Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag de kamervoliere weer een grote beurt gegeven, dus onder de douche met dat ding :D.
Voordat ik de kooi helemaal in orde ging maken, heb ik ff een lokale knotwilg opgezocht. Drie maal raden wat ik heb gedaan ;D.
Ze hebben dus nu een wilgentak in de kooi, van de bodem af, naar boven toe. Aan de onderkant een lekker dik deel zodat ze daar ook op kunnen zitten, en aan de bovenkant wat dunnere takjes waar ze zich lekker op kunnen uitleven.
Door Pukkie en Coco wordt er gretig gebruik van gemaakt. Minggu lijkt wat minder interesse te hebben, maar dat zal denk ik wel bijtrekken, want slopen kan ze :).

Ik wilde verder wat foto's maken van de nieuwe veren van Pukkie, maar het was al te donker ervoor, dus morgen weer een poging wagen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi allemaal,

Ik heb hier 3 erg kroelminnende valkjes. Ik kom handen en voeten tekort om ze te kroelen. Wil de een, wil de ander ook. Zie maar eens 3 valkjes met 2 handen te kriebelen :D.
Het is wel erg gezellig zo.
Ze zitten nu te slapen, dus heb ik ff itjd om te typen :D.

Einstein heft nog 2 eitjes gelegd en zit op een eitje van een ander valkje, om te kijken of het Einstein lukt om het uit te broeden. Ik hoop echt van wel

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Andrea

Hoi Mariska,

Gefeliciteerd, met dat Einstein weer eitjes heeft gelegd!!!!
Ik hoop dat deze bevrucht zijn en dat ze jonkies krijgt, ik ben heeeeeel benieuwt.
Lachen, ik ging vanmorgen douchen en omdat ik gisteren de hele dag naar school moest was Sparkle die dag niet veel uit haar kooi geweest, dus besloot ik haar mee te nemen in de douche (als ze los zat in de kamer kon ik haar niet in de gaten houden)
Ik had haar op de douche stang neer gezet en ze was ontzettend nieuwgierig.
Lekker fluiten en zo, want zat galmt zo lekker door in de douche 8)
Toen ging ze op mijn hoofd zitten en heel voorzichtig liet ze zich door de buitenste stralen beregenen.
Super gezellig zo'n valkje onder de douche, en ze krijgt dan ook weer een mooi glanzend verenpakje.
Ik heb haar maar niet drijfnat laten worden, omdat ik daarna naar school moest.
Valkjes zijn echt leuk, misschien als ik een keer groter woon neem ik er nog een bij.
Verslavend, echt waar, maar ze zijn ook zo lief en eigenwijs.
Helaas heeft Sparkle ook de hanglamp in de kamer ondekt, waar ze niet mag zitten en toch elke keer weer doet, want ja dat schommeld zo lekker heen en weer :D
Plaats je gauw weer foto's van de drie ?
Heb je ook foto's van de trotse (misscien aanstaande mama) Einstein?

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Irene

He Mariska,
wat leuk dat Einstein eitjes heeft gelegd . Ben heel benieuwd of dat gaat lukken. Vast wel. Dus dqn wordt het binnenkort nog drukker op je kamer :D :D :D :D
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kolkkie

Hoi Andrea,

De eitjes zijn ws niet bevrucht want Paul en Ikkie hebben nog geen wipwapactiviteiten gezien.
Ik zal Paul wel ff vragen of hij foto's kan maken.
Zelf zal ik zo snel mogelijk foto's maken van die andere boefjes.

Leuk dat Sparkle met je meegaat onder de douche. Lekker badderen. Ik vind dat altijd een mooi gezicht als ze dat doen.

Leuk he een besmettelijk virus hebben  :D :D.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

CitaatHe Mariska,
wat leuk dat Einstein eitjes heeft gelegd . Ben heel benieuwd of dat gaat lukken. Vast wel. Dus dqn wordt het binnenkort nog drukker op je kamer :D :D :D :D
Groetjes, Irene

Hoi Irene,

Einstein zit bij Paul op de eitjes, maar ik hoorde gisteravond dat ze maar halfslachtig broeden.
Kippie legt de eitjes naast zich neer. Einstein zit er wel op, maar gaat er toch vaak vanaf :(.
Persoonlijk denk ik dat het dit keer niet gaat lukken, maar mss een volgende keer, wie weet.
Dus het wordt nog niet drukker op mijn kamer.

Groetjes,

Mariska

Irene

::) ehm, ik denk dat ik niet zo goed heb opgelet de laatste tijd, maar ehm, ::) hoezo zit Einstein bij Paul? Tijdelijk, of eh.... Of voor een nieuwe mutatie te krijgen?
Groetjes, Irene

Kolkkie

Hoi Irene,

Einstein zit tijdenlijk bij Paul, dus ik krijg haar wel weer terug.
Einstein wilde graag wipwappen, maar aangezien Coco het niet deed kwamen we op dit idee.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Minggu is ziek :(. Ze heeft overgegeven en was aan het kokhalzen. Ik heb een heel stukje geschreven onder het kopje ziek: http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=zie;action=display;num=1065123381

Groetjes,

Mariska

Irene

Hoi Maris,
Ik heb het daar ook al geschreven maar wilde dat hier ook nog ff doen: veel sterkte met Minggu! Morgen gewoon Feld weer ff bellen en om advies vragen. Ik denk aan je!
Groetjes, Irene

Kolkkie

Hoi Irene,

Fijn dat je aan mij denkt.
Minggu zat zich net lekker te poetsen en zat toch weer wat gierst te eten.
Kijken hoe het verder gaat. Ze lijkt wat op te knappen, maar ik moet het niet te hard zeggen. Ik kan er nog niets van zeggen.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Hoe is het vandaag met  Minggu?
Ik heb je stukje gelezen onder het kopje ziek.
Echt naar, je hebt haar niet eens zo lang, maar helaas kan dat bij alles wat leeft voorkomen.
Wilt ze wel goed eten en drinken, ondanks die ontsteking?

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Ik heb Minggu weer bij de rest gezet. Ze wilde daar naar toe en zit nu lekker te spelen met het touwbruggetje en ze zit te eten.
De rest kan je onder het kopje ziek vinden, daar heb ik wat erover neergezet.

Groetjes,

Mariska

Andrea

He Mariska,

Mooi zeg dat het weer beter gaat met Minggu!!!
Nou ik hoor het anders allemaal verder in het weekend.
We hebben thuis nog steeds geen internet, zelfs geen computer op dit moment.
Die staat namelijk bij mijn broer om gemaakt te worden, voor de -tigste keer
Komt omdat windows xp niet samen kan met mijn vaders mp3 spelertje zijn ze nu naar weken achter. ::) ::) ::)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hey Andrea,

Ik schrok me wel te barsten toen ik vanmorgen Minggu niet op de stok zag zitten.
Wat naar dat die pc nog steeds niet gemakt is zeg.
Ik spreek je van dit weekend idd wel :D.

Groetjes,

Mariaka