## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kimm

nog een vraagje caroline, ik ga ook appelciderazijn kopen. hoeveel druppels doe ik dan op 100 ml?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Even gecopieerd voor je vanuit ziek/gewond:

Preventief kun je het drinkwater van de vogels 2 à 3 keer per week verzuren met appelciderazijn (verkrijgbaar bij Albert Heyn of reformwinkel, 15 ml op 1 liter water) of citroenzuur (poeder verkrijgbaar bij dierenarts of websites voor sportduiven, 1 gram per liter water). Aangezuurd drinkwater mag nooit samen met medicijnen of vitamines gegeven worden!

Het is handig om gewoon een fles met water te vullen en dan er de biologische appelciderazijn bij te doen.
Ik doe zelf ongeveer 24 uur per week, dus een volledige dag-avond en nacht. Ik maak een fles van een liter aan en gebruik die tot het op is.

Groetjes, Gerda

Kimm

Kimm

De vriendschap die je gaf.

Straks..........

Als ik straks oud ben, ziek en zwak, en pijn
verjaagt de slaap,
Als onrust neemt van mij bezit, doe dan wat
onvermijdelijk is,
En laat me gaan..................de laatste daad.

Beslis voor mij, en wees niet laf.
Past eigen liefde bij de vriendschap die ik gaf,
Of uitstel tot het beter past bij een verloren strijd?

Ik ben niet bang tijdens de laatste gang.
Jij loopt niet weg......... je kijkt me aan, je noemt me
bij mijn liefste naam,
En houdt me stevig vast.

Vandaag voor het laatst groet ik je, en kijk je
aan.
Wat jij liet doen deed je voor mij, je hebt me nog
meer pijn bespaard.......... Voor zinloos lijden mij
bewaard.

Een zwaar besluit? Nee, huil nu niet.
Een wijs besluit, wetende dat, jij mijn liefste baasje
was.
En ik jouw liefste hond. :-*

liefs kim

♥Debby♥

Wat een verdrietig verhaal caroline maar wat heeft sjors het bij jullie getroffen.. Al die jaren heeft hij nog een heel fijn leven gehad... dank zij jullie!

Ik wil je voor donderdag heel erg veel sterkte toewensen!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Kimm... Wat is dat ontzettend prachtig zeg. Ik ben er gewoon helemaal stil van geworden...
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een verhaal over Sjors meid!
Het is verschrikkelijk om een keus te moeten maken om je hond in te laten slapen.
Alles vliegt door je hoofd... doe ik er goed aan? Kunnen we het niet nog even aankijken?
En het schuldgevoel mept je om de oren... ik weet er helaas alles van  :-\

Maar lieve Caroline, zoals je zelf ook aangeeft, is de grens bereikt en wat als ie echt één van je kindjes te pakken heeft....
Jullie hebben alles voor die lieve Sjors gedaan, alles voor hem over gehad, alles voor hem aan de kant gezet en hem het leven zo normaal mogelijk te laten leven....

Ik vind dat jullie een dappere keus maken. Heel moedig, maar ook heel zwaar.
Ik wens jullie sterkte de komende dagen en donderdag.

Liefs Manon

Rianne

Hoi Caroline,

allereerst wil ik je complimenteren met je foto's, en valkjes natuurlijk ;) ze zijn gewoon schitterend! :D

Daarna je verhaal over Sjors gelezen, echt waar, jullie verdienen niks anders als lof over de manier waarop jullie je over Sjors ontfermt hebben. Ik kan ook heel goed begrijpen dat jullie deze keuze gemaakt hebben. Het is zeker het beste voor jullie gezin, voor de veiligheid van jullie kinderen, maar ook het beste voor Sjors. Veel sterkte donderdag!

Caroline

Allereerst dank je wel Kim, voor het prachtige gedicht.  :-* :'(

Verder wil ik iedereen .... ik doen het even zo want ik wil niemand vergeten, dus echt iedereen bedanken voor de steun, het begrip, de lieve woorden,  de plaatjes en de immetjes.  :-* :-*

Het voelt heel fijn dat ik dit verdriet niet alleen hoef te dragen.  :-*

Dank je wel!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Caroline

Op dit forum ben je nooit alleen en hoef je het ook niet alleen te doen.
We zijn er voor je donderdag ook al is het maar in gedachten

Liefs Annelies

Dierenfreackske

Hoi Meiss ... heel veel sterkte meid ! En ook voor jullie allemaal he ! Het moet een zware beslissing zijn geweest maar wel de juiste he !  Ik hoop dat je al je leuke herrinneringen kan bewaren op een speciaal plekje he !
Hij heeft een superleven gehad bij jullie !Ik weet precies hoe je je nu moet voelen . Huilen kan en mag he , je moet echt je gevoelens uiten hoor , dat is het beste en ook de kindjes zullen hem heel erg missen he !

Gerdy

Hoi Caroline..

ik moest even een stuk terug om weer bij te lezen..
als eerste heb ik enorm genoten van je super mooie fotos ..die kroel foto s zijn zo lief..

toen belandde ik bij het verhaal van Sjors..

voel je niet schuldig..Sjors heeft een geweldig liefdevol leven bij jullie gehad..
als het moment naderd dat er gevaar kan onstaan voor je kinderen dan moet je inderdaad de grote stap nemen voor die o zo moeilijke beslissing ..Sjors heeft het geweldig bij jullie gehad dat kan haast niet anders..zoveel dierenliefde  dat bij jullie in huis is..dat is bijna voor iedereen voelbaar.
Sjor is ziek..jullie hebben hem negen jaar van zijn leven gegeven..een liefdevol leven..

ik weet hoe moeilijk het voor jullie is..de tranen lopen over mijn wangen..ik heb ook deze zelfde beslissing moeten nemen..Caroline ik denk aan jullie komende donderdag en zal een kaarsje voor je branden.heel veel sterkte

liefs Gerdy

Anke

Hoi Caroline,
Ik lees net pas het verhaal over Sjors.
Wat een verdriet moet jij hebben om nu dit besluit te moeten nemen :'(
Maar voor de veiligheid van je kinderen kan je echt niet anders.
Sjors heeft al die jaren een goed leven bij jullie gehad. Je hebt hem verzorgt en bent lief voor hem geweest.
Ik wens je donderdag heel veel sterkte!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Caroline

Ik wilde een gedicht plaatsen, maar kan het niet online vinden, maar zal het je zeker een keertje laten lezen, een grappig gedichtje over honden in het algemeen en ik vond het wel een mooi gedicht ondanks de trieste omstandigheden rondom Sjors.

Het zal een moeilijke dag worden morgen, en ook vandaag want je weet toch wat er morgen gaat gebeuren.

Heel veel sterkte, ik zal morgen aan jullie denken. Ik weet hoe het is als je je vriendje moet laten inslapen om wat voor reden dan ook, het doet hoe dan ook zeer....

Mara

Randy

hej caroline...

sorry dat ik wat later reageer,,maarre ik wens je ook heel veel sterkte!
het is een moeilijk maar dapper besluit!

sterkte en groeten randy :-*
Wanna see my Diary??
CLICK HERE