15 juli 2025, 18:21:32

De 2 Knots gekke Valkjes RoCky & ZaZoe

Gestart door Big-Nigge, 4 oktober 2006, 21:40:55

« vorige - volgende »

Big-Nigge

20 oktober 2006, 18:03:20 #45 Last Edit: 20 oktober 2006, 18:07:51 by Big-Nigge

Zo vandaag wou ik Rocky proberen appeltje eten...dus heb ik heel klein stukje tussen het ei voer gedaan...maar helaas Rocky had in de gaten en lust niet.. Rocky denkt : ik mag wel misschien kleine hersentjes hebben maar ik ben geen Blonde valkje ... ;D hahaha..  en ik zat praten aan de telefoon (mn vriend) en Rocky probeerde mee praten ...ik moest wel lachen..want ja ik kan niet 2 dingen luisteren  ;D maar Rocky was al snel stil want toen zag die een belletje hangen ( dat glimt) maar toen op vakntie dat Rocky in zijn drinkbak zat ik schrok wel van ...zon dunne koppie en opgezete lichaam  ;D hahaha ik dacht help zijn veren zijn weg en toen zag ik dat Rocky in bad was geweest en ik denk voor de eerste keer in bad en ook laatse keer  :D

en ja dat was het effe weer van Rocky...want nu zit die zijn eigen Schoonmaken...
[/color][/b]
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Mara

Hoi Amy

Badderen en knoeien is goed voor de vogels hoor, doen ze hier ook haast elke dag. Moet je voorstellen, dan zitten er drie rosella's (grote parkieten) in een bak en de valkjes er rond om heen. Dat s echt lachen..

Groetjes

Mara

Big-Nigge

;D ;D hahahah Ach ja ze willen sampjes in badje denk ik  ;D

groertjes amy en Rocky

Ineke

Heb je geen schaal, bijv. n ovenschaal waar ie in kan badderen?
Je kunt m ook natmaken met n plantenspuit. Daar moet wel niets van chemische troep in hebben gezeten en hij moet niet te hard staan. Sommige valkjes vinden dat verrrrrrrukkelijk :D
Hier vindt eentje t heel leuk en de ander niet, die gaat liever in n badje :)
Jammer dat ie nu geen appeltje lust, misschien komt dat nog wel. Misschien vindt Rocky t leuk om met n bieslookplantje te spelen? Ik zal de volgende x n fotootje maken als ze er hier mee spelen.
Leuk om te lezen dat alles goed gaat met je vriendje (of vriendinnetje) :)

Big-Nigge

ik vind het spanned wat Rocky is een meisje of een jongen...want ja ik denk zelf dat een jongen is...maar soms een meisje

Dit doet Rocky ook:
jongens gedrag

- als ik fluit dan probeer die na doen (denk ik)
-Rocky fluit ook zomaar
- brabbellen(tegen zelf praten)

Dit doet Rocky ook:
Meisje gedrag misschien

-veel schoonmaken van veertjes
-een tijdje stil

dus ja weinig Info van Rocky kleine Mistery ;D hahaha

dus jah ..en rocky is nu 6 weken en bijna weer 7 weken schiet al op zeg tjonge jonge..Woensdag 7 weken...ik ben Benieuwt.. maar weten jullie misschien iets beetje wat Rocky is een jongen of meisje???

Groertjes Amy en Rocky (die is druk bezig wasknijper slopen ) hahah  :P ::) ;D

Mara

Hoi Amy

Het is echt moeilijk om op deze leeftijd te zeggen of het een mannetje of een popje is. Die van mij doen ook veel poetsen hoor, en dat zijn 'stoere' kerels hoor. Meestal kun je het pas na langere tijd zeggen. Soms kun je het ook voelen maar ook daarmee kan een valkje je 'foppen' dus dat is geen garantie. Geduld meid, gewoon geduld. Ik had bij een van mijn valkjes wel meteen door dat het een mannetje was al vanaf dat hij kon fluiten en ik kreeg inderdaad gelijk. Chatima is een mannetje en hij deed eigenlijk vanaf het begin dat hij uit het blok was ontzettend veel fluiten en echt mooi fluiten. Maar goed, je weet het pas zeker na de jeugdrui en dan moet je nog even geduld hebben..

Liefs

Mara

Ineke

Hoi Amy, mannetjes poetsen ook vaak veertjes en zijn wel ns stil. Eigenlijk is het net andersom als bij ons mensen, he? Daar kwaken wij vrouwen de hele tijd ;D

Citaat van: Ineke op 20 oktober 2006, 18:16:43
Misschien vindt Rocky t leuk om met n bieslookplantje te spelen? Ik zal de volgende x n fotootje maken als ze er hier mee spelen.

Hier dan de fotootjes:
Links zie je peterselie, rechts basilicum en voor aan bieslook.

Het is lastig om n foto ervan te maken met de vogels erbij, omdat ze er onder door rennen :) Maar hier is n poging:

Snappie? Ze scheuren de plantjes aan flarden, dat vinden ze erg leuk!

Nou Amy, ik kijk weer uit naar je volgende verhaal met Rocky en of ze al goed zelf zaadjes kan eten en misschien ook n fotootje?!

Groetjes, Ineke

Big-Nigge

21 oktober 2006, 18:46:06 #52 Last Edit: 21 oktober 2006, 18:47:42 by Big-Nigge
ik heb aleen cam

en daarom is rocky onduidelijk kijk

ik heb geen Camara meer srry... ben kwijt  ::) en van mn pap mag ik nie gebruike  >:(  grrrr ...ik moet nog nieuwe camara kopen

Srry maar wat jou valkje lekker vinden ...op foto die plantje noem ik Junpijpjes  ;D  (dat betekent het smaakt naar uienen)

fijne avondje nog meid gr amy en Rocky

Ineke

Hoi Amy, ja uienpijpjes heet t ook wel!
Haha, Rocky is n webcammer :D
Gaat t goed met de 1x pap per dag, eet Rocky al zelf veel zaadjes?
Jij ook nog n fijne avond!

Ineke

Hoi Amy, volgens mij is je berichtenbox met mailtjes vol. Groetjes, Ineke

Anja

Hoi Amy,

Die plantjes daar smullen ze hier ook zo lekker van.

Hoe is het nu met Rocky? Beetje uitgerust van de vakantie?
Hoe gaat het met eten?
Hij/Zij wordt met de dag knapper hoor.

Groetjes Anja

Big-Nigge

Hallotjesss mensjes van goede Valkjes...ja eingelijk goede leven maar ja  :D

Weetje ..ik was effe bij mn tante een trapje halen voor Rocky..een houte..en ik belde mijn moeder op van is Rocky niet verveelend? Mijn moeder zei neej ,, hij of zij is kei rustig...nou kom ik thuis ..en Rocky ging op en neer door de kooitje rennen...ik moest lachu want mn moeder zei dat die rustig was maar toen ik thuis kwam niet meer  ;D haha en Rocky is nu al stil ik heb hem Gegroet enzo ..en nu zit die met een balletje spelen ...(basketbal) en als ik niet kijk dan ga die in zijn bakje water drinken of eten... 8) maar ja .... En nieuwe foto van Rocky komen nog...!!! ;D

en ja dit was het voor effe weer de Middaggie van Rocky  ;)

tot snelletjesss Groertjessss Amy en de Ster waar het over gaat:                     
Rocky   :D[/color][/b]

Anja

Hoi Amy,

Zo te lezen was Rocky weer ontzettend blij dat jij weer thuis kwam.
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's hoor.

Groetjes Anja

Big-Nigge

ik heb nu tijdelijk een cam maar Camara komt nog...want ja ik wil ook foto maken van Rocky als die in zijn kooitje met de balletje speelt ...effe w8ten mensjes  ;)

want ze zegen ook ...wachten is ook een schoonezaak...of nie?

ach ja  :D  ;D :D ;D :D ;D Groertjes Amy en Rocky  :-*

Mara

Ja, geduld is een schone zaak. Alhoewel wachten soms wel lang duurt hoor.

Dat doen ze hier ook, eten als ik niet kijk.

Groetjes

Mara