3 mei 2025, 18:34:39

Nieuwe valken

Gestart door Lique, 26 juli 2003, 17:20:56

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Cobie en Lique,
Ik denk dat Daan en Peter jullie volgende keer niet meer laten shoppen hoor  :D
En gaat Daan zijn bed nu op straat zetten om een penthouse voor de valkjes te maken of komt Daffy in de buitenvolliere  :D
In elk geval veel plezier met jullie nieuwe aanwinsten en ik geef het op hoor jullie hebben deze wedstrijd gewonnen  :D
Zijn de prijzen van de valkjes nu weer zo aan het dalen dan of waren alleen deze toevallig zo goedkoop?

Groetjes, Paul

daan

Hoi Lique en Cobie,

Way een prachtige valkjes en zo goedkoop, niet te geloven hoor.
Dat is nog eens leuk shoppen hahahhaha.
Ik kijk iedere x hier bij ons i de dierenwinkel, maar er zitten al maanden de zelfde en ik vin het zo zielig hoe ze erbij zitten.
Het liefst neem ik ze alle 7 mee, maar ja dat kan niet helaas.

Kenzo is idd een mooie naam, en lique ik heb toevallig ook dat luchtje in huis, een mooie wit zilver fles hihihihi.
Daffy is ook leuk Cobie, daffy duck hahahha

Meiden veel plezier met jullie nieuwe aanwinsten.

Doegies knuf daan

Barbara

Hoi Natanella,

lutino cinnamon staat niet op de mutatielijst hier omdat het een combinatie is van lutino en cinnamon. Als je alle combi's van mutaties moet afbeelden ben je wel ff bezig. Als je combi's wilt bekijken van mutaties moet je naar
http://www.parrotpages.com/cgi-bin/tielMutation.pl gaan, daar kruis je aan wat je wilt zien en als er foto's zijn van die combi, kan je die met een klik op de muis bekijken. Iedereen kan daar zelf foto's voor opgeven, maar ze worden niet beoordeeld door experts ofzo, dus het kan natuurlijk best zijn dat iemand er eentje bij de verkeerde combi neerzet, maar meestal zijn het wel links naar foto's op sites van professionele kwekers, dus dan valt het vast wel mee. ik heb mijn Dimi bij lutino cinnamon gezet, hij is tot nu toe de enige! Misschien moet je een keer een foto van jouw valkje erbij zetten, wordt ie ook beroemd!  ;D :D

Vanessa_TC

:)Mooie valkjes hoor!!

Het is ook zo verleidelijk om een te kopen als je ze ziet zitten in de dierenwinkel, als ik ook een grote voliere in de tuin had, nou dan wist ik het wel. Hihi

De witmasker geparelde lijkt wel op mijn Twinkytje.

Veel plezier met jullie valkjes!!
Groetjes Vanessa.

bren

29 juli 2003, 20:47:01 #19 Last Edit: 13 april 2006, 12:29:40 by Lique

Hoi Lique!!!

Jeetje, dat nieuwe valkje lijkt op de foto toch wel verdacht veel op Sjimmie hoor! Alleen Sjimmie lijkt nog net ietsje lichter! Nou je ziet het 3 augustus wel... ;D

ziralioness

Wat een superschatjes...!!!! Die geparelde witkop is helemaal indrukwekkend, wat een prachtdier zeg... Zoeen hoop ik binnenkort ook te hebben als alles goed gaat. :)

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lique

Hoi Allemaal,

Het gaat heel lekker met Kenzo.
Eerst dacht ik dat het een man was, toen een pop, maar nu weet ik het niet meer.
K.C. kwam bij de kooi waar Kenzo in zit, en dat doet hij normaal gesproken niet gauw bij een man. Maar hij maakt toch ook wel geluidjes.
Maar geluiden geldt volgens mij ook niet meer want Pino is echt een pop, maar heeft mannengeluiden.

groetjes lique

Natanella

:D :D Het lijkt wel of de valkparkieten met elkaar afgesproken hebben om ons als valkparkiet"bezitters" eens even goed voor het lapje te houden!!
Want alle literatuur en schema`s en ervaren mensen ten spijt, blijken ze ons toch steeds weer voor dilemma`s te zetten!
Zo is er in ieder geval genoeg stof om van gedachten te wisselen. En om lekker over onze eigen beestjes te kletsen en te vergelijken.
Dus eigenlijk bewijzen ze ons een goede dienst, ja toch ;D :D

groetjes, Anita

Lique

Hoi Anita,

Ja, het maakt me eigenlijk ook neit zo heel veel uit of het een man of pop is, maar wil het wel graag zeker weten, want k wil wel een goede verhouding in de voliere, en zeker niet teveel mannen.

Groetjes Lique

Natanella

Hoi Lique, ja ik begrijp wel, dat als je er mee wilt kweken het toch allemaal iets ingewikkelder ligt.
Je bent net zo`n koppelaarster ;D Zo in de trant van: dat is wel een lekkertje voor die en die mag wel wat met die krijgen! :D :D

En wij maar hopen en duimen dat het allemaal goed komt met een mooi resultaat! Want dán kunnen wij mee profiteren als we weer een vogeltje zoeken! ;) ;)
groetjes, Anita

Lique

whahahhaa, ja dat is ook wel weer zo.
Maar ben nog op zoek naar mooie mutaties.
Gisteren heb ik iemand gesproken, die leuke mutaties heeft, maar jammergenoeg niks weg wil doen.
Maar ik ga zometeen heel erg stiekum een lutino en een witmasker halen.
De witmasker lijkt echt op een zwartmasker, ook zo'n donker koppie, maar is wel een witmasker hoor. en de lutino dat is me toch een plaatje. Maar zometeen als ik ze heb, maak ik wel ff weer wat foto's, dan kunnen jullie ze ook bewonderen.

groetjes Lique

Karin

Oooh, wat gaaf Lique ! Je boft maar dat je zoveel valkjes "kwijt" kunt in je volière ! Ik hoop ooit ook nog eens een grote tuin te hebben....  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lique

31 juli 2003, 20:24:42 #27 Last Edit: 31 juli 2003, 20:35:02 by Angelique
Vandaag weer 2 valkjes opgehaald:

De Lutino heet Shafali en de Witmasker heet Chanel

Irene

:o :oKomt er ooit nog een eind aan die aanschafronde van jullie? :D :D :D :DHoeveel heb je er nu Lique? Lekker op de luchtjes toer? Mooie namen hoor! OOk veel geluk met deze twee gewenst. (p.s.; vertel je het Peter wel, of stop je ze gewoon stiekem in het hok in de hoop dat hij jiets merkt ;D :D)
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Cobie

Hoi Lique.

Uitslover, uitslover, uitslover.
Maar eerlijk is eerlijk het zijn plaatjes.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier