Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Rene

Hoi Mariska,

CitaatJij weet iemand wel bezig te houden he? heb ik koud die handtekening foto van Coco, Pingstein & Plukkie af, komt er al weer een 4de valkje bij! :o

Maar ik begrijp het goed hoor, zo'n grote kamervoliere met op dit moment maar twee vogeltjes er in, dat oogt zoooooo leeg, daar moest wat aangedaan worden ;D ;D :D

Wanneer komt ie naar jou toe? Als je straks recentere fotos hebt zal ik eens kijken of er in je handtekening ook nog plaats is

Het is even stil geweest van mijn kant,  ik heb je dagboek ook niet goed kunnen volgen, maar de foto met minggu is nu klaar. Sterker nog hij staat al in je handtekening:

;D ;D ;D

Of had je toch liever deze met wat meer kleurvariƫteiten? ?? :D :P

Als die bevalt kun je de url zo overnemen in je handtekening, het plaatje blijft gewoon staan waar het staat. Blauw leek me een mooie achtergrondkleur, maar als je liever iets anders hebt, of de voorkeur geeft aan transparant, geef dan even een gil, is niet zoveel werk om te veranderen.

Groetjes,

-- Rene

Andrea

Hoi Mariska,

Wat een leuk handtekening zeg, met die pinguins.
Vooral Minggu, de kleine neet als kleine knuffel tussen de grote.
Dat heeft Rene mooi voor je gemaakt!

Vannacht is er een politie inval geweest in de studentenflat waar ik woon(06.00 uur),een verdieping hoger.
Ze hebben de deur daar in gebeukt met grof geweld en er was luid geschreew, waar ik (en Sparkle) wakker van werd.
Ze zat met haar kuif recht overeind.
Ik was gaan kijken wat er aan de hand was, gelukkig geen inbreker of overvaller, het was alleen op betrekking van die mensen die boven wonen.
Maar ik kon niet meer slapen en moest er anderhalf uur later toch uit i.v.m. school.
En gisteren moest ik er ook al vroeg uit + sparkle (weer naar Enschede), dus de laatst genoemde zou wel nu lekker zitten te dutten in haar kooi, terwijl ik op school zit te broeken :D
Hopelijk vannacht een betere nachtrust, klokje rond kunnen slapen zal natuurlijk beter zijn.

Hoe is het met Einstein?, ze kan  inmiddels inwoonster van Rotterdam genoemt worden ;D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Rene,

Je bent een schat. Ik vind hem erg mooi. Toppie van je ;)

Ik heb hem al in mijn profiel gezet.

Groetjes + :-*,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Andrea,

Lekkere nacht heb jij dus gehad. Sparkle is dus redelijk rustig gebleven. Als ze alleen met de kuif omhoog zat. Ze had ook kunnen gaan fladderen.
Vanavond lekker vroeg naar bed (als het kan natuurlijk) en dat ben je morgen weer lekker fris ;)

Ben je er inmiddels al achter waarom de politie daar was?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Kolkkie

Hoi allemaal,

Gisteren gingen om 12 uur de sirenes af. Ik woon op geen 20 meter van zo'n ding. Dus gisteren om 12 uur grote paniek.
Ze waren los in mijn kamer, dus het was meteen rondvliegen van paniek. Gelukkig kreeg ik ze vrij snel te pakken en heb ik ze ff vastgehouden en bemoedigend toegesproken vergezeld met lekker gekroel.
Toen het geloei afgelopen was, gingen ze vrij snel weer verder met hun eigen bezigheden.

Groetjes,

Mariska

Irene

Hoi Mariska,
Wat een mooie nieuwe handtekening heb je gekregen!
Hoe is het met MInggu? Weer helemaal fris en fruitig bij de rest?
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Andrea

Hoi Mariska,

Ik weet niet waarom nou de politie bij de boven buren een inval deed.
Op zich ben ik al blij dat het geen inbreker of iemand anders die kwaad in de zin had.
Die bauwe handtekening is ook mooi hoor!,die ziet er heel strak uit.
Gisteren met die sirene om 12.00 uur gaf Sparkle geen kick, ze zat lekker op haar stok zich te wassen. Maar dat ding staat wel iets verder van de flat dan bij jou thuis.
Ik kan helaas niet vroeg naar bed en uitslapen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

daan

Hoi Maris,

Wat is je handtekening weer mooi geworden joh.
Heel appart en die blauwe achtergrond is juist heel mooi.

Groetjes Daan
Gaat alles al weer wat beter met Minggu

Kolkkie

Hey Daan,

Alles is weer goed met Minggu. Ze is weer lekker ontdeugend en speels.
Dus ik maak me niet zoveel zorgen meer.

Groetjs,

Mariska

Kolkkie

8 oktober 2003, 17:48:54 #279 Last Edit: 8 oktober 2003, 17:50:05 by kolkkie
Hoi allemaal,

Ik heb hier nog wat foto's van mijn kanjers.

Hier zitten Coco en Pukkie lekker op de bodem te scharrelen. Het lijken net kwartels :D.

Hier zitten Coco en Pukkie voor het raam. Pukkie zit vaak de peuteren aan de touwtjes van de luxaflex, de donder ;D.

Hier zit Minggu voor het raam.

En dan hier de favo plaats van alle 3. Dus het is af en toe wat kibbelen wie er mag zitten. Coco was dit keer de gelukkige :).

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.

Groetjes,

Mariska

Irene

wat een snoepies toch. Heerlijke foto's mariska1
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Marianne

Hoi Mariska,

Wat een leuke foto zeg, ik heb er erg van genoten.
En wat is Minggu goed bekomen zeg, ze zit al mooi in de veertjes. Op die foto is het net of Minggu buiten zit.
Je hebt een stel knappers hoor.
Is Einstein al thuis? Is ze nog aan het broeden? Mis je haar nu niet na zo'n lange tijd?
Nou weer genoeg vragen gesteld. Tot de volgende keer.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Andrea

Hoi Mariska,

Je hebt weer mooie foto's gemaakt van de drie 8)
Minggue ziet er goed uit, na dat ze ziek is geweest.
Maar ik zie de drie donders a.s. zaterdag real live.
Geef ze maar vast een knuffel van mij,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Citaatwat een snoepies toch. Heerlijke foto's mariska1
Groetjes, irene

Hoi Irene,

Het zijn idd echte snoepjes. Als ze eetbaar waren had ik ze opgegeten :D (grapje).

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Marianne,

Einstein is nog niet thuis, maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. Het broeden ging in eerste instantie wel, maar later is het niet goed gegaan. Bovendien waren de eitjes niet bevrucht want ze hebben niet gewipwapt :-/.
Ik zal toch wel blij zijn als ze weer thuis bij mij is, want ik mis haar wel. Ergens deze maand komt ze terug.

Groetjes,

Mariska