Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Andrea,

Minggu ziet er echt goed uit he ;D. Maar nog een paar dagen en je ziet ze weer real life.
De knuffel heb ik inmiddels overgebracht. Ze vonden het heerlijk :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Allemaal,

Bij Pukkie zijn alle veren inmiddels aangegroeid. Nu begint Pukkie weer te ruien. Nog lang niet alle veren zijn nieuw. De nieuwe veren zijn donkerder dan de oudere.
Nu verliest Pukkie veer een hoop kleinere veren, dus nog geen vleugelpennen en staartveren.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Mandy

Mooie handtekening hoor Maris. ;)

En Minggu ziet er inderdaad al heel wat beter uit hoor, geen kale plekjes meer en binnenkort net zo knap als Coco. :P

Misschien dat Pukkie in deze narui? er wat mannelijker uit gaat zien, maar anders zeker in het voorjaar. Het zal ook wel een verschil uit maken dat Pukkie binnen zit en Pico van mij buiten. Dat lijkt nu bijna een gewone witmasker joh, bijna geen parel meer op te zien. Ik zal binnenkort eens een foto maken.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Tot nu toe zijn er alleen parels terug gekomen. Het grijze van die nieuwe veren is wel donkerder. Ik zal straks wel ff naar een foto zoeken. Als het goed is, moet ik er 1 hebben waar het redelijk goed op te zien is, maar die staat beneden op de pc.
Zometeen is het een popje, dat zou ook kunnen.

Groetjes,

Mariska

Mandy

Hahaha, wie weet zit je dadelijk wel met 4 dames?! ;D
Einstein is uiteraard een pop, Coco ook dacht ik?, Minggu ook vrijwel zeker zei Paul net en dadelijk Pukkie misschien toch ook wel! :P
Het is een kans van 50/50, maar vanwege het gedrag dacht je dat het een man was, zou ook goed kunnen natuurlijk, maar ik ben toch erg benieuwd hoor, want als ik zo die laatste foto bekijk van Pukkie heb ik wel mijn twijfels, zeker nu je zegt dat er uit de vorige rui gewoon parels terug gekomen zijn..... ::)

Kolkkie

10 oktober 2003, 01:51:58 #290 Last Edit: 10 oktober 2003, 01:52:56 by kolkkie
Hoi Mandy,

Coco is 100% een man, die trommeld met zijn snavel op alles (het liefste mijn neus).
Volgens Paul kon het wel 2 jaar duren voordat de parels weg gaan.
Als ik het gedrag van alle 3 naast elkaar zit, komt Pukkie er middenin te zitten.

Coco trommeld met zijn snavel op dingen, loopt met zijn vleugels wijd en fluit.

Pukkie fluit niet, loopt niet macho maar heel erg verkennerig en sloperig. Pukkie doet wel een bepaald geluidje van Coco na, maar is geen fluiten.

Minggu zit gewoon lekker rustig op mijn schouder en doet verder niets. Dat i echt een popje.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Mandy,

Hier zijn 2 foto's van Pukkie. Als je goed kijkt, zie je wat donkerdere veertjes zitten.

Groetjes,

Mariska

Mandy

O, ja, maar dan moet je wel erg goed kijken, het lijken net zwarte stipjes op die onderste foto, toch? ::)
En die eerste foto is wel grappig, het is net of tie geen oogjes heeft daarzo! :D

Ooooo, sorry, ik wist het niet meer hoor, Coco was een manneke ja, oeps... :-[
Nou, dan krijgt ie het misschien wel druk met die misschien wel 3 dames, uuuhhh wat zeg ik; 4, jij telt ook mee natuurlijk! ;D

En dat is de dame die 'm het meeste interesseert. :P

Kolkkie

10 oktober 2003, 03:28:57 #293 Last Edit: 10 oktober 2003, 03:30:15 by kolkkie
Hoi Mandy,

Die zwarte delen die je ziet, zitten wel parels aan. Het is erg moeilijk te zien op de foto's. Zou het kunnen dat er nog wel parels komen, maar dat ze dan kleiner zijn om vervolgens bij de volgende rui te verdwijnen?

Coco vind mij toch echt de liefste dame op aarde ;D :P.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Hier nog 2 leuke foto's van Coco.

Mmmmm, wat is dat voor een lekkers.

En baasje mag er vooral niet aankomen >:(.

Zucht, wat moet ik met dat beest :D :D.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Ik moet altijd lachen om Coco, als ie weer de chips zak induikt.
Dan moet je inderdaad niet proberen er een uit te pakken want dan is het...HAP!!!
Aan Coco heb je een goede als je op dieet bent :D
Die kleine neet is ook al een echte kriebeldoos zeg!
Wat kan die hoog fluiten, net een scheidsrechtersfluitje.
Misschien een idee haar mee te nemen al je moet fluiten met voetbal 8)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Ellen

13 oktober 2003, 17:02:29 #296 Last Edit: 13 oktober 2003, 17:04:59 by Ellen
Dat meen je toch niet................is dat een zak chips?

Om je te begillen.
Dat zie je niet gauw dat ze in je zak chips duiken.
Wat een bikkel zeg. Heerlijk.

Groetjes Ellen.

ziralioness

Wahahaahahh!!!  :D Volgens mij heb je Coco de verkeerde naam gegeven... ik weet een betere.. Chippies!!!!  :D :D :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

13 oktober 2003, 18:19:20 #298 Last Edit: 13 oktober 2003, 18:19:39 by kolkkie
Hoi Andrea,

Vaak laat ik Coco pas in de zak met chips als deze leeg is. Ik laat dan een chippie zitten, die is dan voor hem. Dus op dieet hoef ik niet :D :D.

Het zou idd een leuke methode zijn om af te vallen. Ik heb dan 2 keuzes:

1. vinger eraf :(
2. van de chips afblijven :(.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

CitaatDat meen je toch niet................is dat een zak chips?

Om je te begillen.
Dat zie je niet gauw dat ze in je zak chips duiken.
Wat een bikkel zeg. Heerlijk.

Groetjes Ellen.

Hoi Ellen,

Dat is toch echt een zak chips. Soms gaat Coco er stiekum inzitten. In het begin had ik het niet door, dus trok ik hem aan zijn staart de zak chips uit  :o :'(. Dat nam hij niet in dank af, maar geef hem eens ongelijk.
Nu kijk ik elke keer of hij er niet inzit, of ik haal hem elke keer weg. Dan bewaar ik het laatste chippie voor hem, die kan hij dan lekker in de zak opsmikkelen. Die vreetzak :D :D.

Dat Coco in die zak chips duikt is niet iets aparts. Hij gaat zo in de magnetron, wasmachine, droogtrommel en andere donkere plekjes zitten. Wat hij daar zo leuk aan vind weet ik ook niet, maarja. Er moet toch 1 valkje hier gek zijn :D:D.
Een nestblok ziet hij ook als een leuk donker plekkie, maar er moet toch geen popje of baasje in de buurt komen, want die is dan echt de pineut. Dus een nestje kan ik o.a. daarom niet krijgen met hem. Dat wordt gewoon een grote oorlog dan.

Groetjes,

Mariska