heeft ukkie het niet gered :'(.
Ik heb me best gedaan, maar denk dat er iets mis was met hem.

Ik heb lutske net nog gebeld om het slechte nieuws te vertellen  :'( en gevraagt wat ze met hem wou doen. Ze vroeg of ik hem wou begraven. Dat ga ik morgen doen.

Rust zacht lieve uk, je was een kanjer. Doe je de groeten aan je broertjes en/of zusjes?

Groetjes Trienke

Mara

Hoi Lutske en Trienke

Jammer dat Ukkie het niet gered heeft maar misschien beter zo.....Rust zacht lieve Ukkie.

Mara

Lucky Charlie

Heyhey Allemaal.

Ik zie dat Trienke het nieuws al vertelt heeft.
Ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht maar vind het toch heel sneu en jammer :'(
Rust zacht lieve ukkie :-*
Je was een lief kuikentje :-[
En heel erg bedankt trienke, voor de moeite en de goede zorgen.

Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

Gister morgen had ik eigelijk het gevoel al dat ie de avond niet zou redden, Hij kon zich zelf niet goed op temperatuur houden ook al zat ie onder binkie en lucky.

Hij moet zijn gestorven tussen half 1 en 11 uur.
Ik twijfelde eerst om lutske nog zo laat te bellen. Maar wou graag weten wat ze met ukkie wou gaan doen.

Ukkie ligt nu lekker tussen de plantjes te rusten.

Hoi Lutske
Ik heb het graag gedaan :-*
WIl je die laatste foto nog hebben? Moet ik die hier plaatsten of je die via msn versturen?

Groetjes Trienke

Lucky Charlie

Hey Trienke,

Je mag hem hier wel plaatsen, je mag m ook sturen via mail wat je maar t makkelijkst vind.
En bedankt dat je m een mooi plekje in je tuin hebt gegeven :-*,

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

trienke

de laatste foto's van uk

Zoals je een beetje kunt zien, was zijn huid ook erg rood

Groetjes trienke

Christine

Wat jammer dat ukkie het niet gered heeft!
Lutste veel sterkte meid!

Trienke je hebt zeker je best gedaan!! Petje af hoor! :-*

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lucky Charlie

Dankje Christine :-*

hij heeft idd wel een erg rode/roze huid :-\ Dat hadden zijn broertjes/zusjes niet eens :-\

Het gaat hier verder heel goed met de valkjes. Ik heb het albinootje nog geen naam gegeven maar t gaat super met haar. Volgens mij vind Elmo haar ook wel leuk, hij zit naar haar te fluiten en steeds zo dicht mogelijk bij d'r. Nou is t niet zo geweldig als ze een koppeltje zouden worden omdat ze allebij rode ogen hebben. Maar dat zie we wel, zij is toch nog veel te jong ;)

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora