3 mei 2025, 15:30:03

Nieuwe valken

Gestart door Lique, 26 juli 2003, 17:20:56

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Hier Cobie en Lique.

Vandaag is Cobie bij mij. En we zijn ook nog ff naar de Pets Place hier in Zwolle geweest.
En ooo wat zagen we daar?
Ongelooflijke Prachtige valkparkietjes.
Wij waren gelijk heeeeeelemaal verkocht, en kochten er voor ons beiden 1tje.
Die van Cobie ziet er zo uit:

En die van Lique zo:

Het zijn zulke mooie valkjes. Ze zitten nu samen in een kooitje, en ze kijken nu lekker om hun heen.

Groetjes van Cobie en Lique

Kolkkie

Hoi Cobie en Lique,

Wat een mooie valkjes zijn het zeg. Wat een aparte kuif heeft die van Cobie zeg, of zie ik het verkeerd?

Cobie, vind Daan het wel goed, of gaat het valkje in jouw voliere?

Lique, blijft het valkje binnen of komt hij straks in de voliere te zitten?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

linda

waaaaaaw ,
wat een mooie valkjes hebben jullie gekocht.Die geparelde vind ik van de twee de mooiste, die had ik graag eens in het echt gezien hoor.Ik heb er nog al foto's van gezien en ik vind ze iets heel speciaal hebben.die mooie tekening op zijn veren is prachtig , net of het erop geschilderd is . Endie andere, is dat nu cinamon of heb ik het mis.De zus van caro is ook bruinig en dat heet ook cinamon zeker
heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.

Mandy

Hahahaha konden jullie het weer niet laten! ;D

Ze zijn zeker mooi, lieverdjes hoor, hoe oud zijn ze eigenlijk of wisten ze dat daar niet? Ze hebben ook geen ring om denk hé. En hoe gaan ze heten?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hello

wat een schitterende valkjes hebben jullie gekocht zeg!
ik zou echt niet kunnen kiezen!

is dit nu een witmasker geparelde??
en ik dacht ook al dat ie precies zon rare kuif had!
in ieder geval, heeeel veeel plezier ermee!!

SDC:D

Irene

Gefeliciteerd dames, met de nieuwe aanwinsten
 :D Ik dacht dat er alleen een chat marathon op komst was, geen aanschaf marathon :D :D.
Lique en Peter kunnen we zo nooit bijhouden!
Veel geluk ermee.
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

27 juli 2003, 01:25:34 #6 Last Edit: 13 april 2006, 12:27:34 by Lique
Hoi Allemaal,

Het was echt super gezellig, en ooo wat waren me er toch mooie valken zeg. Geweldig. Daar gingen onze hartjes wel sneller van kloppen hoor :o
Cobie's valkje is een prachtige Witmasker gepareld.
En mijn valkje is een cinnamon split bont.
Het bruin wat je op de foto ziet, is alleen geen bruin, de foto heeft hem donkeder gemaakt.
Hij is prachtig, met een heel lichte bruine tint erin.

De kuif van het valkje van Cobie, was alleen erg moeilijk te fotograveren, want ze zaten bovenin de kooi. Het kuifje stak er half bovenuit.

Groetjes Lique

Natanella

Jeetje, ik ben toch wel een klein beetje jaloers op jullie hoor :-/ Zomaar weer een valkje aanschaffen! Ja jullie hebben de ruimte natuurlijk! Toevallig zag ik vandaag bij ons in de dierenwinkel ook een valkje zitten Hij/zij had parels (ja,ja ik leer het al een beetje ;)) maar was toch geliger als de geparelde op de foto. Geen idee hoe oud hij/zij was, maar volgens mij zat hij er nog niet lang. Wel zat ie wat met gesloten oogjes terwijl in de hokken om hem heen de vogels een drukte van belang maakten.
Hij moest 37.50 kosten. Maar ik wil tzt toch zeker zijn dat hij jong en al behoorlijk tam is.
Al kan ik me voorstellen hoe groot de verleiding is....
In iedergeval gefeliciteerd met jullie aanwinsten hoor!
groetjes, Natanella

Lique

27 juli 2003, 01:31:11 #8 Last Edit: 27 juli 2003, 01:31:33 by Angelique
Hoi allemaal,

Ik voel me helemaal lekker in de parfum, dus heb mijn mooie nieuwe valk Kenzo genoemd.
Kenzo is een lekker geurtje, in een prachtige verpakking.
En het valkje is ook zo'n prachtvalkje.

groetjes lique

Natalie

Is het weer zover! Konden jullie het weer niet laten? Je kunt jullie samen ook niet op pad laten gaan he!  ;) :D
Maar ze zijn wel mooi hoor,...... ::)

Groetjes Natalie

Lique

Hoi Allemaal,

Nee, we konden het echt niet laten. Tja, als je eenmaal het V.V. te pakken hebt, kom je er ook niet gauw vanaf.
Maar dat wil ik ook niet eens, want het bevalt me prima.
De valkjes zaten in de Pet's place hier in Zwolle.
Bij toeval reed ik er gisteren bij langs, en ging ff naar de valkjes kijken, en zag daar zulke mooie valkjes zitten.
Er zitten nog veel meer witmaskers, prachtig zijn ze.
En lutino's, en wildkleur. Alleen zit er ook een lutino met wormen. Maar die ontlasting ziet er naar uit zeg :-/
Kenzo gaat zodra de voliere klaar is http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=Huisvesting;action=display;num=1057938132
In de voliere. Hij zal het daar fantastisch vinden.
Het valkje van Cobie, is nog jong, maar mijn Kenzo is al wel wat ouder, schat ik.
Ze hebben inderdaad geen ring om, op zich wel jammer, want zo weten we niet precies hoe oud ze zijn, maar kunnen we alleen gokken.

De aanschafmarathon heb ik gewonnen hahhaa, want ik heb (bij toeval) deze week 4 valkparkieten gekocht, Noah, Nina, Ricci,  en Kenzo.

Natanella, was het geen grijs geparelde, die jij tegen gekomen was?
Zoals deze:
Mijn valkje koste 22,50 euro, SPOTGOEDKOOP, echt waar.
Voor zo'n prachtmutatie. En de witmaskers kosten ook zoveel.
Het is inderdaad niet verstandig als Cobie en ik op pad gaan, want vandaag hebben we dus 2 valkjes gekocht, en nog 2 halsbandparkieten., lekker veel dus hahahaha.
Maar we hebben echt een topdag gehad.

Groetjes van Lique ;)

anika_en_spirit

hoi lique en cobie,

mooie valkjes hoor  :o
alweer zulke kanjers.
het is niet veilig hoor, jullie met zijn 2en naar de pet place.  :D
veel plezier ermee (zal wel lukken)

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Natanella

:D :D Tja, de één koopt schoenen, de ander kleding of iets lekkers en dan heb je ook nog mensen die geen vogel voorbij kunnen komen! ;) ;)
Ja en wat die kleur betreft Lique: zou best kunnen! Maar volgens mij weet ik nu wat voor kleur Solo is: hij lijkt sprekend op de foto van Punkie van Trudy (in haar handtekening). Is dat nou een gewone lutino of niet? Op die mutatiekaart kom ik Solo nl ook niet tegen.
Trouwens Kenzo= een toffe naam! Wat zal het een geurige boel worden bij jullie! :D
groetjes Natanella

Cobie

Hallo Allemaal.

Ook ik laat van me horen, het was een top dag :P.
En ja mij valkjes laten kijken dat is helemaal fout.
Dus ik kon het niet laten :D :D :D :D.
Mijn nieuwe valkje heet Daffy.
De mannen aan het werk en wij vrouwen shoppen.
Peter en Lique bedankt voor de fijne gezellige dag.

Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Marianne

Hoi Lique,

Dat gaat goed daar bij jullie, 4 nieuwe valkjes aangeschaft.
Zijn ze voor in jullie nieuwe voliere?
In iedergeval van harte gefeliciteerd met de mooie schatjes.
(zucht)....... Bij mij kunnen er echt niet meer dan 4 in mijn kooi........ Helaas.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!