## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Peggy

Heerlijke foto's weer Caroline. Je beide albino meisjes zijn idd erg bijzonder.

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Caroline,
Het was weer super genieten met al die mooie foto's van je prachtige valkjes!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Caroline,
Wouw, wat een super mooie foto's. Ik heb er echt van genoten. De kleintjes worden al weer groot zeg. Wat zit er groot verschil tussen de grote van de twee albino'tjes. En hagrid heeft al best veel veertjes gekregen. En je eigen valkjes zijn echt mooi.
Ik vond het wel apart hoor van die kooi, had voor jou ook gehoopt dat het een geheime aanbidder was. Maar super dat je zo eerlijk bent geweest. Een vervroegde levering dus, hoef je er in ieder geval niet lang meer op te wachten.

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke foto's heb je weer geplaatst. Je hebt echt prachtige valkjes hoor. Je albinomeisjes zijn ook erg mooi hoor.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Mooie foto's Caroline.

En weer lekker op internet  ;D, Ik weet hoe het is dagen geen internet te hebben en dan weet je wat je mist he, althans beter gezegt hoe verslaafd je dan eigenlijk bent hihi ;D ;D

Kouros is prachtig hoor, ik ben ook opzoek naar zo'n man voor mijn Cocolientje (albino pop).
Het moet dan wel een  volwassen exemplaar zijn, dus mocht je er 1 tegen komen geef maar een gil ;)
Groetjes Chantal en de valkjes

Dierenfreackske

Hoi ...Caroline ...welke mutatie is Kouros eigenlijk ? Ik vind die ook heel mooi hoor ! Grtjs Ann

Gerda

Hoi Caroline,

Leuke fotoserie!

Wat heb ik dan 'oude valkjes' met Spikey 9 jaar, Nezumi 8 jaar en Grisha 3 jaar (ook afgelopen 10 april jarig geweest).  :P

Liefs, Gerda

Caroline

Even een kleine zondag-update!!  ;)

Ik heb super leuk nieuws .... we hebben er weer een neefje bij gekregen, Nero .... de oudste dochter van Ed zijn zus, dus het volle nichtje van Sanne, Thomas, jasper en Sophy is vannacht bevallen van haar tweede kindje, een gezonde zoon, ze hadden al een dochtertje van 3 jaar.

Even voor de duidelijkheid .... dit is nog niet mijn neefje dus, Angél is nog gewoon zwanger hoor .... die is vandaag 35 weekjes.  :D 

We gaan zometeen, als Ed terug is van het voetballen, even op kraamvisite, lekker babyknuffel. Wat zal ons Sophytje alweer groot erbij lijken.  :D Zij is 7 maandjes ouder, bij hun dochtertje was Jasper 6 maanden toen Senna werd geboren.  :D

°°°°°°°°°°°°°°°°°

Verder ben super blij dat ik weer online kan zijn maar zou nog blijer zijn als alles weer werkt zoals ik wil, ik hoop dat mijn broertje snel even tijd heeft voor me .... ik kan namelijk helemaal niet bij mijn valkjes gegevens, zoals kweekschema´s, weegschema´s, ring gegevens, nakomelingengegevens en reserveringlijst .... alles heb ik weliswaar als update op mijn externe harde schijf geplaatst maar om ze te kunnen openen heb je wel Word als ondersteuning nodig en .... Office moet nog op de laptop worden geplaatst.  ;)

Nu je het niet hebt merk ik pas hoevaak ik het open.

Verder weinig nieuws, de vijf I-tjes doen het lekker .... de koppeltjes zijn lekker relaxt de blokken aan het verkennen, dus gaat ook goed komen .... Harrie=Hagrid bedelt lekker en lijkt nog steeds weinig aanstalten te maken om zelf wat meer moeite te gaan  :-\  kortom als alles zo blijft verlopen teken ik ervoor. EIndelijk weer eens een nestje met veren bij Eros.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, zodra ik weer een beetje bij ben zal ik weer eens nieuwe foto's maken. Ik ben bijna weer bijgebladerd op het forum, wat een hoop achter ben je joh na 4 dagen.  :o

Voor iedereen nog een fijne zondag.

Tot later.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met je neefje!!!!
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou.
Veel plezier op kraamvisite!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Amanny

Hoi lieve Caroline,

Wil jij Melody en haar broertjes  een extra kroeltje van mij?

Ik heb Dobey gisteren ook een dikke kroel gegeven voor jou kijk maar  ;D

Dit doet die gekke Dobey iedere keer als je maar in de buurt van de kooi komt  ;D

Liefs,
Amanny

Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie neefje.

Mooie griekse naam.

En wat betreft eindelijk een nestje met veren bij Eros.
Ik hoop echt dat het zo blijft :D
Maakt Indy al aanstalten om het leven buiten het blok te verkennen?

Het lijkt wel of Hagrid met pap volwassen wil worden ::) :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een leuke en lieve foto's heb je van Amanny gekregen zeg ! Wat lief he met Dobey ! Wat boffen de g-tjes toch met zo'n superlieve baasjes allemaal he en straks Hagrid, en de I- tjes ook he !
Dat moet echt een zalig gevoel zijn als je weet dat al je valkjes goed terecht komen he ! Gelukkig he ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Caroline

Wat een gave foto update heb je weer geplaatst zeg, je hebt echt kanjers zitten hoor

Wat een verhaal zeg met die kooi, zal je toch maar gebeuren dat je niet gebeld had, leuk kado.
Voorop gesteld dat ik ook gebeld zou hebben hoor, anders zet je hem toch niet lekker in elkaar denk ik. ;D

Gr. Annelies

Anja

Hoi caroline,

Gefeliciteerd met je neefje. Ik dacht dus even dat Angel bevallen was :-X :-X :-X

Groetjes Anja

Bello

Gefeliciteerd met jullie neefje Nero :-* :-*

Jaja de familie word groter en groter......

Hoe was de kraamvisite?

Leuk dan kun je pas echt zien hoe groot jullie Sophy is geworden.

Jammer dat de kooi geen kadootje was........................

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel