Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Mariska,

hahah wat een grappig zicht is dat toch he :D.
Leuk hoor, die foto's :-).

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Tara,

Ik blijf het een leuk gezicht vinden als ze weer kippetje gaan zitten, alleen jammer dat er zo weinig met het initiatief van ze wordt gedaan.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Hoi Mariska,

da's idd jammer, maar ahhh, misschien later... ;D
Ik vind het leuke foto's vinden in ieder geval ;-).

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Tara,

Ik zal zeker moeten wachten tot volgend jaar. Dan wordt Punky 1 jaar.
Van Coco zalhet ook nooit meer veranderen, hij vind mij eenmaal liever ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Tara

Hoi Mariska,

nou, dan moet je zorgen dat Punky je niet zo lief zal gaan vinden :D. Hoe doet ie het nu trouwens?

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Tara,

Hij heeft vandaag een meter of 3 gevlogen/gefladderd alvorens op mijn bed terecht te komen. Er zit dus vooruitgang in want hij viel eerder loodrecht naar beneden.

Groetjes,

Mariska

Tara

Hoi,

ja, ik had het gelezen dat hij zo naar beneden viel :(. Ik ben blij te horen dat hij al weer een stukje heeft gevlogen :-).

Toppie hoor ;)

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Tara,

Ik laat Punky er ook zoveel mogelijk uit zodat hij flink kan oefenen om weer lekker te kunnen vliegen.
Hij wil naar zijn vriendjes toe dus zal hij proberen om er te komen.

Waar soortgenootjes toch goed voor kunnen wezen :).

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Mooi dat er vooruitgang zit in Punky's vlieg kunsten.
Zal dus zeker wel door die antibiotica komen en omdat ie ziek is geweest.
Wanneer moet je weer ontlasting opsturen naar dr Feld te controle of alles weg is?

Groetjes Andrea

ps Binkie is gegarandeerd een man en dat laat ie graag weten. Sóchtends, tegen een uur of 16.00 en tegen schemering fluit ie alles bij elkaar. Vanmorgen deed ie zelfs fiet view. Maar mijn vader viert morgen zijn verjaardag, dus zal Binkie wel proberen boven het bezoek uit te willen fluiten ::) Als het te bont word zet ik de kooi wel tijdelijk in de keuken.

Binkie en Sparkle

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Mooi dat er vooruitgang zit in Punky's vlieg kunsten.
Zal dus zeker wel door die antibiotica komen en omdat ie ziek is geweest.
Wanneer moet je weer ontlasting opsturen naar dr Feld te controle of alles weg is?

Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

Ben ook blij dat het beter gaat met Punky, al zal er wel wat tijd nog overheen gaan.

Morgen/maandag moet ik ontlasting van Punky opsturen. Dan zal ik het denk ik donderdag wel weten.

Binkie dus een manneke :D :D. Fiet View.

Kan je hem wel leuke deuntjes leren fluiten :).

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Punky is weer lekker aan het vliegen. Ik ben zo blij voor hem. Hij kan nu weer lekker achter zijn maatjes aanvliegen.

De uitslag van het onderzoek heb ik nog niet want de ontlasting is nooit aangekomen bij Dr. Feld.
Nu hoop ik dat ik zaterdag de uitslag binnen heb van de ontlasting die ik vandaag op heb gestuurd.

Voor de rest gaat het allemaal goed met mijn kanjers.
Pukkie zat vandaag in het bakje met grit alsof ze dat bakje als broedplaats aanzag.
Ook zijn ze met z'n allen massaal de sepisa aan het slopen. Er is nu weinig meer van over.

Dit was het voor vandaag.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Ik had al een aantal maanden geleden een doos op een kast gezet. Coco en Pukkie maakten daar het meeste gebruik van. Inmiddels hebben ze de ingang al behoorlijk wijder geknaagd en het interieur van de doos ik ook aan hevige veranderingen onderhevig.
Sinds een paar dagen gaat Punky voor die doos zitten. Vaak is Pukkie er dan als de kippen bij om meteen in die doos te gaan zitten en Punky maar toekijken wat Pukkie aan het doen is.

Zostraks zat Pukkie allemaal geluidjes te maken. Punky wilde toen bij Pukkie in die doos gaan zitten maar Pukkie joeg Punky dus er weer uit.
Echt hevig blazen en bijten (heel zachtjes).

Uiteindelijk is Pukkie er weer uitgekomen en is aan wat anders gaan knagen.

Punky zit op dit moment wat te brabbelen bovenop de voliere (de rest heb ik in de voliere zitten). Toch tekenen van het manneke zijn :D :D.
Nu hopen dat Punky echt goed leert fluiten.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Nou Mariska, hou je hart maar vast als ie gaat fluiten.
Binkie is begonnen met fluiten toen wij op vakantie waren en als ie de smaak goed te pakken heeft houd ie niet op.

Moet je maar eens opletten als Punkie gaat fluiten of ie ook van die periodes heeft. Binkie doet het sóchtends tegen een uur of 16.00 uur en tegen de schemering.

Het fiet vieuwen krijgt ie al aardig onder de knie. Gisterenavond deed hij het drie keer achter elkaar 8)
Het lijkt me leuk als ie een paar woordjes leert praten, maar het kan heel snel gaan. Dat kon je ook zien bij Paul met Bontje, die kan er ook wat van.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Ria

Hoi,

Wat leuk zeg. En nou maar hopen dat ie snel wat fluitjes zal leren. Meestal fluit Sylvester hier op zijn 'mooist' 's morgens heel vroeg wanneer ik amper wakker ben, als ik thuis kom zo tegen zessen van mijn werk en 's avonds. Maar hij is ook erg gecharmeerd van de schoonmaaktster dus als die er op vrijdagmorgen is dan houden ze samen hele fluitconcerten. En als ie het echt goed op dreef heeft fluit ie 's avonds en 's nachts ook als ik zit te internetten. Sinds kort doet hij Donald Duck na, alleen wat hij zegt is niet te verstaan maar het klinkt lollig. Ben benieuwd hoe het straks bij jou gaat.

Groetjes,
Ria

Kolkkie

Hoi Ria,

Punky fluit helaas nog geen deuntjes. Ik ben wel veel het deuntje van The A-team aan het fluiten.

Ik hoop dat Punky het snel oppikt en ook lekker gaat fluiten. Het lijkt mij ook lek als Punky ook een merel na gaat doen net zoals Coco doet. Alleen kan ik geen merel nadoen en Coco imiteerd een merel alleen als hij los is en ik ben mijn kamer uit.
Sporadisch wil hij het mereldeuntje tegen mij aan lopen fluiten Dan lijkt het alsof hij hele verhalen heeft :D.

Groetjes,

Mariska