13 juli 2025, 21:01:54

De 2 Knots gekke Valkjes RoCky & ZaZoe

Gestart door Big-Nigge, 4 oktober 2006, 21:40:55

« vorige - volgende »

Big-Nigge

dankje voor de tip  ;D Wilma ;) echt wel  :-* Dikke Snavel zoentje van Rocky  ;D ;D ;D
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Big-Nigge

16 november 2006, 19:17:54 #197 Last Edit: 18 november 2006, 17:28:48 by Big-Nigge
vandaag heb ik worm kuur gehaalt voor Rocky (ben ook naar Dierenarts in bergem)geweest ...met een spuitje er bij en ik moest in zijn snaveltje doen...en over 1 week nog een keer doen ... maar gerum (dat betekend zielig) ..Rocky deed schudden en die dacht wat is dat voor vies eten  :-\ ...maar ik had heb effe verwent met eivoer papje zonder pittjes want dat vind die zo lekker...en ik had Rocky  dit gegeven : 0.1 geven en klein beetje boven de 0.1
want zat ook luchtbeltje ... ik hoop dat nu alles goed ga met mn kleintje ...maar ik stop met typen ik ga effe Rocky uit halen

en trooste...

Groetjes amy en Rocky p.s ik ben vrij vandaag eindelijk  :)

Big-Nigge

Gister was Rocky bang en helemaal niet lekker in zijn vel...maar nu speelt hij en fluit hij naar mij eindelijk  ;D :D ...en mn nieuwe weegschaal; voor Rocky werkt prima...ik kan vanavond kijken als die aan gekomen is..bij pap voeren want van morgen om 10.30 was rocky 75 gram...en toen ging die beetje eten en ik deed effe op weeg schaal was Rocky 77 gram  ;D ik hoop dat nu goed komt..want pittjes eten vind die leuker dan pap eten ...maar dat moet effe ...tot dat nie af valt... ;) en dit was het voor effe voor rocky Groetjes Amy en Rocky  :-*  :-*  :-*

Big-Nigge

vandaag hbe ik voor rocky Eindelijk een nieuwe bakje (weer ) gevonden maar dan zijn lieverlings bakje en het was ook de laatse  :o ze zijn voor parkieten..maar Rocky vind die zo fijn ..je kan de dak er afhalen en je kan op hangen ..en aan de bakje zit soort voetstukje kan die op staan...en ik heb eten gekocht...met kleine zonnepitjes ( kan die oefen) en daar door heen zit parkietvoer...en Rocky vind het kei lekker...en het Worm spuitje is die lang vergeten..alleen over 13 dagen moet die nog een keer...gerum (zielig) maar het is voor hem best wil..en Rocky zit bekant een kwartier in zijn nieuwe bakje met nieuwe voer..eten en spelen  :o Nouw zo kun je valkje ook plezier maken  ;D  ;D  ;D  ;D hahaha en vanavond om 19.00 ga ik Rocky weer wegen ... ;)

en dit was het weer voor effe...en foto en filmpjes komen straks aan of volgende weekend Groetjes amy en Rocky

Riny

Hoy Amy
Rocky wordt maar erg verwend door jou geloof ik.
Fijn dat het zo goed gaat.
Groetjes Riny :D

Big-Nigge

18 november 2006, 17:30:40 #201 Last Edit: 18 november 2006, 17:32:28 by Big-Nigge
Dankje wel Riny  ;) ja ik ben gewoon erg bezorgigt om dieren en voor al omdat ik Rocky kreeg toen die een baby was  :-[

snapje  :D

Groetjes amy en Rocky

p.s Rocky probeerde op zijn nieuwe Schommel stokje maar vergeeft rocky viel naar benden ...( was toch nie hoog ) en Rocky fluiten of wil zegen ik ben in Oke ahahha

Big-Nigge

mensjes de nieuwe verhaaltje van Rocky is net gemaakt en de foto ook ( om 17.48) allen nog upload!! :D:D:D

gr amy en Rocky

Big-Nigge

hier zijn nieuwe foto van Rocky  ;D :D

7 foto  8)

Echt Rocky is gek op oorbellen  :D ;D

Rocky vind ook fijn op mijn schouder zitten

Dat blijf Rocky altijd mijn baby schatje  ;)

ik heb toch Rocky netjes opgevoed ;D

hahaha misschien kan ik ook oorbellen geven voor Rocky maar Rocky heeft geen orgen maar een gatje is toch bij valkjes  ;D :D hahaha

ik hoop dat jullie mooi vonden en mensjes die mij niet kennen stuur maar een Berichtje want ik en rocky bijten niet..okje rocky pikt .. ;D ;D ;D hahah Groetjes Amy en Rocky

en een dikke snavel van Rocky 
:-*

ROCKS

Hoi Amy,

Er staan weer jonge (geparelde) valkjes te koop op de verkooppagina, volgens mij dicht bij jou in de buurt.
In ieder geval dichter dan in mijn geval :P
Misschien is het wat voor je?
Succes, ik hoop dat je snel een maatje voor je valkje vindt!

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Big-Nigge

heey bedant voor de tip ik zal daar effe kijken  ;D

groetjes amy en Rocky

Big-Nigge

Citaat van: Big-Nigge op 18 november 2006, 18:16:28
hier zijn nieuwe foto van Rocky  ;D :D

7 foto  8)

Echt Rocky is gek op oorbellen  :D ;D

Rocky vind ook fijn op mijn schouder zitten

Dat blijf Rocky altijd mijn baby schatje  ;)

ik heb toch Rocky netjes opgevoed ;D

hahaha misschien kan ik ook oorbellen geven voor Rocky maar Rocky heeft geen orgen maar een gatje is toch bij valkjes  ;D :D hahaha

ik hoop dat jullie mooi vonden en mensjes die mij niet kennen stuur maar een Berichtje want ik en rocky bijten niet..okje rocky pikt .. ;D ;D ;D hahah Groetjes Amy en Rocky

en een dikke snavel van Rocky 
:-*

Rocky zegt: niemand vind mij foto mooi?

Gerda

Hoi Rocky,

Ik vind jouw 'stripverhaal' erg mooi. Zeg dat ook maar tegen Amy!!
Je wordt al erg groot zeg! Eet maar lekker je zaadjes en ook wat groente en eivoer, want je bent nu geen baby meer.

Liefs, Gerda

Big-Nigge

ssst zit stiekem op de site mijn mama lig slapen  ;D ..Gerda ik eet al appeltjes en komkomer..en mijn lieverlings Ei vooral de wit ik ga daar bij knorren dan ga ik heel zielig doen bij mama om mee bedelen ... :-[ :-[ want het is zooooooo lekker  ;D maar ik ga nu slapje doen...want anders ben ik caggie...

en dat wil mijn mama nie hebben :D truste voor mij en goedde morgen voor anderen een hele dikke snavel  :-*

Groetjes    Rocky

Anja

Hoi Rocky,

Jij bent ook al zo'n nachtdraver hihihihihih

De foto's zijn heel mooi en ze heeft je goed opgevoed hoor.
Het verhaaltje erbij vond ik ook heel grappig.

Hoop dat Amy snel een maatje voor jou vind.

Groetjes Anja