## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Caroline

Dit vind ik zeer verstandige keuze die jullie hebben gemaakt.

Een echte dierenvriend probeert een diertje te accepteren met de mankementen die het heeft,
maar dan komt het punt wat dan echt beter voor het diertje is.

sjors weet niet waarom hij zo doet en ach meis......

Hij zal de rust krijgen en dat is het echt beter.
Donderdag zullen we in gedachten bij je zijn.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ik wil iedereen even heel erg bedanken voor alle lieve woorden van begrip en steun .... het wordt erg moeilijk om de komende dagen gewoon door te brengen met Sjors in de wetenschap wat we met hem gaat doen donderdag.  :'(

DIep in mijn hart weet ik dat dit de enige juiste beslissing is maar dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.  :'(

Voor jullie allemaal een dikke  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Kimm

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

mooie foto caroline,
bah het is moeilijk. ik krijg er al buikpijn van omdat ik zoals ik jou vertelde weet hoe het voeld.
ik wist ook een paar dagen van te voren dat het ging gebeuren en dan leef je toch anders hoor, erg verdrietig. ik heb hem thuis laten inslapen op mijn schoot. ik ben toen op de grond gaan zitten en zo was zij bij mij en ondertussen heb ik tegen haar gepraat. langzaam viel zij in slaap. toen moest zij met de da mee en ik mocht haar in een mand leggen zoals ik dat zelf wilde. :'( zij is toen gecremeerd en 2 dagen later kon ik haar weer ophalen bij de da. mijn lieverd staat bij mij in de kamer in een urn.
zoals het afscheid gegaan is heb ik vrede mee, maar ontzettend veel verdriet. ik weet hoe ontzettend moeilijk jij het nu moet hebben. daarom zeg lekker dingen tegen sjors wat je nog kan zeggen en hoeveel jij van hem houd.

liefs kim

Hermien

Mijn 'Vliegtuig' komt je even opbeuren en drie paar warme vleugels om je schouders slaan. Daar kun je veilig schuilen en je tranen vrijelijk laten gaan. Dan nog van alle drie een kus erbij en tenslotte ook nog één van mij.
Heel, heel, veel sterkte de komende dagen.

:-*   :-*   :-*

Kimm

♪ Marlies

Hoi Caroline,

Ik weet ook uit ervaring hoe het is om een vriendje te moeten laten inslapen.
Met je verstand denk je het ene, en met je hart voel je het andere. Heel dubbel.

Net zoals anderen voor mij al zeiden, Sjors heeft bij jullie een mooi leventje gehad.
Bij veel mensen was dit al veel eerder gebeurd.

Je kunt nu eenmaal het risico niet lopen dat een van je kinderen gebeten wordt.
Vooral als ze zo klein zijn is dat toch heel vaak het gezichtje.

Ik wens jullie heel veel sterkte voor a.s. donderdag.

Marlies

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat erg van Sjors , ik lees het nu pas , over het hoofd gezien zeker , ik weet dat het de juiste beslissing is dat je gaat doen om hem te laten inslapen hoor ! Het is nooit leuk he , ik wens je ook heel veel sterkte toe ! Wanneer gaat het eigenlijk gebeuren ? Ik weet ook dat je al die leuke herrinneringen zal blijven koesteren , zoals ik met Lady !
Het zal wel wat duren eer je het hebt verwerkt maar hij heeft een goed leven gehad , daar twijfel ik zeker niet aan , maar het is het beste voor hem he meiss ! Grtjs , knuff . Ann

Wilma1

Ik moest even slikken, om je verhaal van Sjors en toen meteen weer denken aan Kelly van Joke 2 jaar geleden.

Ook een bijter en óók een klein kindje de rede dat ze Kelly hebben laten inslapen. Kelly hééft gebeten, haar oudste zoon, just in de periode dat ze overwogen wat te doen met haar. Wat een verdriet, wat toen volgde na deze "daad"  :'(

Jullie doen er goed aan, ook al is het zielig en lijkt het hard, voelt het naar in je lijf. Weet dat het een fijn gevoel is, dat jullie Sjors óók anders hebben gekend, de échte Sjors die lief en aanhankeleijk was.

Zijn hersens, die een enorme klap hebben gehad, hebben een ander dier van hem gemaakt en toch hebben jullie hem een fijn leven gegegeven  en een kans, die 9 jaar heeft geduurd. Bijna een hondeleven lang!!!

Sjors is mss zélf ook "op" en bijt dan steeds meer van zich af, zich "moeten" verdedigen tegen al die handen die hem zo graag willen knuffelen, steeds vaker gevaar "zien".

Als ouders moet je deze conflicten voor zijn, voordat je een hekel aan hem gaat krijgen voor wat hij dán heeft aangericht!!!

Sterkte meisje, weet dat je het niet zomaar doet!!!

:-* :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm