## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Leuk dat filmpje: je kan toch goed zien waar de pareltjes zitten nu:vind ik toch wel geweldig hoor dat hij ze heeft.
Nu 3 mannen en weer geen één erbij die pareltjes heeft: ben ik even een bofkont ;D

De andere jonkies zijn ook om te smullen hoor en wie weet over een jaartje of zo heb ik mijn eigen albino-jonkies wel  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Deel 2,

de kweekkoppels en hun kooien.

Mijn kweekruimte in de bijkeuken.  :D

De kweekkooi van Armani & Princess, zo'n zelfde kooi ging dus vandaag het mysterieuze verhaal over.  ::)

Armani

Armani

Princess, eigen kweek, dochter van Amor & Diégah.  ;)

Princess, tevens dus zusje van Kouros, J'adore en Joop! en alle andere jongen van het G en het E-nest.  ;)

Armani & Princess beide niet echt tam maar in de nieuwe kooi vermaken ze veel meer en zijn ze meer op hun gemak dan voorheen.  :D

Armani & Princess

Niet een knuffelend koppel maar ze hangen toch erg aan elkaar.  :D

Ik heb sinds een paar weekjes 2 rvs grote platte voerbakken, deze gebruik ik als badje, omste beurt 2 kooien een uur.
Op de foto waagt Princess zich in bad.  :D

De kweekkooi van Eros & Perle .... deze zal dus binnenkort verwisseld worden, zij krijgen net zo'n kooi als Armani & Princess.  :D

Eros

Perle

Terwijl Perle zich aan het volvreten is aan gekiemd kiemzaad, kijkt Eros in het blok naar zijn koters.

De kweekkooi van Unique & Fleur.

Unique  :D

Unique supertam maar nog een beetje wennen in de bijkeuken. Hier is hij nog nooit geweest.

Fleur ook voor het eerst in de bijkeuken maar och als er eten is ....  ;) :P

Unique & Fleur.

Unique & Fleur, inmiddels al het blok ontdekt.  ;)

Normaal mijn rechter grote kooi in de huiskamer, nu tijdelijk de kweekkooi van Pablo & Coco.

Zo staan ze in de huiskamer, inmiddels iets meer aangekleed.

Helemaal gelukkig met hun blok.  :D

Helaas knabbelt Pablo altijd de kuif van Coco eraf, zij is het hele jaar kuifloos.  :-\

Kijk maar, zegt Coco ....

Voor degene die nog interesse hebben in een witmasker mannetje, 1 van de broertjes Iwan, Igor en Iggy is nog te reserveren, als hij de eerste rui heeft gehad zal hij er ongeveer hetzelfde uit zien als Pablo, alleen ietsje donkere grijs, Pablo is namelijk cinnamon en de jongen van Eros & Perle niet.  ;)

Deel 3 volgt.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Schitterende foto's allemaal !!  ;D
Van de valkjes en de kooien.  :D
Helaas de kooi is niet kado,maar zeker wel optijd in huis.  ;D
En je hebt nu dus een 2de lappie?
Nu hoeven we dus nooit meer zonder jouw updates tedoen.  ;) :D

Oja,wat het verplaatsen betreft:
Ik zou het ook doen wanneer ze uitgevlogen zijn.
De jongen gaan dan toch door met eten vragen en dan zullen ze ook wel automatisch gevoerd worden,lijkt mij.
Ikzelf heb vorig jaar met de jongen van Quinto&Trixy die in het binnenhok zaten,ook de voliere ingedaan.
Daar werden ze gewoon verder gevoerd.
Zo ook met Tino&Beauty,die zaten ook in het binnenhok en na het uitvliegen van de jongen,gingen ze ook de voliere in.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Deel 3, van alles wat.  ;)

Mijn mooie Kouros. Hij wordt steeds tammer, hij heeft de hele avond in mijn nek gezeten.  :D

Fleur, mijn oudste valkjes, 2 1/2 jaar.  :P

Unique, knap ventje.  :-*

Cartier met op de achtergrond Amor en Noa.

Hoezo overbelichting.  ;D ;D
Diégah toen ze ziek was woog ze met moeite 114 gram .... inmiddels alweer 134 gram en ze wordt alweer zwaarder.

Diégah

Mijn mooie meisje, soms kan ik het nog niet bevatten dat ze het gered heeft, ik dacht echt dat ze het niet zoiu redden, ze was echt doodziek.  :'( :'(

In plaats van angstiger door de dwang van het medicatie  geven en het dwangvoeren is ze juist nog aanhankelijker geworden.

Altijd spelen met mijn ring.

Betrapt!!! Harrie eet trosgierst.  ;)

Oilily

Oilily

Rocky

Rocky

Ook Joop! heeft het nieuwe badje ontdekt.  :D

Klaar!!

Ook J'adore had een duik gemaakt.

Joop!, J'adore en Yabber(voor hij naar Anja verhuisde) blij met hun nieuwe touwstok/boog.  :D

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi ...Caroline ...wat gaat het hard bij jou , ik zit alweer achter he ! Mooie ruime kooien , en de valkjes zitten daar in hun paleisje he ! Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat een spannend verhaal van je kooi zeg!
En wat maakje jouw afwezigheid nu toch alweer ruimschoots goed! een prachtige fotoraportage, we zijn weer helemaal op de hoogte  ;). Fijn dat je weer online bent!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik heb werkelijk mijn ogen uit gekeken.

Wat een fantastische foto's heb je geplaatst.
Kleine Melody is niet meer heel erg klein :o
Ben zo blij dat ze met een grote broer ons team mag komen versterken.
Kan haast niet wachten dat ze zelfstandig zijn  ::)
En dan spreek ik ook over mijn moeder :P ;)
Je krijgt de groetjes van haar  :-*

Doeiiiiiii

Monky

Hi Caroline,

Ik word hebberig van al die mooie jongen  :-[
Ze zijn weer schitterend. Ook de foto's trouwens  ;)

Groetjes,
Monky

Mico

Hoi hoi Caroline,

Mooie foto's van al je valkjes en je donsjes....en jij hebt ook supergrote kooien  ;) zag alleen dat jij wel van die bakjes had met die haakjes die durfde wij niet te kopen want die gingen voorover hangen wij hebben er gekocht die je moet aandraaien, moeten we alleen ff nog een stok erbij hangen want die kunnen we alleen maar aan de brede kant hangen anders zitten ze los  8)

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...hele mooie foto's heb je geplaatst (gemaakt) van je lieve donsjes en valkjes ! Wat zijn de albino's ook heel knap aan het worden zeg , heel lief en mooi en Indy krijgt haar lieve schattige witte donsveertjes , mooi , en Iris deze week vast ook ....o   wat zijn ze lief , en de andere natuurlijk ook he , zo schattig die mooie lieve witmaskertjes , wat een knapperds ook ! Het worden vast hele mooie , maar het kan ook niet anders als je de papa en mama ziet he ! Grtjs Ann

kimmie

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke foto-update weer zeg...!!

De "donsjes" groeien weer hard...!!
En leuk om je andere valkjes weer te zien...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Wilma1

Hoi Caroline,
Zit je nu gewoon "mee te gluren" wat ik schrijf ???  ;D ;)

dat kooien verhaal  ::) ook al likt het mooi iets "gratis"het voelt niet goed dan hè  ::) kriebelt in je buik, dat het níet goed is en je leert de kids eerlijkheidm dus geef je zelf het goede voorbeeld en heb je straks gewoon plezier van de nieuwe kooi.

De foto's zijn weer mooie plaatjes waar plaatjes OPstaan  ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

imv

Heee Caroline..

Thanx  :P :P

Heb je foto's???  ;D ;D

:-* Irene

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.